Част 19

868 34 0
                                    

                                                                   Гледната точка на Валери

Исках да се оправя от рано, защото роклята се обличаше трудно. Пък и освен роклята си купих бельо без Кристиян да заподозрее днес. Докато чакаше да избера подаръка на майка му в мола, влязох и в Victoria secrets. Исках да го подлудя както той правеше с мен целият ден.Също така трябваше да си оправя косата и гримът. Не обичам да се гримирам, но знам някой който обича. 

- Ли, остави за малко Григор и Роузи, за да ми помогнеш.

- За какво?

- Трябва да се гримирам, канени сме на благотворителна вечеря у леля Боряна. Помогни ми!

- Спокойно, пусни ме на висикоговорител и се успокой.

- Добре слушам те.

- Вземи първо.....

След 20 минути

- Ли не изглеждам чак толкова зле.

- Нали все пак ти казах какво да правиш. Покажи ми снимка. - снимах се в цял ръст с роклята, прическата и грима пред огледалото.

- Момиче, Кристиян ще получи инфаркт като те види.

- Благодаря ти, Ли. Нямаше да се получи без твоята помощ. 

- Няма защо. Ще затварям Роузи не спира да плаче. Пожелавам ти успех. 

- Нужен ми е. Мерси.

След като се огледах още веднъж, на вратата се почука.

- Скъпа, ще закъснеем.

- Идвам, само да си взема телефона. - казах и започнах да си поемам дъх. В следващият момент вратата се отвори и го видях. Беше облечен в черен смокинг и бяла риза съчетани с черни обувки. Приближаваше се към мен като не спираше очния ни контакт.

- Изглеждаш невероятно.

                                                                    Гледната точка на Кристиян 

 Когато я видях не можех да сваля очи от нея. Наистина си заслужаваше чакането. Роклята й беше дълга черна копринена достигаща пода. Имаше цепка на едното й бедро, което ми даваше по- добър поглед към красивите й крака. Косата й беше накъдрена, но и разрошена придаваща секси ефект. Ако не тръгнем всеки момент, щях да скъсам роклята на две, за да може никой да не я види освен мен. Господи помогни ми да оцелея тази нощ.

Близо До Теб Where stories live. Discover now