Гледната точка на Валери
Излизахме от болницата, когато Кристиян ме хвана за ръката.
- Ще дойдеш ли с мен в апартамента ми? - попита ме.
- Не знам, сигурно ще ти преча и няма да можеш да заспиш.
- Валери, колко пъти да ти казвам, че ти не ми пречиш. Пък и обеща на лекаря да ми помагаш.
- Добре, но ако почувстваш дискомфорт ще ми кажеш. Чу ли ?
- Да, но няма такава опасност.
- Ще видим.
Тъй като Кристиян не можеше да шофира, аз карах колата му. Нямаше нищо общо с моето Audi A7, неговата кола беше черен Aston Martin DB11. Двигателят му беше уникален, още щом го включих усетих мощността на колата. Имаше само няколко такива коли в света. Тъй като беше нов модел, беше рядкост да се види на улицата. Брат ми гледаше в един сайт за тази кола и спореше с мен, че е по-добра отколкото моята кола. Естествено не му повярвах до този момент.
- Май ти хареса колата ми, а?
- Да ми хареса? По-добра е от моята.
- Ако искаш, докато се оправя можеш да караш моята вместо твоята.
- Благодаря, но не искам. Харесвам си достатъчно моята.
- Щом казваш.
Пристигнахме в апартамента на Кристиян, който се намираше в центъра на града. Слязохме от колата и влязохме в фойето на сградата. Портиерът го поздрави.
- Здравей, Кико. Какво е станало?
- Добре съм, просто лека злополука. Няма страшно.
- Ако имаш нужда от помощ, можеш да ме извикаш нощна смяна съм. Коя е дамата до вас, ако мога да попитам?
- Това е приятелката ми Валери. Валери това е чичо Антонио.
- Приятно ми е да се запознаем. - отвърнах.
- Удоволствието е мое. - каза и ми целуна опакото на ръката.
Антонио беше пълен дребен човек с прошарена коса и красиви кафяви очи. Личеше си, че държеше на него. Начинът, по който се държаха и говориха. Особено прякора, с който го поздрави много ми хареса.
- Беше ми приятно чичо Антонио, но трябва да вървим.
- Няма проблем, Кико. Приятна нощ.
BINABASA MO ANG
Близо До Теб
RomanceКогато Валери Илиева пристига в Ню Йорк тя мисли, че живота й е обикновен и прост. Но дали ще е така, когато срещне Кристиян Иванов - красив, богат и арогантен. Какво ще стане когато и двамата разберат какво означава думата "любов"? Какво ще стане к...