40. KAPITOLA .....

82 4 3
                                    

Jungkook pov.
Jaaaj, keď Bella bola nahnevaná za to, že mi IU povedala aby som bol ticho tak sa mi to páčilo, vedel som, že ma má stále rada a som rád, že si to stále len potvrdzujem.
No pekne to sa tu teraz budú o mňa biť dve baby a ešte oni dve, fuuu.
IU som mal vždy rád, bola milá a mal som ju niekedy dávnejšie rád viac akoby sa malo, ale to bolo niekoľko rokov dozadu a je to za mnou. Ale občas som sa o nej niečo dopočul.
Bella pov.
Keď som ju videla tak som bez slova ku nej pristúpila a viedla ju po chodbe.
,,A čo ty a Kookie?"
Ja ju tuším zabijem, že Kookie, pf, to len ja môžem hovoriť také oslovenie.
,,No čo ja a Kookie, nechápem." Povedala som so zadržaním nervov.
,,No koľko ste spolu chodili?"
,,No týždeň a niekoľko dní, ale niekedy mám pocit akoby sme stále spolu chodili." Povedala som s úsmevom, zrejme ju idem provokovať.
,,Ahaa." Povedala zamyslene a zlomyselne zároveň.
,,A čo ty máš nové? Nejaký chalan?"
,,Mám dosť na výber, ale teraz som po rozchode s pred týždňa tak nemám náladu na vzťah ani nič podobné."
Jasné, ako inak.
,,Aha a koľko ste spolu boli?"
,,3 mesiace."
,,Aha."
Chcela by som povedať, že ma to mrzí, ale noooo...možno ani nie :)
......
Sedeli sme na obede a keď som videla IU sklopila som zrak.
Ona si sadla k nám, to snáď nemyslí vážne.
Lilly pov.
Keď si sadla IU medzi nás, tak Bella odišla s obedom vyhodila do najbližšieho koša a odišla do školy.
,,Spravila som niečo?"
Bola mi nesympatická, neviem prečo.
,,Ale nič si nespravila."
Povedal s povzdychom Jk.
,,Neviem, príde mi zvláštna."
Všetci sme sa na ňu pozreli. Sme jej najlepší kamaráti a ona toto povie pred nami s kľudom, akoby nič.
,,Není zvláštna." Povedal Jk
,,Prečo?"
,,Vôbec ju nepoznáš." Povedala som
,,Aha a to ty skade vieš? Skôr ty ju nepoznáš."
Zarazilo ma to, Hoseok mi dal ruku na nohu a hladkal.
Pozrel sa mi do očí.
,,Prosím nebuď nepríjemná."
Povedal ešte slušne Hoseok, každého tu trochu znervózňovala jej prítomnosť, vládlo tu také napätie, ale nie moc príjemné. Už som išla niečo povedať.
,,Fajn." Postavila sa a odišla aj s obedom.
Jungkook za ňou išiel to nemyslí vážne, tak za Bellou nepôjde a za ňou hej?
To bolo aj mne nepríjemné a to som sa len na to pozerala.
Oprela som si hlavu o Hoseoka a premýšľala.
Bella pov.
Išla som do skrinky si zobrať veci nemala som vôbec náladu. Ona všetko pokazí ako som sa s ňou mohla baviť?
Videla som za rohom ako sa Lisa a Andrew bozkávali bola som rada, že je šťastná.

Chýbal mi Jungkook, viem čoho je IU schopná a preto sa bojím. Na Jungkooka teraz myslím viac ako by som mala...
Išla som do triedy, kde bolo pár mojich spolužiakov, sadla som si za svoju lavicu a zobrala do rúk mobil, čo už.
V tom som videla prejsť šťastne IU s Jungkookom, samozrejme, že moja zvedavosť mi nedala a išla som za nimi.
Ako som tam stála a skrývala sa zároveň za rohom, už dobrých päť minút tak sa zatiaľ len trochu vážne rozprávali, čo súdim s pohľadov.
IU sa na mňa očkom pozrela, niečo pošepkala Jungkookovi a dala si ruky okolo jeho krku.
Moje srdce mi bilo hrozne silno a rýchlo, ťažko sa mi dýchalo. Uprene som sa na nich pozrela a...
Začali sa....bozkávať...
Rýchlo som okolo nich prebehla a išla na wc.
Začala som plakať, bože prvý deň čo sa tu ukáže zničí mi život?!
Mám síce len 18, ale on bol mojim všetkým, alebo väčšina môjho terajšieho života, on mi zapĺňal celé srdiečko spolu s rodinou a kamarátmi.
Prečo som s ním nezačala zasa chodiť!
To je moja vina, ale jasné ešte sa s ním musím ešte opakovane vyspať!!!
To je čo za moju logiku!
Ale ja mu vždy podľahnem a to je zasa môj problém.
Super, lebo moje skurvené ego a moja jebnutá hlava ma nepustili za ním, aby som mu povedala aby sme spolu chodili, ako ho milujem, ale na moje srdiečko, ktoré je teraz nalomené naň som nemyslela...
A, že "nemám náladu na vzťah ani nič podobné" A TOTO BOLO ČO?!!! IU zasa klamala.
Vyšla som s wc a išla ku skrinkám, celá sklesnutá s uplakanými očami, ani som nevedela čo s tej skrinky chcem, len som sa do nej prázdno pozerala.
Baby ma hľadali a tak som sa otočila a išla do triedy, nie do svojej, išla som za Taem, teda dúfala som, že bude v triede...ale nebol.
Otočila som sa a vrazila do neho.
,,Ježiši čo je?" Spýtal sa ma
,,Tae."
Objala som ho, jeho súcitné, jemné objatie mám rada a vždy ma ukľudní.
,,On mi dal asi konečnú."
Odtiahol ma od seba aby mi videl do očí.
,,Čo? Nechápem."
,,No boz-boz-bozkával sa s IU, Jungkook."
,,Čo?! Bella, neviem či ho mám jeho zabiť, alebo teba, že si čakala."
,,Môžeš mňa."
,,Bella."
Opäť si ma pritiahol do objatia tak aby som nič nevidela.
,,Ahojte, deje sa niečo?" Povedal známy hlas.
Jemne som od seba odstrčila Taeho a vyletela na neho.
,,Že budeš na mňa čakať to si niekam strč a už len keď to vravím tak to znie naivne a blbo."
,,Bella."
,,Si klamár." Útočila som na neho
,,Ja-ja," koktal, tak som mu skočila do reči.
,,Nechaj to tak prosím ťa."
,,Ale my spolu nechodíme."
,,Aha ešte lepšie, jednorázovka, ako ty vieš."
Odišla som do triedy a sadla nahnevane na miesto, všetky baby sa na mňa otočili.
Lily: ,,Čo je?"
Selena: ,,Čo sa stalo?"
Akina: ,,Prečo si plakala?"
Lee: ,,Čo spravil?"
Bella: ,,Dosť! Neriešme to teraz prosím." Povedala som "kľudne".
Keď som ho videla ako prichádzal do triedy, tak som voči nemu cítila takú bolesť a zradu, nemohla som sa na neho pozerať a odvrátila som nechutne pohľad von oknom.
Jasné, však on je fuckboy. Asi mi to stále nedochádza.
Kvôli tebe som začal, kvôli tebe skončil, bla bla bla, to je úplná hovadina. On je taký KLAMÁR a dobrý herec, nie, MANIPULÁTOR, to je lepšie.
Moje myšlienky nemysleli na nič iné ako na to ako sa bozkávali, FUJ.
Myslím, že mi zachviľu praskne hlava s mojich myšlienok.
A čo večer keď budem zaspávať?!??!...

(Ahojte, ospravedlňujem sa za neaktivitu, ale už budem aktívna a vydávať viac častí 😇 mám to už dopredu pripravené😈)

Láska zo zastávky ❤️Where stories live. Discover now