Част 17

923 32 0
                                    

                                                                     Гледната точка на Валери 

Слязохме от колата с помощта на Симеон. Когато видях магазина пред себе си, не можех да повярвам. Louis Vuitton беше един от любимите ми марки дрехи. Кристиян тръгна пред мен, и ми отвори вратата да вляза. Щом влязох веднага дойде един мъж на средна възраст.

- Добър ден, с какво мога да ви помогна? - попита.

- Искам да си избера костюм, а за дамата до мен - каквото тя си избере.

Нямаше начин, сякаш сънувах сън. Доста скъп, ако мога така да го нарека.

- Не, дошли сме да изберем костюм за него. - казах и посочих Кристиян до мен. Кристиян ме погледа и ме дръпна отстрани.

- Нали искаше да си купиш нова рокля за вечерята? Защо отказваш сега?

- Ще си купя рокля, но не и от тук.

- Ако не харесваш магазина, ще отидем в друг. Кое предпочиташ: Prada, Gucci, Channel или Dior?

- Магазина ми харесва, но не очаквах всичко това. - посочих.

- Това ли било? Ако е за парите, ще платя. Не искам да се притесняваш.

- Не, не искам да ме помислят за някаква използвачка.

- Ти не си такава, а ако те интересуват хората - не им обръщай внимание. Ако трябваше да обръщам внимание на всеки един човек казал ми нещо, трябваше да съм се побъркал досега.

- Просто.....

- Просто сега ще се насладиш на удоволствието на хубавите дрехи, които ще ти предложат без да мрънкаш.

Дръпна ръката ми и ме поведе към групичката жени, чакащи да се наговорим. Приближи се до тях и ги попита.

- Коя ще обслужи красивата мрънкаща дама до мен? - попита.

- Аз ще го направя, Кристиян. - каза една жена облечена в червен костюм.

- Калина? Какво правиш тук?

- Преместиха ме тук.

- Вал - обърна се към мен. - това е Калина Шолсий. Тя ми беше личен дизайнер преди 3 години, преди да я извикат като професионален в Louis Vuitton. - погледнах я , изглеждаше мила. Но начина, по който го гледаше ми навяваше, че не са били само шеф и работодател. Поздравихме се и тя ме поведе към една кабина. Поправка една стая, имаше дори диван и масичка с цвете на нея. Гледката на шумните улици на Ню Уорк, беше невероятна.

Близо До Теб Where stories live. Discover now