Част 6

1K 50 4
                                    

                                                                       Гледната точка на Валери

Прибрахме се в хотела и в момента се намираме в хотелската стая. Реших, че ще си оправя багажа първо, а след това ще му мисля как ще заспя. Проблема е, че вече 5 минути гледам куфара, който е празен, а дрехите ми закачени прилежно в гардероба. Питате се къде е Кристиян? В момента се къпи, а аз чакам сама заедно с моите мисли. Как щях да прекарам 2 седмици с Кристиян Иванов, мъж готов на всичко, мъж с арогантен но и добър вид, мъж с хубаво тяло и характер, мъж с прекрасно семейство, мъж с тъмносини очи и тъмна коса, мъж който никоя жена не може да го впечатли включително аз, мъж който току- що излезе от банята. Стоях като парализирана, не можех да помръдна господ да ми е на помощ. Трябва незабавно да говоря с Мария или Лия. Още сега или щях да направя някоя глупост.
- Банята е свободна, ако искаш да си вземеш душ.
- Да благодаря.
Взех си телефона, докато той се обърна да си вземе дрехи. Влязох в банята и усетих мириса на Кристиян. Мирисът на мента и вода, беше уникално. Не трябваше ми спешен съвет. Обадих се на Лия.
- Ало Ли?
- Кажи Вал има ли нещо? Как е в Париж?
-Добре?
- Всичко наред ли е? Да няма нещо, което не ми казваш?
- Всичко е наред просто трябва да спя в една стая и в едно легло заедно с Кристиян.
- КАКВО? Ще спиш заедно с шефа си в едно легло? Действаш бързо момиче.
- Така като го казваш звучи ужасно.
- Казваш, че не искаш да си заедно в една стая с Кристиян Иванов, така ли? Вал трябва да забравиш, не си била с мъж от 4 години заслужаваш нещо по-добро от Мартин. Знаеш ако ти донесат лимони, си правиш лимонада.
- Не става така лесно, пък и Кристиян не е мой тип. - кого лъжа в момента? Естествено, че е мой тип.
- Валери в момента кой залъгваш мен или сърцето си?
- Може ли като се прибера да говорим за тази тема? В момента съм страшно уморена, пък искам да си взема душ.
- Добре, сладки сънища или да кажа мокри.
- Лия Петрова хормоните ти влият много зле.
- Какво да направя? Постоянно искам от брат да пра.....- не я оставих да довърши изречението и казах чао.
Отпуснах се под душа, но Лия е права кого залъгвам? Но не мога да бъде с друг мъж след Мартин. Не мога да го причиня на Кристиян. Завъртях кранчето, и започнах да си мия зъбите, когато вратата се отвори и видях Кристиян само по долнище и рошава коса.
- Извинявай, забравих да си измия зъбите. - май не забеляза, че съм по хавлия. Когато видя, че стоя на едно място забеляза и започна да ме гледа, докато не стигна до очите. В момента се четеше толкова похот в тях, но аз прекъснах това гледане като се отдалечих от него. Но той ми хвана ръката и ми прошепна :
- Ако никога не опиташ, няма да знаеш.
Нямах идея защо ми ги казваше. Дали е подслушвал това което си говорихме с Лия? Не знам, но трябват ми дрехи защото миенето на зъби не отнема много време. Реших да си облека нещо по- дебело, защото е много студено.

Близо До Теб Where stories live. Discover now