Гледната точка на Валери
*На следващият ден*
Пътувахме от близо час, но на мен ми беше адски скучно. Прибрах книгата в куфара ми, защото да си кажа честно ми беше адски неудобно да я чета до него. Истината е, че Лия ми се сърди че не съм я прочела. Тя я прочете за седмица, но аз я чета вече 3-та седмица защото не ми остава време. На нея й е лесно, Роузи докато спи...
Опитах да затворя очи и да послушам малко музика, но нищо. Започнах да негодувам на мястото си. Забелязал това, той положи ръка на крака ми.
- Какво има, скъпа?
- Нищо. Скучно ми е.
- Забелязах, защо не гледаш нещо на компютъра?
- Изгледах всичко, за което можеш да се досетиш.
- Тогава нека да си говорим, иначе ще заспя на волана.
- За какво да си говорим? - погледнах го, а той се усмихна за нещо. - Защо се усмихваш така?
- Имам изненада за теб, но трябва да изчакаш до Ню Йорк. - наострих уши щом чух думата изненада. Завъртях се с лице към него.
- Каква изненада? - стана ми любопитно. Напоследък ми правеше много изненади, но аз нищо. Отдръпнах се.
- Какво стана? Не искаш ли да разбереш каква е изненадата?
- Искам, но ти винаги ми правиш изненади. Просто...аз нищо не съм направила за теб. - взе ръката ми и я целуна. Постави я на лостта за ръчните скорости заедно с неговата.
- Да бъдеш с мен. Да се събуждаш в прегръдките ми е истински подарък. Не искам да се затърмозяваш с глупости.
- Глупости, които не правя. - нацупих се.
Колата спря на близката бензиностанция. Щом загаси двигателя ме накара да сляза, докато служителите налеят бензин. Отиде до багажника и отвори, за да вземе един суитчър. Облече го, защото беше по тениска а навън е 3-4 градуса, насочихме се към външното кафене отстрани на пътя. Поръчахме си кафе, когато той изтърси изненадата си.
- Ще си направя татус.
- Супер. Къде?
- На ръката. - нави ръкава си и показа малкото останало място до татуса си със слънце и луна.
YOU ARE READING
Близо До Теб
RomanceКогато Валери Илиева пристига в Ню Йорк тя мисли, че живота й е обикновен и прост. Но дали ще е така, когато срещне Кристиян Иванов - красив, богат и арогантен. Какво ще стане когато и двамата разберат какво означава думата "любов"? Какво ще стане к...