14. KAPITOLA i hate school

153 7 0
                                    

Usmial sa a pevne ma objal. Zobral ma za ruku a potiahol ma dole.
,,Takže dievčatá dneska ste sa rozhodli urobiť raňajky na francúzsky štýl?"
,,Áno."
Povedali sme všetky naraz a usmiali sme sa, začali jesť a veľmi im to chutilo. Tie croissanty boli domáce, takže zázrak, že sa nám podarili.
,,Vyvenčiťe potom prosím psi? Ďakujem!" Spýtala som a odpovedala sama, potrebovala som ísť už do školy a niektorým odpadla práv hodina.
Jungkook sa najedol a mi sme nastúpili do auta.
,,Honey, dneska mám tanečnú, takže neviem kedy pôjdeme kúpiť tie potreby pre psy."
,,To nevadí tam môžme ísť aj teraz obchod je otvorený od ôsmej cez víkendy a máme 8:24. Potom veci dáme do kufru."
,,No dobre tak poďme." Zapútali sme sa a vyrazili, obchod nebol ďaleko len 5 minút. Vystúpili sme a vošli. Bolo tam veľa vecí.
,,Dobrý deň." Pozdravili sme sa. Išli sme najprv na pelechy.
,,Môžu byť tieto? Modrý a ružový, budeme prefarbovať búdu tak sa to bude aspoň nejako hodiť. Alebo môžme to dať na iné kombinácie farieb."
Jungkook: ,,A čo keby čierna a hnedá?"
Bella: ,,Nie zlý nápad, moderné." Zobrali sme tie najväčšie pelechy a išli sme do regálu s obojkami.
Bella: ,,Tak, Sumi čierna a Kook hnedá?"
Jungkook: ,,Môže byť." Pozrela som sa na neho a usmial sa. Zobrala som vodítka ktoré sa dali stiahnuť na rôzne veľkosti. Po chvíli vyberanie sme prešli na misky a jedlá. Zobrali sme pár palmskov, granule a 4 veľké misky, pre jedného dve, na vodu a jedlo.
Bella: ,,Tak myslím, že to je všetko."
Prišli sme k pokladni, teta zobrala veci a začala ich blokovať, o chvíľu to už bolo. Išla som zaplatiť kartou, ale Jungkook stihol pripnúť kartu rýchlejšie než ja.
,,Jungkooook, aj ja som chcela niečo kúpiť." Povedala som smutne
Zobral veci a a išli sme, čudujem sa, že to všetko odniesol sám, lebo namietal aby som ja niečo zobrala. Nasadli sme do auta a ešte sme mali 15 minút. Čakala som kým naštratuje, ale zatiaľ nič.
,,Niečo sa stalo?" Spýtala som sa
,,Prečo ti to vadí, že všetko platím? Daktoré by boli rady." Mala som chuť mu vylepiť, akoby ma nepoznal!!!
,,Áno, ale ja nie som taká a uráža ma, že si to myslíš. Necítim sa proste dobre, keď za mňa niekto niečo platí stále."
,,Ale toto nebolo len pre teba." Jemu dnes ide...
,,Ale ja myslím celkovo. Necháš ma ťa aspoň niekde pozvať?"
,,Kde?"
,,Kde len chceš."
,,Som dosť hladný, takže MC' Donald?"
,,Bože, milujem ťa."
,,To ja teba."
Zasmiali sme sa a už sme boli na ceste. Celú cestu som nad tým premýšľala, povedal to tak ostro a arogantne, že ma to zamrzelo, akoby to nebol on.
Proste je nepríjemné keď človek stále niečo platí za vás, pre mňa nepríjemné a trápne, akoby som na to nemala...
Asi teraz si uvedomujem ako nás všetkým
-
Milujem raňajky v MC a všetko čo je v MC vždycky keď som hladná myslím na MC.
(Bola som hladná keď som to písala tak sa nepýtajte, veta: vždy keď som hladná myslím na MC je podľa mňa, lebo to som ja no😂😂)
- 🚗
- 👫
-💁🏼‍♀️🍔🍟
Keď sme už boli v uniformách tak sme prišli pred školu, no keď sme prišli do triedy tak mi bolo zle, cítila som povedomú vôňu.
,,Ahojte." Pozdravili sme sa Bangtanu a babám. Tí nás odignorovali a pozerali sa iným smerom. Pozrela som sa ich smerom a zapozerala som sa tam tiež.
,,A-L-E, nie." Bola to Lee. Rozprávala sa tam so svojou mini skupinkou báb. Všetci sa pozreli na mňa a na ňu.
V našej triede je nás 23. My sme 10 potom Lee a spol sú 3 a Chuck a jeho tým, ale nie celý, potom sú tam ešte nejaké baby a chalani.
Celý čas sa na ňu a na mňa pozerali. Ja som práveže zachovala kľud, bolo mi to jedno.
,,Nie si nejaká kľudná vstala si hore nohami?" Spýtala sa na Selena
,,Tak to ti pekne ďakujem." Usmiala som sa na ňu takým zabijackým pohľadom...
Boli sme pri skrinkách a brali veci, keď sa v tom môj a Leein pohľad stretli. Každá sme v očiach videli tej druhej smrť. My sme mali tú jedinú spoločnú vec a to ja tá, že sme sa navzájom nenávideli už od začiatku tejto strednej. A pre našu a najmä bezpečnosť ostatných sme vedeli, že bude lepšie keď sa budeme ignorovať.
Ako prvá hodina bola opäť telesná. Zobrala som si telesnú a išla dole keď ma v tom niekto strčil o skrinku. Bol to Chuck absolútne som to nečakala.
,,Potrebuješ niečo?"
,,Áno teba, no teda potrebujem sa s niekým porozprávať a ty si taká empatická."
,,Ďakujem ak sa oddiališ tak sa môžme aj porozprávať." Spravil krok do zadu a v tom prišiel Jungkook.
,,Hej! Chuck!" Ale nie, už znova nie.
,,Jungkook nechaj ho tak prosím."
,,Ty si moja, nie jeho." Povedal nie moc príjemným hlasom.
,,Áno som, ale to sa nemôžem baviť s iným chalanom okrem teba a Bangtanu?" Pozrel sa na na mňa sklamane a vyčítavo zároveň, odišla som a potiahla som Chucka za ruku a išla za roh.
,,Takže Chuck, nemôžeš ma len tak hodiť o skrinky okej?"
,,Fajn."
,,Môžme sa spolu baviť, ALE LEN AKO KAMARÁTI." Dala som na to dôraz aby to pochopil.
,,Fajn."
,,Tak potom sa porozprávame, cez prestávku v triede."
Prikývol a išla som dole. Baby za mnou dobehli.
Selena: ,,Čo to malo byť?"
Bella: ,,Čo myslíš?"
Lily: ,,To, to čo si povedala Jungkookovi?"
Prevrátila som na to očami
,,Hej za to, že chodím s Jungkookom tak sa nebudem obmedzovať v konverzácii s inými chalanmi."
Lily: ,,Však áno, ale nechala si ho tam stáť ako keby si sa s ním rozišla a zobrala Chucka za ruku preč."
Bella: ,,Preboha to nie, nedramatizujte. Sama som mu povedala vtedy keď som ho odtiahla preč, silou nie len tak, tak som mu všetko vysvetlila, že medzi nami nič nie je ani nebude a nech už toto nerobí. Jungkooka milujem a nikdy by som sa s ním bezdôvodne nerozišla, bolo to až príliš hnusné o do mňa? "
Začali neiste kývať hlavou na znak áno, až som začala byť s toho nervózna.
Selena: ,,To som rada, že to nevyzeralo tak ako vyzeralo. Už som sa zľakla, ale potom mu to musíš povedať, dúfaj, že keď budú v šatni, tak, že sa nezabijú." povedala trochu vystrašene
Bella: ,,Ale to nie, ale radšej za ním pôjdem."
Lily: ,,Však je skoro za nami." Prikývla som a dala sa na bok.
Bella: ,,Jungkook! Počkaj!" Jungkook prevrátil očami čo som u neho ešte nikdy nevidela.
Bella: ,,Okej tak ja ti to nevysvetlím, čau." Išla som ďalej, ale o pár sekúnd ma zatiahol do zadu.
Jungkook: ,,No vrav." Ja som to vedela, dneska toxický Jungkook to som ešte nezažila.
Bella: ,,Ty si tak otrávený s toho čo som ti povedala? Nikdy si na mňa neprevrátil oči a nesprával sa ku mne TAKTO. Už od rána. Tak sa zamyslj kus nad sebou a prepáč ak to vyzeralo blbo s tým Chuckom."
Otočila som sa na päte a odišla. Ani som sa neotočila. Keď som prišla do šatne buchla som dverami a išla smerom ku babám.
Bella: ,,Chápeš to on prevrátil oči a povedal mi: no vrav. Chápeš ho? Tak som sa na to vykašľala a otočila na päte, teda ešte som mu povedala, že je od rána nepríjemný a nech sa nad sebou zamyslí a, že sa ospravedlňujem ak to vyzeralo blbo s tým Chuckom."
Selena: ,,Ooo vaša prvá hádka, to je milé." povedala s úsmevom
Bella: ,,To není milé. Vieš ako ma to vytáča??!! Veď som mu nič nespravila a zrazu len tak mu akoby preplo."
Selena: ,,Ja to chápem, ale takýchto menších hádok budete mať ešte veľa, to není dôvod na rozchod. Áno?"
Bella: ,,Áno." Odpovedala som ako malé otrávené dieťa
Selena: ,,Mali sme veľa takýchto hádok s Jiminom, zachviľu už to bude rok a pól a stále sme spolu, i keď sme mali menšie dni kedy sme si potrebovali od seba oddych, ale to je vo vzťahu normálne." Prikývla som s úsmevom.
Lily: ,,Jungkook sa snaží byť za frajera v škole, však je to taký badboy nie?" Usmiala sa
Bella: ,,Áno to už áno."
Selena: ,,Veď jeho to prejde, asi nemá dnes deň, keď sa ešte takto zachová tak mu hneď prečistím žalúdok."
Lily: ,,Tak isto."
Zasmiali sme sa a začali sa konečne prezliekať.

Láska zo zastávky ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora