Prikývol som na Bellu a zobral ju na ruky. Som rád, že je taká nápomocná.
Lee mala zatvorené oči a stonala od bolesti, nečudujem sa jej, bol to priamy zásah do žalúdka, skôr sa čudujem, že ešte nezvracala.
Išiel som ju položiť do auta.
,,Jungkook, pusti ma." Opatrne som ju položil na zem aby stála na nohách a zvracala, Bella jej držala vlasy, hladila po chrbte a ukľudňovala.
Po chvíli to už bolo z nej von a jemne som ju položil do auta. Snažil som sa ísť rýchlo domov, aby jej Jin viac pomohol.
Onedlho sme už boli tam. Bella odomkla dvere a ja som položil Lee na gauč.
,,Jin! Jin! Jin!!!"
,,No čo?!"
,,Poď rýchlo skontrolovať Lee, dostala päsťou priamo do žalúdka."
,,Bože môj." Vyhrnul jej tričko až jej bolo vidno kúsok podprsenky. Bella mi zakryla oči.
,,Bella."
,,Áno?"
,,Nič nevidím."
,,O to mi ide, za to, že sa k nám pridala neznamená, že sa na ňu môžeš pozerať a tak to platí so všetkými babami v tomto dome okrem mňa." Povedala žiarlivo a ja som jej chytil ruku a dal preč s mojich očí, chytili som jej obidve ruky a pozrel do očí.
Toho koho milujete, tak mu môžte čítať aj s očí, v tých jej som videl strach. Odtiahol som ju ďalej do kuchyne, bolo to síce len ďalej od obývacej miestnosti, ale aspoň ďalej od nich.
(Kuchyňa a obývačka sú spojené.)
,,Bella čo sa deje?"
,,Nič."
,,Vidím to na tebe."
,,Jungkook, nevravím, že jej neverím, ale ešte stále si nezískala moju dôveru, však mi spravila toľko vecí, nemôžem jej hneď veriť a preto sa bojím o teba."
,,Bella ak mi veríš, tak sa nič medzi nami nestane, vlastne tak či tak sa medzi nami nič nestane."
,,Ja ti verím, ale jej ešte nie, nie dostatočne aby som ťa mohla nechať s ňou sama..."
Ostalo ticho, len som sa na ňu pozeral.
,,A vieš čo je mi to jedno budem ti veriť." Odchádzala preč
,,A kam ideš?"
,,To je jedno kam teraz idem, len proste príď o 20:00 do klubu XXX."
Už som len počul Bellou buchnúť dverami.
Ja si nepamätám, že by ešte ten klub existoval. Videl som Jina ako pije vodu a tak som prišiel za ním.
,,Jin aký je klub XXX?"
Vyplul tú vodu na mňa a ja som si len utrel tvár.
,,Tam by som veľmi nechodil, veľa báb a veľa mužov. Samé tyče, na záchody neodporúčam chodiť, ten je vždycky obsadený, pretože tam niekto trtká a hudba tam je taká silná, že skoro nepočuješ ani svoje myšlienky. Prečo?"
,,Lebo mám tam prísť za Bellou o 20:00."
,,Kámo, tak na ňu dávaj pozor, ani s nej nestrať oči. Tae ťa zabije, radšej mu to ani nevrav."
,,Čo mi nemá kto vravieť?" Ozval sa Tae ktorý si nalieval vodu s kohútika.
,,Ale nič." Povedali sme naraz s Jinom
Pomaly som sa otočil a zazeral na nás.
Jungkook; ,,A čo Lee, bude v poriadku?"
Jin: ,,Jasné, bude mať teraz, chvíľu bolesti, možno ešte deň, dva, ale to ju prejde."
Jungkook: ,,Dobre, to je super."
Jin: ,,Ale nekrič veľmi, aby si ju nezobudil."
Prikývol som a išiel do izby, otvoril si notebook a hľadal viac o tom klube. Čo to zasa vymyslela, tým mi chce niečo dokázať?
Boha však jej verím.
- 😴
Jaj konečne som vstal, bohužiaľ na budík, ale vstal. Je 19:30, za 20 minút odchádzam.
Postavil som sa z postele, prezliekol sa a spravil si ako tak hygienu.
Zišiel som dole a mieril som na záhradu. Otvoril som dvere a psíkovia prišli ku mne.
Dal som im nejaké piškóty a pripol vodítko. Otvoril som dvere od záhrady a išiel sa s nimi prejsť len o ulicu ďalej.
- 🐶🐶
19:50
Dal som si niečo na zahriznutie, nastúpil do auta a išiel.
Úprimne som sa bál a to hlavne o Bellu, nechápem čo má v pláne a čo si opäť chce dokazovať.
Zaparkoval som vedľa a keď som vystúpil, tak som videl ako stojí Bella pri klube.
,,Ahoj, chcem ti len povedať, že tam nemusíme ísť, nemusíš mi nič dokazovať." Silno som ju objal
,,Nie, to je v pohode a poď už dnu."
Prevrátil som očami a zatiahla ma za ruku dnu, bolo to presne také ako Jin vravel.
Veľa ľudí, hlasné pesničky o tých dievčatách ako sú oblečené ak sú vôbec oblečené sa ani nevyjadrujem.
Ale keď som sa pozrel na Bellu tak tiež mala len podprsenku a na tom prehodenú riflovú bundu. Tancovali sme nevnímali nejak okolie a naozaj užívali jej radosť teší aj mňa čiže to není tak zlé. A v tom som stratil Bellu s dohľadu.
Bál som sa, čo ak sa jej niečo stane...to si neodpustím.
Bella pov.
Niekto ma zatiahol od Jungkooka preč, celkom som kričala, ale cez tú hudbu nič nepočuť. Hodil ma o stenu a držal mi ruky, keď sa otočil, bol to opitý Chuck.
,,Ahoj, Chuck, však ma pustíš?"
,,Nie, teraz si moja a mienim si to vychutnať."
Prechádzal mi od krku cez vystih až dole.
Kričala som, ale márne, kričala som aj do Chucka, ale tiež márne búchala som mu do hrude, nič.
Už som pochopila, že to nie je sranda a tlkot srdca sa zrychloval a začal ma zalievať nepríjemný stresujúci pot.
Jeho pohľady na mňa sa mi vôbec nepáčili a nechcel ma pustiť, nič nehovoril len sa po mne liepal čo bolo veľmi nepríjemné. Snažila som sa ujsť, ale nemám silu na veľkého športovca.
V tom som zahliadla svetlo medzi ostatnými a bol to Jungkook, mávala som na neho, všimol si to, ale Chuck nie.
Jungkook rýchlo prebehol ku nám. Otočil ho svojím smerom a vypálil mu cez pysk slušne povedané.
Hodila som sa Jungkookovi okolo krku a nemal nadšený výraz len si ma zobral cez plece bez slov a vychádzali von z klubu.
Keď sme vyšli vonka, videla som aký je nervózny.
,,Jungkook, ja prepáč, nedalo sa mi brániť."
,,Ja ti verím, ale Bella, nič mi nemusíš dokazovať, ja ti verím, aj keby som videl opak..nechápem nemuseli sme sem ísť a zbytočne márniť čas keby som tam kurva nebol tak kto vie čo by s tebou spravil. "
,,Ja viem, ale.."
Ani som nestihla dopovedať a už mal svoje pery na tých mojich.
Bozky ktoré mi dával som mu oplácala.
Začalo pršať, ale my sme aj tak neprestali. Dal ruky na môj pás a ja okolo jeho krku. Tieto romantické chvíle sú tak nezabudnuteľné.
Jeho teplé pery, hriali tie moje cez studené kvapky dažďa ktoré prechádzali pomedzi každý kus nášho oblečenia, tela i bozkov.
,,Poďme radšej do auta a domov, tam budeme pokračovať." Prikývol a zatiahol za ruku do auta, začali sme sa bozkávať a začal si rozpínať opasok vedela som čo ma čaká, ale škoda že tú chvíľu pokazili okolný ľudia ktorý prechádzali a kukali nám do auta...
-🚗
O chvíľu sme boli doma, všetci sa nás pýtali otázky, ale my sme ich odignorovali a išli hore po schodoch. Išli sme do izby a Jungkookok zamkol dvere. Hodil ma na posteľ a začali sme sa rýchlo vyzliekať, mokré oblečenie sa vyzliekalo ťažšie a zanechávalo zimomriavky po tele. Ľahol si nakoniec vedľa mňa.
,,Vážne to chceš? Už ťa šetriť nebudem."
Prikývla som a začalo sa to. Bozkávanie, vzdychanie a užívanie si aj príjemnú menšiu bolesť.
-👅😩🤤🥵💦
- 😴☀️
,,Dobré ráno." Povedala som popritom ako som pomaly otvárala oči na to ako ma niekto hladká po tvári.
,,Dobré ráno aj tebe."
,,Aww Jungkook."
,,Čooo?"
,,Nič len ťa milujem." Povedala s som rozospatým hlasom a jemným úsmevom
,,Aj ja teba milujem."
,,Nechceš len tak ležať v posteli? Aj tak nejdeme dneska do školy a ako to, že si vstal skôr ako ja?"
,,Myslel som na teba a už som ťa potreboval vidieť a nepôjdeme dneska navštíviť rodičov?"
,,Jasné, a čo keby sme zoznámili našich. Aspoň by sa konečne stretli, po takej dlhej dobe."
,,To je skvelý nápad sweetie."
Dal mi pusu na čelo až som sa začervenala.
-
Bolo už 10:14 a tak som sa konečne posadila a zobrala notebook so šuflíku čo je v nočnom stolíku. Pozerala som nejaké filmy čo by sme si mohli pozrieť a vybehol mi tam After jasné, že hneď som ho zapla aj keď nebol najviac nadšený.
Aj keď sme ešte neraňajkovali nie sme hladný a vstávať s postele nebolo v úvahe tak skoro.
- 💻👀😍
On to kvôli mne vážne vydržal.
Už bolo pomaly 12:00 a tak som si spravila hygienu a prezliekla sa.
Zišla som dole, Jungkook si ešte niečo robil kúpeľni, keď som odchádzala.
Všetci boli vo svojich izbách a tak som išla zaklopať som Selene a Jiminovi na izbu. Prišla mi otvoriť Selena, už bola oblečená a držala knihu v ruke.
,, Dobré ráno." Povedala som
YOU ARE READING
Láska zo zastávky ❤️
RomanceBTS🖤 Aj keď začiatky budú nudné, príbeh sa bude rozvíjať...✨ Bella, ktorá má sny sa spájajú s minulosťou sa možno splnia... ⚡ ,,...kvôli tebe som začal, kvôli tebe som aj skončil." - môže obsahovať: pár nevhodných slov, častí 14+ , veľa gramatickýc...