,,Takže aby som sa ujistila, kto s kým je na izbe:
Izba č. 1: Akina, Lily, Lee a Selena
Izba č. 2: Suga, Jin, Namjoon
Izba č 3: Jimin, Jungkook, Taehyung, Hoseok
No Bella, k tebe dáme, ja neviem hľadám nejaké dievčatá s najmenším počtom, ale nejaké tu nie sú, ale počkať, sú, budeš v izbe č. 4: Bella, Lisa, Jully."
Seriózne som sa vyzvracala do papierového sáčku kde bola moja desiata, super trápne.
Jungkook ma jemne hladil a držal vlasy.
Profesorka ďalej čítala izby a úplne to ignorovala.
,,To mi nemôžete spraviť! Prosím, hocikto iný, úplne hocikto, len nie ony dve."
,,Sú už plné, prepáč."
Lily prišla ku mne.
,,Mne je to ľúto, ak chceš ja sa s tebou vymením."
,,Nie to nie, nechcem vám pokaziť lyžiarsky. Mne už sa pokazil."
,,Si si istá?"
,,Na 100%"
,,Fajn, aby si vedela u nás budeš mať vždy otvorené dvere."
,,Aj u nás." Vykríkol Jin
,,Aj u nás, aj v mojom objatí." Povedal súcitne Jungkook.
,,Môžem objatie využiť teraz?" Spýtala som sa smutne.
Silno ma objal, toľko lásky, mi môže poskytnúť len on.
Hotel XXX
Keď sme vystúpili tak to bolo krásne: sneh, všade hory, môj chalan, kamaráti, ticho, bazén, ako ja milujem lyžovanie, to si nenechám pokaziť, tými kurvami...
Na izbe🤦🏼♀️
Niečo hrozné, stále len spievajú, teda škriekajú a to si len vybalujú veci s kufrov.
Ach...
Máme ísť zachvíľu dole na obed, dúfam, že aspoň tam si môžem sadnúť s kým chcem.
Keď som si vybalila veci, tak som si čítala knihu a bola aj na mobile dokým začne obed, som veľmi hladná. Nech už začne!
14:00
V tom som počula s chodby:
,,Poďte na obed!"
Hneď som bola dole a sedela za stolom.
Keď som videla s diaľky Jungkooka, srdce mi opäť naskočilo a tak som sa postavila a objala ho, silno.
,,Ja tam do rána zomriem."
Zasmial sa, on sa ZASMIAL! Čo je na tom vtipné?!
,,Čo ti príde vtipné?"
,,Skôr milé ako vtipné, keď sa hneváš a teraz je čas, aby som ti zopakoval to čo si mi ty povedala. Je to tá istá chvíľa, alebo veľmi podobná kedy som bez teba nemohol vydržať jednu noc, a ty bez zo mňa nevieš vydržať ani pol hodinu a kvôli tomu sme mali oddych." Ofučal sa ako malé dieťa.
,,Ale ony sú na nevydržanie, fakt. Mal si pravdu, prepáč, proste vzťah je vzťah."
,,To som chcel počuť."
Sadli sme si konečne za stôl, kde už sedel Tae.
,,Tae, Bella mi dala za pravdu."
,,Čože?!"
,,To znamená, že si prehral, našu dohodu."
,,O čo sa jedná?" Nechápala som.
,,No láska, Tae povedal, že ťa dobre nepoznám a to som samozrejme poprel, ale on si ďalej mlel svoje. Tak povedal, že si ešte nikdy nedala nikomu za pravdu, lebo si tvrdohlavá, to nemôžem poprieť, ale tak som mu povedal, že mne dáš za pravdu. A za to, že prehral musí ísť sAlex na rande."
,,Však to nie je pravda?" Spýtal sa ma Tae, on tomu fakt neveril.
,,Tu ti práve prisahám, že som Jeonovi Jung Kookovi dala za pravdu."
,,Ale, to nie je fér, ako to?"
,,Neviem, ani som si to nikdy neuvedomila, že som ešte nedala nikomu za pravdu."
Jungkook sa mu vysmieval a tak si zatiaľ k nám sadli: Jimin, Selena, Hoseok a Lily, ostatný si sadli vedľa.
,,Tak ako?" Spýtala sa vystrašene Lily.
,,Ja už sa tam nechcem vrátiť." Vzlykla som.
Fakt tam je strašne, nechcem sa tam vôbec vrátiť......Keď sme dojedli, profesori nám vysvetľovali isté pravidlá, ako sa správať, čo robiť, čo nerobiť, čo máme v pláne a podobne. Celkom som sa pri tom nudila, ale nemala som na výber, keď hovorili taaak pomaly, ale na druhú stranu som aspoň strácala čas byť s tými dvoma.
No najlepšia bola časť o tom kedy, kde sa stretneme a pôjdeme lyžovať.
Raňajky: 8:30
Obed: 14:00
Večera: 17:15
15:00
Stretli sme sa pred autobusom, zbožňujem lyžovanie, lyžujem už 4 roky, od vtedy, keď sme boli zo školou na lyžiarskom, odvtedy chodím každý rok lyžovať.
,,Tak študenti teraz pôjdeme autobusom, za nejakých 5 minút tam budeme. Keď budete vystupovať nikam nechoďte od autobusu."
Nastúpili sme do autobusu, tentokrát som sedela s Lily a za nami sedela Akina s Lee. Akina ešte nikdy nelyžovala, nemá rada zimu, ale chcela by sa to niekedy naučiť, aspoň sa zasmejem.
Lyžovanie ma vždycky ukľudní, tam so len ja, sneh a výhľad na hory...Keď sme vystúpili, tak to bolo ako s horroru, všetci sa hrnuli, ako keby horel autobus a ešte to bolo horšie, keď sme boli nabalení ako snehuliaci, bolo mi také teplo, keď tam všetci dýchali.
Keď som konečne vystúpila ten prvý ľadový nádych, ktorý mi vyštípe nos, milujem. Hneď som chcela ísť sa dole spustiť.
Zapla som si lyže a už som bola pripravená, keby mi Jungkookova noha neodopla lyžu, už som bola skoro na zemi, keď ma zachytil.
,,Prečo mi to robíš?" Povedal
,,Chcela som sa spustiť."
,,No a to je presne to čo nemáme robiť ako prvé, keď vystúpime s autobusu. Nechcem aby si mala problém, ešte ťa pošlú domov a s kým sa budem túliť?"
,,Ešte, že ťa mám, ale nebolo by to také zlé aspoň by som nevidela tie hnusné tváre."
Pozrel sa na mňa zabijáckym pohľadom a tak som sa len nevinne usmiala.
Všimla si ma July a Lisa, rozbehli sa na mňa, ale Jungkook mi dal pusu a podkopol im nohy, oni sa len váľali v tom snehu, ja som stále od neho neodtrhla pery.
No, vyrušila nás profesorka a tak som sa len smiala na tom ako sa nevedia tie dve postaviť.
Proste dokonalý frajer.
Po čase sme sa roztriedili na 3 skupinky: snowboardisti, čo vedia lyžovať, čo nevedia lyžovať.
V každej skupinke boli dvaja profesori.
V našej skupine nás bolo celkom málo, len celý Bangtan okrem Akiny a potom ešte ostatný s iných tried. Najviac ľudí bolo v skupinke, čo nevedia lyžovať.
Hneď ako sme prišli za našimi profesormi s našej skupiny tak nám, začali vysvetľovať.
,,Nebojte sa, nebudeme nejako spolu lyžovať. Stretneme sa všetci dole pri lanovke a potom si povieme kade budete môcť lyžovať. Potom už budete mať voľno. Tak choďte takým svižným tempom, ale nie pomalým aby sme nemuseli čakať dlho."
Hneď ako to dopovedal tak som sa spustila dole.
Ten vietor, rýchlosť, hory, viac menej ticho.
YOU ARE READING
Láska zo zastávky ❤️
RomanceBTS🖤 Aj keď začiatky budú nudné, príbeh sa bude rozvíjať...✨ Bella, ktorá má sny sa spájajú s minulosťou sa možno splnia... ⚡ ,,...kvôli tebe som začal, kvôli tebe som aj skončil." - môže obsahovať: pár nevhodných slov, častí 14+ , veľa gramatickýc...