11.

116 18 0
                                    

Siedzimy w kawiarni niecałe 20 minut, a między nami po raz kolejny zapadła cisza. Nie ta komfortowa podczas której boisz się oddychać aby nie zniszczyć tego momentu. Ta cisza była jedną z takich gdy chcesz się odezwać aby ją przerwać ale kompletnie nie wiesz co powiedzieć. Dodatkowo czułam obecność Annalynne i czułam że nie jest ona w dobrym humorze, a to wcale nie pomagało. W tamtym momencie musiałam coś powiedzieć. Po prostu musiałam. Musiałam z kimś pogadać. Nie ważne o czym. Nawet o pogodzie.

- Geo? - pierwsze co pomyślałam to że czyta w myślach a drugie, że nie jestem chłopakiem

- tak?

- od kiedy tu mieszkasz? Nigdy wcześniej cię nie widziałem...

- od kilku dni. Przeprowadziłam się tu z przyjaciółką... A ty?

- a ja to chyba od zawsze... - udał zamyślonego co wywołało u mnie śmiech - a kim jesteś z zawodu?

- tancerką... Ale obecnie jestem bezrobotna...

- co się stało?

- mój choreograf... - urwałam - Szkoda gadać...  A ty?

- umm... - zapadła cisza. Nie wiedziałam co powiedzialam nie tak

- Hemmo! - usłyszałam krzyk z drugiego końca pomieszczenia

- o kurwa... Irwin co cię wzięło?!  Co ty tu robisz?

Chłopak podszedł do nas

-  spinaj dupę! Za dziesięć minut mamy być w studio!

- co?! - skoczył na równe nogi, podbiegł do kelnerki zapłacił za nasze kawy i wybiegł.

- umm... Cześć?

- hej! Ashton jestem.

- Georgia miło mi - podałam mu rękę a on chwycił ją i pocałował

- mi również - powiedział to nieco zniżonym głosem i uniósł jedną brew na co parsknęłam śmiechem. Zaraz za mną on.

- śmiejesz się jak dziecko - stwierdziłam

- no wiesz ty co?! Ja jestem stu procentowym mężczyzną! Mogę ci to udowodnić... - wybałuszyłam oczy, na co on znów się zaśmiał - okay Geo miło było ale muszę spadać.  Paa - pomachał mi przed twarzą i wybiegł jak wcześniej Luke.

Ja tylko mruknęłam pod nosem że nie jestem facetem i udałam się do domu. Miałam przeczucie że zrobiłam coś, co nie spodoba się Annalynne. Tylko jeszcze nie wiedziałam co...

Annalynne - 5 Seconds Of Summer L.H <ZAWIESZONE>Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz