16. KAPITOLA You are my everything❤️

135 7 0
                                    

Pomaly sme sa odtiahli a pozreli sa jeden, druhému do očí a dali sme si bozk, veľmi dlhý, chytila som ho za líce a pokračovali sme v bozku.
,,Jungkook, veľmi, ale, že veľmi ťa milujem, všetky tieto chvíle zažívam prvý krát a chcem aby si bol chalan ktorého budem mať."
,,Tak isto."
Videli sme malé svetielka okolo nás, boli to svetlušky. Pozrela som sa na Jungkooka a ten bol úplne ohromený, pozrel sa na mňa a videl ako sa na neho pozerám.
,,Čo je? Niečo sa stalo?"
,,Nie, len máš také, krásne hlboké oči."
,,Aj ty, vidím tam iskričky." Usmiali sme sa na seba a Jungkook sa postavil a nastavil ruku pred do mňa.
,,Poď sa prejsť." Dala som mu ruku na jeho a zodvihol ma, išli sme pekne ruka v ruke.
Mierili sme ku vodopádu. Pozrela som sa hore na oblohu a v tom som padla do vody.
To je presne moja šikovnosť. (😂🤦🏼‍♀️)
Pod vodou som otvorila oči boli tam skaly okolo mňa a malé svetielka, ako keby chaluhy alebo korály ktoré svietili.
,,Bella!" Kričal na mňa zhora Jungkook, ale ja som bola tak zasnená, že som si to nevšímala.
V tom skočil za mnou a zobral ma na hladinu, ja som sa rýchlo nadýchla a zakašlala. Asi som sa dusila a ani som to nevedela.
,,Si v poriadku?"
,,Už áno."
,,Zbožňujem, tú tvoju šikovnosť, s tebou sa človek nikdy nenudí."
Zasmiali sme sa, vodopád začal sa trblietať a jemne žiariť, ako s rozprávky.
(Mám dobrú fantáziu ja viem xdd😂)
Ovesila som sa mu okolo krku aby som videla jeho oči, položila som si hlavu o jeho hruď. Hladkal ma po hlave a ja jeho, po chrbte. Odtiahla som sa od neho a zasmiala sa, ponorila som sa pod vodu a on tiež. Chytil ma za nohu a potiahol ma k sebe. Začali sme si navzájom vymieňať vzduch, ach tie jeho sladké pery.
Vynorili sme sa na hladinu a začal ma jemne bozkávať po krku, a ja som si to len vychutnávala. Potom sa mi pozrel do očí a bozkávali sme sa.
Wau o takomto rande som mohla kedysi len snívať.
,,Nejdeme už? Začína byť zima." Povedal starostlivo a prikývla som.
Vyskočil hore na povrch a mne pomohol, vyžmíkali sme si oblečenie ako sa dalo a dal mi okolo pliec jeho teplú bundu. Usmiala som sa a dala mu veľmi dlhý bozk, rukou mi prechádzal od krku až po koniec chrbta.
,,Radšej poďme, ešte ochorieme."
Jeho prsty sa preplietli s mojimi a potiahol ma jemne ku sebe. Naše nosy sa dotýkali a tak som ho pohladkala nosom po jeho.
Pomaly sme prešli k autu.
,,Jungkook nechceš dať náhodou niečo na sedačky aby sme ich nezamočili?"
,,Nie, do rána to uschne." Otvoril mi dvere a sadla som si, zatvoril ich a sadol si na svoje miesto. Pustili sme si hudbu a spievali si...
Keď sme prišli pred dom tak bolo v celom dome zhasnuté.
,,To je divné, kde sú všetci?" Odomkli sme dvere a zapálili svetlo.
,,Prekvapenie!" Pozreli sme sa na seba s Jungkookom, to bol pohľad ever, miešalo sa to s nechápavosťou, radosťou a smiechom.
,,Ahojte? Čo oslavujeme?"
,,Vašu prvú hádku."
,,To nemyslíte vážne." Povedal vážnym tónom Jungkook.
,,Tak vážne ako to vyzerá." Povedal ironicky Tae.
,,Ha- Ha-Ha Tae, hrozne vtipné." Povedala som ironicky a podišli k nim.
,,Prekvapko!" Zakričal Jin. V ruke mal tortu a obrázok nás dvoch. Zasmiali sme sa s Jungkookom a mne vyšla slza.
,,Bella plače, ooo." Povedal Suga na celý dom. Jungkook si ma k sebe pritiahol, do svojho náručia tak aby som nič nevidela.
Áno išla mi slza i keď to bolo fakt primitívne oslavovať takú vec, ale chceli nás potešiť a spraviť aj srandu.
,,Poďte bližšie." Povedal Jimin
A urobili sme si hromadné objatie, Jungkookovi višla slza.
,,Oh, vy dvaja, ste taký cute." Povedal nahlas Namjoon a usmiali sme sa
,,Prečo vlastne plačete?" Spýtal sa zvedavo Jimin
,,Pretože máme tých najlepších priateľov na svete." odpovedala som
,,Tak poďte všetci sem, dáme si fotku." povedal nadšene Jin
,,Musíme túto chvíľu zaznamenať." povedal Suga
,,Sýýýr." Všetci sme sa usmiali a už som videla len veľký blesk.
,,Yes, stihol som to." Povedal pyšne Jin
,,Teraz poďme na tortu." Zakričal s nadšením Hoseok. Ja som objala Jungkooka, bol taký roztomilý.
,,Kľud Honey, ja som tu pre teba."
,,Ja viem, že si." Usmiali sme sa na seba a Jungkook začal bežať ku stolu.
,,Berem si Bellinu hlavu!" Zasmiali sme sa a pustili sa do jedla.
- 😋🍰
,,Ja vám len chcem povedať, že tých hádok budete mať ešte veľa. A není to dôvod na rozchod. Dobre? Všetci vám to veľmi prajeme." Povedal súcitne a poučne Jin ako starostlivá mamička.
,,A vy dvaja bez seba? Pri tom nechce byť žiaden živý a ani mŕtvy človek." Povedal s úsmevom Hoseok. A všetci len prikývli.
To by bolo až tak zlé? Povedala som si pre seba.
Určite bolo...

Láska zo zastávky ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora