Mrkla na mňa a ja tiež.
Potiahla ma za ruku smerom dole, keď sme boli pri bazéne tak sme podišli na kraj. Bella mi povedala nech si zatvorím oči a tak som aj urobil. A v tom som už cítil, že som v bazéne.
Ona ma normálne strčila, ale zaslúžil som si to.
Utekala na druhú stranu bazéna, ale keď videla Selenu tak zastavila, zrejme si začali niečo hovoriť a tak som sa nenápadne ponoril a priblížil ku nim bez povšimnutia.
,,Bella asi ti už o tom Jungkook povedal však?" Povedala nervózne Selena, Bella na ňu vypúlila oči.
,,A teraz myslíš čo? Jáj tu pusu. Áno." Povedala ironicky a Selena sa zahanbene pozrela mimo jej desivých očí. Bella sa vie nahnevať.
Ona ten hnev a stres radšej v sebe zbiera, ale je aj nervák dosť.
,,Mňa to vážne mrzí, bolo to nedorozumenie."
,,Hej, ktoré sa častejšie a častejšie opakuje."
,,Ale fakt, ty vieš, že milujem Jimina, Jungkook není až tak môj typ na chodenie, ale to nemyslím v zlom."
,,Fajn, ale ako som povedala jemu tak aj tebe, to som videla posledný krát." Prikívla a objali sa s úsmevom
Som rád, že mi to vysvetlila tou milšou verziou, pretože táto ma vydesila.
Musím si dávať väčší pozor a nekonať bezhlavo. Stratila sa mi z dohľadu.
V tom som niečo znova zacítil ako ma niekto ťahá do zadu ako plyšáka. Ale teraz som sa už otočil a vyčistil oči a odtiahol osobu ďalej. Bola to Bella, našťastie.
,,Som rada, že si dávaš pozor."
,,Tak nechcem prísť o teba, moje všetko."
,,Dobre, ale teraz už ticho."
Dala mi bozk na moje pery, bola taká vyučená, bolo to vidno, vyzerá tak nevinno na pohľad, ale v posteli vyzerá tiež inak.
Snažila sa byť na mňa jemná, ale ja som na ňu pritlačoval. Bozkávali sme sa a bolo nám jedno či sa na nás niekto pozerá. Obmotala mi ruky okolo bazéna a ja som ju chytil za zadok, jej ruky som mal okolo krku alebo na chrbáte.
Ona mi zahryzla do mojich pery a tak som urobil to isté, tak ma vzrušuje, jáj škoda, že je tu aj škola.
Začali sme sa hlbšie bozkávať a ja som jej stláčal zadok, na čo vždycky zareagovala a začala jemne vzdychať.
Túto chvíľu som si zatiaľ vychutnával kým boli profesori v stane, kto vie čo tam robili.
V tom sme počuli cvaknutie mobilom, ale stále sme pokračovali, ach môže byť ešte viac príťažlivá?
V tom sme počuli odopínanie stanu hneď sme sa od seba odtiahli a ponorili pod vodu, tam sme pokračovali, bolo to ako s romantického filmu.
Vymieňali sme si navzájom kyslík a vášeň.
Už viem čo budeme robiť zajtrajší večer, keď dneska nemôžme lebo je tu škola.
Po chvíli sme sa vynorili a išli na nafukovačky. Ona si sadla na jednorožca ja som si ľahol na okrúhly melón a držali za ruky. Zrazu ma niekto preklopil s nafukovačky a už som sa len zošúchol a bol pod vodou. Vynoril som sa a každý jeden čo tam bol sa smial, no najviac sa smial Suga a tak som ho stiahol do bazénu. Určite to bol on. Vtedy vypukol ešte horší smiech. Bella sa mi ovesila okolo krku a dala mi pusu na líčko.
,,Neboj, ja sa ti smiať tak nebudem."
Hodil som svoj zajačí úsmev a tak mi dala pusu na pery, ktorú som jej opätoval.
Ten pocit pri bozkávaní keď sa medzi to usmeje, je tak krásne.
,,Tak študenti poďme už spať!"
Všetci išli do svojich stanov okrem Bangtanu a báb.
Bella pov.
Po rozkaze od pani profesorky som išla do sprchy a napustila si vaňu, o chvíľu som zaspala a nič veľmi nevnímala.
- 😴🛀😪
Prvé čo som cítila a videla po zobudení bola chladná voda a hodiny, kde bola ručička na pól noci. Pozrela som sa okolo seba a Jungkook vedľa mňa ležal. Bola to dosť veľká vaňa, že by sa tam zmestili aj traja. Pomaly som sa stavala hore a začala sa utierať. Pohľad na Jungkooka ma úprimne vzrušoval, ale musela som odolať.
Išla som do izby, von s kúpeľňi a začala sa obliekať do svojho krátkeho overalu. Po prezlečení som mierila do kúpeľne zobudiť Jungkooka. Trochu som s ním potriasla a mikol so sebou tak, že mi skoro vypálil po tvári.
,,Prepáč."
,,Nevadí, poď už spať."
Podala som mu uterák a odišla. Ľahla som si do postele a zapla mobil.
Dlho som nepozerala Instagram a tak som ho rozklikla.
Ako som tak išla scrollovala videla som fotku čo pridala Selena na svoj Instagram, pridala fotku s Jiminom ako sa usmievajú do kamery, to bolo v pohode, ale, keď som sa pozrela za nich tak sme tam boli mi v zadu ako sa s Jungkookom bozkávame. Zasmiala som sa a napísala komentár:
Nádherná fotka hlavne to pozadie za vami 😂🤣❤️
Išla som ďalej a videla som fotku čo pridal Jin ako sa usmieva, dala som srdiečko a takto ďalej pokračovala. Potom som si pozerela svoje fotky. Pomaly som zaspávala, keď som počula otvoriť dvere do kúpeľni a to ma prebudilo.
Jungkook s uterákom okolo pásu a s mokrými vlasami s ktorých mu kvapká voda, zabite ma, pretože tu skolabujem. Prehadzoval si svoje krásne čierne MOKRÉ vlasy, ach začínajú mi tiecť sliny.
,,Moja čo som tvoj medík."
,,Áno, si, a ten najsladší."
,,Tak to som rád, aspoň vidíš ako to ja vidím s tebou."
,,Jasné, phe."
Hodil sa jemne na mňa začal sa mi pozerať zamilovane do očí, naklonil sa mi k uchu a povedal.
,,Škoda, že je tu tá škola inak, by som ťa pretiahol."
,,Zlatý, ale viem že by si toho bol schopný spraviť hocikedy, hocikde."
Usmial sa a išiel sa prezliecť, psy už ležali vedľa nás pri posteli.
O chvíľu sa hodil na posteľ, s kraťasami a bez trička, otočila som sa k nemu a pohladkala ho po tvári.
Usmial sa na mňa a otočil. Zobral si mobil a otočil ku mne.
,,Chcel som ti to ukázať v autobuse, ale zabudol som. Nehnevaj sa na mňa."
Podal mi mobil a začala som čítať správy, boli to správy s Lee.
,,Bože Kook, to si nemusel, čím som si ťa vyslúžila."
,,To aká si a to, že si."
,,Tak ako ty."
O chvíľu už bol na do mnou. Jáj vážne škoda, že je tu škola. Dal mi pusu s ktorou som súhlasila, zahryzol mi do pery a natiahol.
,,Jungkook už doosť."
Začal mi prstom prechádzať hore a dole po tele a dráždiť.
Usmial sa na mňa a ľahol si ku mne a pozeral sa do stropu. Ľahla som si mu na hruď a pritiahol ma k sebe a hladkal ma. Ja som ho hladkala po bruchu, áno po tom tak nádhernom brušku.
,,Jungkook? Vážne ma ochrániš?"
,,To je primitívna otázka, jasné, že ťa ochránim."
,,Jungkook si ten najlepší chalan akého som mala a to nemyslím o spaní, ty si taký pozorný, milý, romantický, starostlivý a dôverný a je toho veľa čo ti chcem povedať, ale to sa slovami opísať nedá."
Pozrel sa na mňa a ja na neho, usmiala som sa a venovala mu rýchlu pusu na líčko.
,,Práva láska je vtedy keď sa nedá opísať, a ani ja to neviem dobre opísať, ale aj ty si moja najlepšia, ty so mnou nechodíš preto ako vyzerám, ale aký som, aká som osobnosť, to vieš len ty, aký som, ty vieš jediná kedy klamem, tým chcem povedať, že si jediná baba ktorá so mnou vážne chodí a nie len kvôli sexu."
,,Oh, Kook jasné, že ťa milujem najmä kvôli osobnosti."
Postúpila som k nemu o niečo vyššie a dala mu pusu na tie jeho sladké pery, prehodil si ma tak aby som na ňom ležala, dávali sme si jemné bozky po krku, ale aj po ústach. Dávali si pusinky aj naše jazíčky.
Zrazu k nám pribehli psi a my sme si ľahli opäť len vedľa seba a psi medzi nami. Zasmiali sme sa a hladkali ich. Premýšľala som o tom, či Jungkook myslí vážne ohľadom toho vzťahu, ešte nikdy nemal vážny vzťah?
Je mi ho ľúto, najradšej tú babu s ktorou "chodil" by som jej darovala dobrú facku. Tento svet je tak zvrátený, ale našťastie mám osobu ktorá mi ho pomáha zlepšovať. Uvedomujem si, že mám okolo seba hrozne veľa dobrých ľudí a stále som niekedy nespokojná ale viem, že mi úplne stačí rodina a oni.
,,Dobrú."
,,Aj tebe, maj pekné sníčky." Prisunula som si k sebe paplón, na ktorom bohužiaľ ležali psi, tak to išlo o niečo ťažšie. Keď sa mi podaril dať ten paplón na Jungkooka aj na mňa tak som pomaly k nemu prisunula a zaspávala, na jeho krásnom brušku. Psi si potom ľahli k nám z druhej strany, ja som si vtedy zatvorila oči a začala snívať.
...
(PONDELOK)
- 😴🛌
- 😪😪
Ach, ráno, zobudila som sa na budík ktorý mi zvonil na šiestu ráno, tak isto ako babám. Pomaly som sa odtiahla a prikryla ho. Išla som do kúpeľni si urobiť hygienu a namaľovať sa.
Keď som otvorila dvere od kúpeľni tak psy sedeli pri dverách a vrteli chvostíkom, pohladkala som ich a išla sa prezliecť. Jungkook ešte stále spal a tak som ho aj nechala.
Otvorila som dvere a čakala kým psi prejdu, tí sa rozbehli dolú do kuchyne. Vyšla som s izby a videla som ako Lily vychádza, zasmiali sme sa potichu a išli dole. Po schodoch som sa skoro vytrepala, ale nejak som to ustála.
My sme začali chystať raňajky, keď sme počuli otočiť kľučkou, bola to Selena, psy sa za ňou rozbehli a skákali po nej. Ja som ich k sebe zavolala a dala pamlsok.
-🥐☕
Dneska sme zvolili sladké raňajky na nakopnutie a tak sme dali na taniere čokoládový croissant s kávou podľa každého vlastného chuti.
-
Už bolo sedem hodín a tak sme išli budiť chalanov. Otvorila som dvere a Jungkook už bol oblečený a pripravený ísť dole.
,,Dobré ráno Honey. Čo sa stalo, že si tak skoro hore?"
,,Ale nevedel som zaspať."
,,Prečo?"
,,Myslel som na teba a už som ťa musel vidieť."
,,Ooo to jeo milé, ale teraz vážne."
,,Fajn, mal som zlý sen, že ti Lee niečo spravila a tak som sa zobudil aby som skontroloval či ti nič nie je."
,,Neboj sa o mňa, ja sa o seba viem postarať a mám teba a Bangtan a baby a psy. Neboj."
YOU ARE READING
Láska zo zastávky ❤️
RomanceBTS🖤 Aj keď začiatky budú nudné, príbeh sa bude rozvíjať...✨ Bella, ktorá má sny sa spájajú s minulosťou sa možno splnia... ⚡ ,,...kvôli tebe som začal, kvôli tebe som aj skončil." - môže obsahovať: pár nevhodných slov, častí 14+ , veľa gramatickýc...