3. KAPITOLA PREČO?

266 11 0
                                    

Pozeral som sa do jej krásnych čokoládových očí, pomaly som sa v nich začal strácať. Neodolal som jej nádherným nadýchanymi perami.
A tak som sa ich dotkol svojimi perami. Vypýtal som si povolenie do jej úst a ona povolila. Mala taký jemný jazyk, užíval som si tú chvíľu, bola len moja.
Nestrpím to, keď sa na ňu pozerajú ostatný chalani, ona je dosť pekná, ale tým, že nie je ako Lee, tak je pre ostatných iná. V tom zmysle, že nemusí sex s každým druhým ako Lee..
Po chvíle sme to ukončili, postavil som ju na nohy a ona ma pevne objala. Objatie som jej opätoval.
A tak sme išli na tú prihlášku, chytil som ju za pás aby som dal všetkými najavo, že ona je moja.
Prišla Lee a všetko to dobré skončilo, Bella sčervenala a tak som ju pohladkal po chrbte a zašepkal.
,,Kľud, sweetie."
,,Čo chceš." Povedal som odhodlane už mi, naozaj liezla na nervy, objaví sa vždy v tú najkrajšiu chvíľu.
,,Teba." Odpovedala, veľmi svojrázne.
,,Tak to máš smolu, ja už mám svoju sweetie." Usmial som sa na Bellu
,,Tak to by som ti neodporúčala, vyber si, ale múdro aby si to potom neľutoval." Diabolsky sa usmiala a odišla. Belle nabehli zimomriavky.
,,Ja milujem len teba sexi. To vieš." Pozrela sa na mňa a zdvihla obočie.
,,Sexi?"
,,Jasné, však moja sexi." Usmiala sa a tak vybehla hore ja som ju zatiaľ čakal. Prišla Lee za mnou s nejakým dievčaťom s maskou na tvári.
,,Pobozkaj ju keď ti poviem inak ju podrežem." Dotýkala sa pri jej krku nožom. Bol som v šoku, že by až tak klesla. A keď povedala:
,,Teraz."
Tak jej dala masku dole, a strčila ju do mňa, bola to Selena, myslím. Prišla Bella, videla to a začala plakať. Lee bola preč, bolo to zvrátené a divné, nemohol som uveriť čo sa stalo.
,,Takže ty si sa so mnou hral? Ty si taký fuckboy!"
Ja som hneď ako som to počul dal ju preč, bol to sekundový bozk.
Ona začala šprintovať preč.
Selena sa oprela o stenu a začala sa šúchať dole po stene. Začala silno plakať, chcel som bežať za Bellou, ale chytila ma Selena za ruku.
,,Neutekaj za ňou, nechaj ju poplakať, je to tak lepšie."
A tak som sa tiež oprel o stenu a zošúchol dole. Dal som jej vlasy, preč s očí a snažil sa jej plač ukľudniť... Zaviezol som ju domov aby sa jej nič nestalo.
Bella pov.
Prečo mi to urobil! Začala som ho milovať. A on ma za pár minút začal podvádzať? A ak nie skôr? A to všetko s mojou najlepšou kamarátkou! Nechápala som to PREČO?! Potom všetkom, čo mi povedal? Ja nechápem. Ale však sme predsa spolu oficiálne nechodili, ale aj tak mi na ňom záležalo...
-
-
Nevedeli sa mi zastaviť slzy, išli ako vodopád, po pár hodinách sa čudujem, že mám taký nekonečný, vodopád sĺz.
Išla som mestom a celkom ma to upokojovalo. Až dokým...
Niečo ma stiahlo do uličky, bola to Lee. Vždy v nesprávny na nesprávnom mieste.
,,Čo chceš?" Povedala som so slzami v očiach.
Lee: ,,Pridaj sa ku mne budeme aspoň parný počet, a nie si až taká hnusná ako som si myslela."
Bella: ,,No to určite!" Zasmiala som sa.
Lee: ,,Aspoň sa tým dvom pomstíš."
Tá posledná časť sa mi celkom páčila, ale predsa sú to ľudia, ktorý sú stále pri mne a majú ma radi. Ale už som nemala čo stratiť no čo, budem patriť medzi kurvy a štetky školy. Jupí.
Bella: ,,Fajn, a čo za to?" Pomyslenie, že som na to kývla, znervózňovalo aj mňa, žeby som až tak vedela zájsť?
Lee: ,,Nič, tu máš oblečenie, teraz sa musíš obliekať viac vyzývavo. Všetko jasné?"
Bella: ,,Fajn."
Nechápala som túto situáciu, ale mienila som to využiť aspoň ju viac spoznám, nikdy nebudem ako ona a je mi jasné, že je to pasť, poznám ju už nejaký ten piatok.
Absolútne som nemierila do ich domu, namierila som si to ku našim. Tam mi bude lepšie.
Išla som autobusom, dala som si sluchátka do uší a premýšľala o tom všetkom. Prečo? Prečo ja?...
Po príchode domov boli so mňa rodičia vystrašený prečo som prišla tak skoro, keď som mala ešte ostať tam. Nepovedala som im dôvod a tak so mňa vyšlo.
,,Už sa mi tam nechcelo byť, veľa chalanov."
Mama: ,,A nemala tam byť aj Selena?"
,,Nie nakoniec sa rozhodla, že nepríde."
Oco: ,,Aha, dobre ako povieš."
Odišla som hore hodila som sa na posteľ a už som len počula zvuky s môjho mobilu.
Stále mi niekto volal a písal. Vypla som si zvuk. A spala
- 🌕
-🌥️
-☀️
Ráno mi zvonil budík, bol pekný deň, škoda, že nie aj vo vnútri mňa. Pozrela som sa na mobil a mala som 20 správ od Seleny, Jungkooka a Taeho na spôsob:
Kde si?
Si vporiadku?
Ja ťa milujem!
Bojím sa o teba.
No nuž ignorovala som to, bolo mi to jedno.
Do školy som si obliekla uniformu s mini sukňou, cez ktorú mi trčala polka riti. Dala som si Vans batoh, zobrala som zo stola jablko a jedla po ceste.
Išla som na autobus, pred školou na mňa čakali Lee s ich kamarátkami Lisou a July.
Boli celkom fajn, mávala som na ne, ale tesne pred nimi bol Bangtan a Selena.
Keď som k ním mierila tak som sa usmiala a išla okolo nich, všetci sa mi pozerali na riť, bolo mi to celkom nepríjemné, ale no čo už. Prišla som k nim, dali sme si vzdušné pusy a keď sme mierili do školy, tak ma zatiahol Tae za batoh dozadu k Bangtanu.
Tae: ,,To nemyslíš vážne."
Pozrela som na neho a drzo som odpovedala.
,,Tak vážne ako to vidíš."
Všetci urobil ouu a ja som sa zakerne usmiala, ani som nemala sa chuť pozrieť na tých dvoch.
Jungkook ku mne podišiel a chcel mi niečo povedať, no ja som ako krepá mu dala cez tvár facku.🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
Chalani urobili zas to svoje ouu.
Mal stochuti niečo povedať, ale skočila som mu do úsmevu.
,,Aspoň vieš aké to je keď ti život dá facku."
Hodila som vlasmi ako správna kurva a odišla ku babám. Táto rola mi ide celkom dobre.
Tie ma len pochválili.
Išli sme školskou chodbou a všetci na nás doslova zízali.
Bolo to úžasné mať takú pozornosť škoda, že tí zo zadu mali čiež pozornosť, ale môjho zadku.

Láska zo zastávky ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora