Гледната точка на Кристиян
Когато се събудих, Кейт влезе с поднос с закуска и кафе. Тя беше страхотна, наех я когато баща ми почина. Беше свикнала да прави любимите ми неща без да я моля. Но сега ще трябва да се съобразява не само с мен, а ами и с Валери. Днес бях я извикала, за да ни помогне малко с Роузи. Сестра ми Емили има 2 деца - Николай и Красимира. Бях веднъж на гости в Калифорния за седмица и бяха толкова спокойни само когато спяха. Но бяха същински ангелчета на вуйчо им. За съжаление не ги виждам много, защото имам много работа, но когато мога им се наслаждавам и глезя. Николай се е метнал на Станимир - съпруга на Емили , а Красимира е същинска двойничка на сестра ми. Надявам се сестра ми да има нерви, защото когато стане голяма ще е голяма фурия....Може да беше все още на 4 години, но ме разпореждаше като нея. С брат си имаха 3 години разлика, но още от малки се карат за глупости. Би трябвало да можем да гледаме Роузи за два дни. Не са много, все пак чух че е много спокойно дете.
- Заповядай, Кико. Надявам се да ти хареса. - остави подноса и се извъртя в посока на вратата.
- Кейт, почакай. Ще можеш ли да останеш?
- За колко време?
- За още 2-3 часа. С приятелката ми ще гледаме племенницата й. Тя много се притеснява и споменах за теб пред Лия и тя се съгласи.
- Лия има дете?! С радост ще ви помогна. Едно дете ще внесе малко радост тук.
- Благодаря ти. И още нещо. Приятелката ми ще живее вече заедно с мен.
- Няма проблем стига да разбера предпочитанията й за храна. Една жена тук ще е по-добре за теб.
След като закусих се оправих и поръчах на Симеон да купи някой неща. Знам, че сигурно Роузи ги има, но няма нищо лошо ако сме се подсигурили. Изпратих му списък да купи играчки, памперси, бебешка храна и мокри кърпички. Беше януари месец и реших да оставя камината да работи, докато се върнем. Не исках да се разболеят.
Докато пътувах към апартамента им се притесних, че това ще ми е първата вечер с Валери, откакто се съгласи. Надявам се, всичко да мине добре. Само едно нещо ще я оставя дя направи сама - сменянето на памперси. Това е единственото, което ненавиждам. Един път Емили ми остави Краси, когато беше малка, защото Ники трябваше да ходи на зъболекар. За един ден използвах един пакет с памперси, защото всеки път когато се опитвах да го сложа на нея, памперса падаше и ставаше мазало. Оттогава имам малка фобия от сменянето на памперси.
YOU ARE READING
Близо До Теб
RomanceКогато Валери Илиева пристига в Ню Йорк тя мисли, че живота й е обикновен и прост. Но дали ще е така, когато срещне Кристиян Иванов - красив, богат и арогантен. Какво ще стане когато и двамата разберат какво означава думата "любов"? Какво ще стане к...