Част 23

866 35 0
                                    

                                                                 Гледната точка на Валери 

- Ще дойде след по-малко от 10 минути. Запомни без снимки, без клипове, без разпитвания и без работа.

- А за какво да говоря?

- Има хиляди теми, избери си. - в този момент на вратата се звънна. Отидох да отворя и го видях с букет рози, Jack Daniels и голямо мече. Толкова беше мил.

- Заповядай, влез.

- Благодаря.

- Искаш ли да ти помогна?

- Не, букета е за Лия , уискито за брат ти и мечето е за Роузи.

- А за мен няма ли нещо? - попитах.

- За теб имам две изненади. - в следващият момент ме целуна. - Това беше първата.

-  А втората?

- След малко.

Влязохме в стаята и той раздаде подаръците на останалите. Малката Роузи беше най-щастлива. Не спираше да си играе и да се гушка с мечето. Седнахме на масата и брат ми започна без заобикалки.

- На колко години си?

- На 25 съм.

- Какво работиш?

- Директор съм на половината от KIP Intertations.

- Ти си шефа на Лия и Валери значи?

- Да.

- Какво мислиш да правиш след 10 години?

- Не знам, но мисля да разширя компанията си в Азия и Австралия.

- Целоустремен. Харесва ми. Къде живееш?

- Добре достатъчно.Разбра почти всичко за него. - казах. - Може ли да говорим за нещо друго?

- Да. Скъпи ще отидеш ли с Вал до едни обекти да ги види? - каза Лия и мисленно й благодарих, че смени темата на разговора.

- Разбира се. - отвърна брат ми.

- Всъщност.... Не трябва да ходиш.- обърна се Кристиян към мен с черна кутия в ръка. Не може да бъде? Да не би да ми предлага брак? Това ли е втората изненада, за която говореше?

- Защо?

- Отвори втората изненада, скъпа.

Когато я отворих си отдъхнах, че не е пръстен.Беше ми твърде рано за брак. Но това, което имаше вътре не ме очуди изобщо. В кутията имаше обвит с панделка ключ.

Близо До Теб Where stories live. Discover now