30. KAPITOLA asi koniec?

99 4 2
                                    

,,Tak, ospravedlňujeme sa, že sme meškali, ale mali sme na to svoj dôvod, táto skupinka dostala veľmi skvelý nápad a pozvať sem DJ s klubu, ktorého všetci poznáte." Povedala naša profesorka.
Začali sem nosiť veľké reproduktory a nejakú techniku.
Zrazu s obyčajnej jedálni sa stal menší klub. Svetlá, para, hlasná hudba, jedlo, pitie a niektorý teda väčšina alkohol.
Keď vošli Bangtan, boli na seba veľmi pyšný, bolo to vidno.
Prišili za nami dvoma s úsmevom od ucha k uchu, vyzerali vtipne.
,,Za to môžte vy? Ako?" Povedala som
,,Ako sme pozerali okolie na mapách tak sme natrafili na neďaleký klub, tak nás nenapadlo či nemôžme sem zavolať toho DJ a našťastie mal voľno."
,,Tak to je super." Povedal nudne Jungkook, nevedela som čo mám s toho vyčítať.
Po čase sme sa tak rozpadli, my baby sme si išli tancovať s ostatnými a chalani sa tam rozprávali a pozerali na nás.
Time~skip
(Utorok)             20:00
Dneska bol super deň, lyžovali  sme a tak, nič zvláštne...
Lily nakoniec Hoseokovi odpustila, ale stále to nebolo tak ako predtým.
~
Keď som išla za chalanmi, ktorý tam pili, tak som videla za sebou Jully, pozerala sa do mobilu a tak som sa skryla.
Ona bola oblečená v mojich veciach!!! A mala parochňu, ktorá vyzerala ako moje vlasy, toto nemyslí vážne, čo má toto kurva znamenať?!
Ona už načisto zošalela!
Zaklopala na izbu a otvoril Jungkook, bola oblečená veľmi pekne, lebo je v mojich veciach a ešte bez podprsenky!!!!!

 Ona bola oblečená v mojich veciach!!! A mala parochňu, ktorá vyzerala ako moje vlasy, toto nemyslí vážne, čo má toto kurva znamenať?!Ona už načisto zošalela!Zaklopala na izbu a otvoril Jungkook, bola oblečená veľmi pekne, lebo je v mojich veciach...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď jej otvoril tak sa oprel o zárubňu dverí, skoro spadol, je na mol.
Podišla som bližšie a počúvala.
,,Tak čo Kookie zabavíme sa?"
Toto by som nikdy nepovedala, nie takto arogantne ako vie len ona.
,,Jooj, priťahuješ ma viac a viac Sweetie."
Prosím?! On už ani nevie rozoznať mňa od nej!
,,Poď, pôjdeme do našej izby tie kravy tam nie sú."
To nemôžem poprieť, že by som to nepovedala.
Chytili sa za ruky a išli do našej izby, snažila som sa sledovať, čo urobí, možno sa spamätá.
Zatvorila sa! Bože!
Otvorila som dvere, neovládala som sa.
,,Ty štetka!"
Zhodila som ju na zem a Jungkooka bez trička som zobrala za ruku a bez slova ťahala zo sily do jeho izby medzi ostatných.
Vošla som tam a zhodila ho na chalanov.
,,Opovážite sa ho s tejto miestnosti pustiť, inak vás dám vykastrovať!"
Buchla som dvermi a išla do svojej izby.
,,Si normálna! Ty nechápeš, že ťa nemá rad a nebude, nechápeš to!!! Alebo ti to už mám vysvetliť ja."
,,Však keby ma nemal rád tak by ma nebozkával."
,,Tak ty si slepá, že ledva chodil! Mala si na sebe moje veci! Môj parfém! A parochňu ako moje vlasy! Však ty si už chorá!"
,,Nie som, to robí láska."
,,Tak ty si ju nikdy nenájdeš, teba môžu rovno zatvoriť do ústavu."
Strhla som s nej nejako MOJE veci, potiahla ju za vlasy a vyhodila von s izby.
Hodila som sa na posteľ a plakala, neviem čo mám robiť, mám sa s ním rozísť, však on je slepý, alebo čo?

Nestalo sa mu to prvý krát, mal šťastie, že Selena je moja najlepšia kamarátka, ale ona! To je nepriateľka na život na smrť, bližšie k tej smrti.
Bola som sama v izbe, plakala, slzy sa nezastavovali, tiekli ako rieka, bolelo to, však ja ho nemôžem nikam pustiť, on ma môže podviesť...
                            
                             22:16

Láska zo zastávky ❤️Where stories live. Discover now