Vošla som do izby kde už jebala s niekým Jully.
,,Fuj!"
Zatvorila som a bežala na strechu.
Ostala som tam pozerala sa na výhľad, hviezdy.
Videla som BTS, Tae a Jungkook sa držali navzájom aby nespadli, vyzerali vystrašený.
Ja nechcem byť stredom pozornosti ja nemám za potreby robiť chaos len proste chcem byť sama a oni to nevedia pochopiť!.
Sadla som si na kraj strechy a bežali ku Hotelu, boli pod do mnou.
,,Neskáč!" Kričali všetci naraz
,,Nejdem skočiť, premýšľam."
Počula som za mnou kroky, hneď som zoskočila s okraju strechy a otočila sa, aké prekvapujúce.
,,O čo si sa snažila?" Spýtala som sa so záujmom
,,No mala som v pláne ťa zhodiť." Povedala zákerne Jully.
,,Potrebuješ pomôcť."
Teraz mi je jej už naozaj ľúto, však chúďa, ona sa už musela zblázniť.
,,Nepotrebujem!" Vrhla sa na mňa a nad očami držala pilník.
Začala som kričať, mala som ten pilník pred očami.
,,Prosím ťa nechaj ma! Však už s Jungkookom nechodíme! Tak čo chceš ešte po mne, zničila si mi život!!!"
,,Musím ťa úplne odstrániť s povrchu zemského lebo je mi jasné, že sa dáte dokopy!"
Dúfam aj ja
,,Necháš ju!" Počula som Jungkooka.
Postavila sa a odhodila pilník.
,,Ahoj Kookie."
,,Ako vážne, mám zo sebou 10 svedkov, že si ju chcela zabiť." Ostatný boli pri dverách od strechy.
Trafila som jej spánky.
,,Si vporiadku?" Rozbehol sa za mnou Jungkook a objali sme sa, predsa ho stále milujem.
.....
Streda 8:45 (na raňajkách)
Nesedela som s Jungkookom za stolom vymenila som sa zo Yoongim.Ku včerajšku, Jully odviezli do ústavu, zasa. My sme mali problém a kto vie ako to dopadne.
,,Študenti, k udalostiam čo sa stali za posledné dni, sme sa rozhodli, že tu ukončíme pobyt a budeme sem dochádzať, takže dneskajší plán vyzerá takto:
O 9:00 do začiatku obeda sa budete baliť a podobne, poobede sa pôjdeme ešte lyžovať a potom odídeme do školy, rodičia o všetkom vedia. Obed sa presúva na 12:00. Keď sme budeme dochádzať, tak budeme mať stále obedy. Ďakujeme, za pochopenie ak ste dojedli môžte sa na izby."
Všetci boli celkom nahnevaný a pobúrený.
Keď som prišla na izbu tak sa mi začala prihovárať Lisa.
,,Tak ako sa máš?"
,,Vážne, po toľkých rokoch, keď si prvý krát bez Lee tak mi povieš ako sa máš? To je smutné."
,,Nie, ale mrzí ma to, sama môžeš vidieť, že už ma to nebavilo robiť Jully druhé husle."
,,To mi je jasné, niekedy sa čudujem, že s ňou vydržíš."
,,To hej, stále vraví ako sa ťa konečne zbaví, aká bude šťastná s Jungkookom a podobne, nikoho nezaujíma, čo chcem ja."
Vyzerala veľmi sklamane a tak som sa na ňu súcitne usmiala.
,,Ja ťa chápem. Čo ťa trápi?"
,,Veľmi ma mrzí čo som ti spravila. Ani som ťa nikdy nepoznala, len som si o tebe vytvárala obraz, ktorý mi dávala Lee. Si dobré dievča a mrzí ma čo sa stalo medzi tebou a Jungkookom, keby som o tom vedela, tak s tým nesúhlasím. Však to už je choré."
Keď to dopovedala, opadol s nej strach a normálne sme sa rozprávali.
,,Ďakujem za tvoju úprimnosť a osparavedlnenie. Len teraz už je to zrejme jedno, Lee dosiahla čo chcela, rozišli sme sa, teda ja s ním."
,,To ma mrzí, jediný kto bol z nás do Jungkooka je Lee, ale samozrejme to nechcela dať najavo, tak sme to museli s ňou hrať, úprimne začína sa mi hnusiť to meno, počula som ho minimálne 100 krát za deň."
,,Aj mne už, ale teraz ma zaujíma, čo ťa ešte trápi?"
,,Som rada, že sa zaujímaš. Páči sa mi jeden chalan, nie je nejaký známy, je múdry a veľmi roztomilý."
,,Ako sa volá a s akej triedy je?"
,,No volá Andrew a je s 3.A, teraz len tak po sebe pokukujeme."
,,To je super, teraz, keď nie si s ňou tak môžeš ukázať svoje pravé, milé ja. Určite nemáš taký štýl ako sa obliekate."
,,Nie, vôbec."
Zasmiali sme sa, bola s ňou zábava a bola veľmi milá.
,,Mohli by sme byť kamarátky? Myslím, že si spolu rozumieme." Navrhla som, zrejme som nenávidela len Jully.
,,Bola by som len rada."
Objali sme sa a v tom vtrhol Jungkook.
,,Tak ja vás tu nechám osamote." Povedala a odišla.
Zasvietilo ranné slnko a sneh sa začal trblietať, bol na to pekný pohľad.
,,Čo potrebuješ?" Spýtala som sa s menším úsmevom.
,,Ty vôbec nechceš riešiť čo sa včera stalo?"
,,Neviem či mám na to teraz náladu." Povedala som milo
,,Prosím."
,,Tak hovor."
,,Bola to naozaj chyba, nechcem sa vyhovárať, ale bol som mimo a mrzí ma to fakt, nepremýšľal som a v tom stave, to bolo použité proti mne."
,,Jungkook nie je to prvý krát."
,,Ja viem."
,,Prosím, odpusť mi."
,,Ja ti odpustím."
,,Ďakujem."
Išiel mi dať pusu, ale rýchlo som ho zastavila.
,,Rozišli sme sa a ja potrebujem čas. Uvidíme ako sa budeš správať, keď budeš zasa single. Či budeš zasa ten fuckboy."
,,Nebudem, kvôli tebe som začal, kvôli tebe som aj skončil."
,,Som rada, že si rozumieme."
Dala som mu pusu na líce, nevydržala som to, on ma stále priťahuje.
,,No dobre už sa bež baliť." Povedala som a zavrela dvere, hodila som sa od šťastia na posteľ.No veď uvidíme ako sa bude správať, keď spolu nebudeme, fakt ma to zaujíma. Dúfam, že toho nebudem ľutovať...
YOU ARE READING
Láska zo zastávky ❤️
RomanceBTS🖤 Aj keď začiatky budú nudné, príbeh sa bude rozvíjať...✨ Bella, ktorá má sny sa spájajú s minulosťou sa možno splnia... ⚡ ,,...kvôli tebe som začal, kvôli tebe som aj skončil." - môže obsahovať: pár nevhodných slov, častí 14+ , veľa gramatickýc...