[AUTHOR ❤HYUNNIE'S]

905 63 160
                                    

»»»-----------🌻🌻🌻-----------«««

NOTA KASIH SAYANG BUAT
HYUNNIE'S & READERS

Assalamualaikum dan HOLLA kepada semuaaaaa pembaca Warning. Harap semua sihat ya.

Ya disini adalah seketul kEntAng BusUk yang dikenali sebagai Author kepada cerita Warning.

Macam yang korang semua tahu, cerita ni dah pun tamat. Aku pun nak membebel.
Tak nak baca pun kena baca jugak kay.

SEJARAH WARNING.

Warning adalah satu cerita yang di-inspirasikan daripada otak aku yang pelik sebab tu korang jumpa jalan ceritanya sangatlah berterabur dan tah pape.

Aku publish cerita ni lepas habis je PT3. Ya, waktu ke-noob-an masih terkumpul dikepala.

Dan untuk pengetahuan korang, sebelum aku publish cerita ni ya. Aku ada berbincang dengan seorang Author berjaya. Korang kenal beliau.

TIPU TAK KENAL. Cerita beliau semua mantops. Tapi aku tak nak mention beliau kat sini, aku malu kay.

Aku ada tag beliau dia prolog ya. Apa yang kami bincangkan ialah, sebenarnya idea intro dan prolog itu, aku dapat inspirasi dari Author tu.

Aku minta keizinan dan restu beliau. Jadi kalau macam tersama sikit tu, boleh lah tanya si pemilik badan. Aku minta restu lagi tu.

Mana aku dapat tajuk WARNING?

Jawapannya aku hentam. Sebab aku malas nak fikir. Aku kan lembab orangnya dulu. Ekceli dulu dan sekarang sama je lembabnya.

DAN TAK LUPA.

Aku dapat semangat dan dorongan daripada kawan sekolah aku. Tapi tak pasti kalau dia masih baca, tapi aku nak mention dia jugak.

Dia lah yang bagi komen tentang cerita aku ni dari mula. Aku pun belajar dari dia. Dia sifu aku tau. THANKS REEMA I LOVE U.

Dan semestinya.

HYUNNIE'S

Yang sentiasa support aku dari dulu. Dari cerita ni hanya berpuluh readers saja. Dan sekarang dah jadi— Tak nak mention nanti riak.

EH KAU BILA JE TAK RIAK

Mianhae mianhae hajimaaaa

Ruang notification aku yang selalu sunyi, korang riuhkan dengan komen. Siapa kata aku tak baca komen korang?

Aku lah manusia yang selalu tersengih sorang-sorang baca komen korang. Orang ingat aku gila. Tapi takpa. I'M CRAZY ONLY FOR YOU HAHAHAH.

*peluknamjoon*

Mungkin ada komen yang aku terlepas pandang, aku tak reply. Sorry ya sayangku. Ada masa I cek balik.

Korang tahu tak, kata-kata dan komen korang tu mampu membangkitkan semangat seorang Author HA.

Tak kisahlah korang kata ceritanya best ke, update lagi plish, HAHAHAH LAWAK ke hape. Tapi sumpah. That feeling uh. I dunno how to describe it.

Dia punya semangat tu naik macam kau telan 1000 tin redbull. Percaya cakap aku. Korang buat Author tu rasa hasil kerja keras dia berbaloi dan tak sia-sia.

Ya, aku tahu nak jadi Author yang berjaya bukan senang. Kena banyak belajar. Mintak tips dari Author yang femes-femes.

Jangan mintak dari aku.

Sape mintak, aku bagi kaki.

Kk gurau.

Tapi seriuslah, korang jangan cepat down tau. Tak semestinya kalau cerita tu tak banyak votes, orang tak suka. Diorang cuma tak nampak bintang kecik kat tepi tu. Kabur-kabur je dekat mata.

[C] Warning | Kim Taehyung Where stories live. Discover now