,,Som rada, že rešpektuješ náš vzťah." Povedala povýšenecky
,,Nerobím to kvôli tebe."
,,Ako inak."
,,Ježiš, čo máš za problém?"
,,Teba."
,,Aha, ďakujem." Povedala som zarazene
,,Prečo si prišla do Soulu? Náhoda, že je tu veľa škôl a ty prídeš zrovna do tejto."
,,To je jedno, nestar sa."
,,Tak, ja pôjdem." Povedala som smutným hlasom a odišla som od nej a išla za babami.
Bella: ,,Najprv Jully a teraz ona, nemôžem mať normálny školský týždeň. Čo som komu urobila?"
Selena: ,,Ale Bella, nič si nikomu nespravila, je to len blbá náhoda."
Akina: ,,Stáva sa, to si tak neber."
Niekto ma poťukal po pleci tak som sa otočila.
,,Môžeš nachvíľu?" Povedal ustarosteným hlasom Jungkook.
Pozrela som sa na baby a tie sa pozerali "nenápadne" každá iným smerom.
,,Môžem."
Potiahol ma ZA RUKU, bolo to príjemné, ale nemohla som.
Pustila som mu ju, na čo sa obzrel.
Zastali sme a počúvala som ho.
,,Prepáč, čo ti povedala, povedal som jej jasne, aby nebola k tebe hnusná."
,,To je aj bez toho, nevadí."
Nad tým a zasmial.
,,Takže ona je tvoja frajerka a tebe nevadí, že som o nej povedala, že je hnusná?"
,,Pssst."
,,No pekne." Zasmiala som sa na čo sa tiež, nechápala som tomu, ale s nejakého dôvodu mi to nevadilo.
,,Ale není to pekné." Dodala som, ak by takto o mne rozprával, tak by som sa tiež cítila zle.
,,Tak není ako ty." Povedal zvláštnym pohľadom
Prešiel mi rukou po líci, myslím že sa chcel priblížiť a dať mi pusu.
,,Jungkook, si normálny? Máš frajerku, si naozaj fuckboy. Ak si toto robil za mojím chrbátom, tak neviem."
Priblížil sa ku mne, že bol pár centimetrov od do mňa.
Cúvala som až som narazila do steny, pritlačil ma k stene a miešali sa nám dychi, srdce mi bilo veľkou rýchlosťou, neviem či od strachu, alebo od vzrušenia.
,,Teba by som nikdy nepodviedol a nikdy by som to nespravil, nie tebe."
,,Jungkook, neviem čo si mám o tom myslieť. Ale choď o do mňa ďalej, ide tvoja frajerka."
,,O," Zahryzol sa do jazyka, dal sa ďalej a buchol rukou za mňa na stenu.
Spravil veľký nádych a výdych, už mal niečo na jazyku, ale skočila som mu do reči.
,,A to, že si ma nepodviedol, je pravda, ale sklamal si ma a to je pre mňa asi horšie. Prepáč, ale už pôjdem." Išla som, ale potiahol ma za ruku naspäť.
,,Počkaj, to čo si zakričala ráno si myslela vážne?"
Začervenala som sa na čo sa príjemne usmial.
,,Je?" Spýtal sa ešte raz
,,Áno." Odišla som a po ceste do mňa buchla ramenom IU.
Odignorovala som to a zrýchlila krok ku babám.
Narazila som na Yoongiho, zasa.
,,Prepáč."
,,To nič, kam ideš?"
,,Za babami, prečo?"
,,Aha, môžem jednu otázku?"
,,Jasné."
,,Chodila by si niekedy so mnou niekedy?"
,,Yoongi, vieš, že som po rozchode. Ale možno niekedy po čase? Neviem."
,,Dobre."
Dal mi pusu na líčko až sa mi do líc nahrnula červeň.
Prišla som za babami a tie boli s toho viac hotové ako ja.
Začali tam pišťať a ja som sa ne len pozerala.
Selena: ,,Však sa raduj."
Bella: ,,Prečo?"
Lily: ,,Však ťa má rád."
Bella: ,,Bože to nikto nechápe, že ja nechcem iného chalana okrem Jungkooka, však len včera mi dal konečnú."
Akina: ,,A čo chceš čakať dokým sa rozídu a potom prídeš k nemu a budete zasa chodiť? Akoby sa nič nestalo?"
Lee: ,,A byť ako ďalšia voľba?"
Bella: ,,Nie."
Lily: ,,No vidíš."
Bella: ,,Ale proste mi chýba. Žiadny už nebude taký ako on."
Selena: ,,Myslíš taký debil?"
Akina: ,,Možno nebude už nikto taký ako on, ale bude lepší."
Bella: ,,Není debil, za prvé a za druhé asi sa tak zachoval, ale aj tak ho mám rada."
Lily: ,,Máš rada na ňom to, že ti sľúbil, že počká kým si to premyslíš a potom si nájde inú?"
Lee: ,,Povedala, že si ho chceš preveriť či nie je taký fuckboy."
Akina: ,,A práve má frajerku a chcel ti dať pusu."
Bella: ,,Ach! Tak máte pravdu, je to kretén, ale je to ťažké, na neho zabudnúť, nepoznali ste ho tak ako ja."
Selena: ,,No možno ho tak nepoznáme, ale videli sme ako sa správa."
Bella: ,,Pravda, ale vidieť a cítiť alebo zažiť, je úplne iný pocit."
Lee: ,,Dievča začínam sa v tebe strácať. Vidíš, že on sa pohol ďalej, tak sa aj ty pohni."
Tak toto celkom zabolelo...
Selena: ,,Nahnevaj ho, začni si s Yoongim."
Bella: ,,Nebudem ho takto využívať, je to kamarát."
Vzdychli si, možno na tom niečo bude, ale nechcem ho použiť a nahradiť ako náplasť na bolesť.
Zazvonilo a tak sme si vybrali telesnú a išli dole.
Prezliekli sme sa do telesnej a išli tam.
Samozrejme ako girl gang úbor by som opísala následne:
Lily: Obtiahnuté legíny so športovou podprsenkou
Bella: Obtiahnuté tepláky s topom
Akina: klasické tepláky a tričko
Lee: Kraťasy a krátke tričko
Selena: Krátke kraťasy a top
Vošli sme do telocvične a mali sme spojenú hodinu, zasa.
WHY?
Hrali sme volejbal, dievčatá proti chalanom.
Juj keby sme nemali v triede také baby, že len stoja, úprimne tu zavádzajú momentálne.
My sme chytali a odrážali a ostatok tam len stál a keď na nich mierilo tak občas chytili.
- 🏐
Bola remíza 9:9, hrali sme len do 10 lebo sa blížil koniec hodiny.
A nakoniec som podávala ja.
Každý jeden pohľad išiel na mňa a znervózňovalo ma to.
Pohľadom som chodila s prava do ľava a pri Jungkookovi sa moje oči zastavili, usmiala som sa a on na mňa tiež.
Podala som a....a správne!
Vyhrali sme, nechytili to, začali sme sa radovať a potom sme išli do šatní. Po ceste som cítila jemný dotyk na mojom zadku.
Obzrela som sa a bol to Jungkook?! To snáď nie!
Pozrela som na neho trochu vyčítavo, ale celkom ma to nabudilo a vzrušilo, jeho dotyky, neustála prítomnosť a pozornosť mi skutočne chýbajú.
Pozrel sa na mňa s jeho úškrnom, Jeon Jungkook prestaň sa so mnou hrať...
Odkráčala som do šatní najrýchlejšie ako som mohla.
Tae pov.
Tak za prvé má frajerku a chytá moju sestru za zadok, keby to nebola moja sestra tak to neriešim, ale Jungkook jej ublížil a teraz jej motá celú hlavu.
,,Jungkook?"
,,Áno?"
,,Nechaj moju sestru na pokoji, rozumieš mi?"
,,Tae však kľud." Povedal ľahostajne
,,Vieš čo, si hrozný debil. Prvá vec, že si jej dal definitívny rozchod, klamal si jej a teraz máš novú babu a stále chodíš okolo mojej sestry. A ona ťa k tomu všetkému ma stále rada. Uvedom sa a nechaj ju na pokoji."
Ostal zaskočení.
,,Ja som jej nedal definitívny koniec."
,,Ty sa počúvaš?! Máš priateľku."
Pozrel sa na mňa zvláštnym pohľadom.
,,Čo? Čo si zasa spravil?"
-
Bože Jungkook, ako môže moja sestra, no, ja to nechápem.
,,Nepovieš jej to?"
,,No."
,,To neznie presvedčivo."
,,Fajn, nepoviem jej to."
Bella pov.
Vyšla som s telocvični sama, lebo baby ešte ostali tam.
Videla som Taeho s Jungkooka, skryla som sa za roh a počúvala.
,,Chápeš?"
,,Jungkook, toto nie."
,,Tae."
,,Bude to ešte horšie."
,,Nebude."
Nechápala som ich rozhovor, ale mala som pocit, že je o mne.
CZYTASZ
Láska zo zastávky ❤️
RomansBTS🖤 Aj keď začiatky budú nudné, príbeh sa bude rozvíjať...✨ Bella, ktorá má sny sa spájajú s minulosťou sa možno splnia... ⚡ ,,...kvôli tebe som začal, kvôli tebe som aj skončil." - môže obsahovať: pár nevhodných slov, častí 14+ , veľa gramatickýc...