Част 30

759 30 1
                                    

                                                                   Гледната точка на Кристиян

- Ало Хардин трябва ми твоята помощ.

- За какво?

- Приятелката ми беше отвлечена от Силвия.

- Силвия? Сестрата на Мартин?

- Същата. Не мога сам да отида, имам нужда от хора, ти си единствения на който мога да се доверя.

- Ще извикам хората си и ще се срещнем в офиса ми.

- Тръгвам веднага.

Казах на Симеон да промени посоката си към офиса на Хардин Янг. Познавам го още от младини. Бяхме заедно в групичката на Мартин, докато той не се оттегли. Знам, че още се занимава с мафиотския начин на живот. За съжаление след трагедията със семейството ми не сме се виждали. Всеки започваше нов живот, за доброто на животите ни - отрязахме всяка връзка помежду ни. Силвия ходеше с Хардин по едно време, докато тя не му омръзна. Беше му бясна заради това, но й мина докато не започна и мен. 

Пристигнахме пред сградата, когато се обадих на Христо да локализира телефона й. След случката във Франция й подарих гривна с преследвач, за която няма представа. Надявам се само да не я оставила вкъщи. Естествено телефона й беше изключен, но гривната още засичаше което означаваше че е у Валери. Докато чакахме Христо гледах накъде се насочват и след като червената точка спря на завода "Колстрийм", си отдъхнах че знам къде се намират. 

Влязох в офиса му и започнах направо без заобиколки.

- Не знам колко сте добри, но ако до 10 минути не съм до нея ще ви очистя всичките! - казах. Не ми се занимаваше с някакви отрепки, докато не видях фигурата на Хардин да се доближава до мен.

- Спокойно брато те са мои хора. Можеш да разчиташ на тях преди да си ги убил.

- Надявам се.

- Представям ти най-доверените ми хора - Иън и Джо. - ръкостискахме се с тях и започнах да разпитвам.

- Не знам какво сте намерили, но засега знам че се намират в изоставения завод "Колстрийм".

- Ние намерихме тази информация също така не е само Силвия заедно с нея. - обади се Иън докато преглеждаше екрана на компютъра.

- С кого е тогава?

- С четирима мъже, но не сме ги установили кои са те?

Близо До Теб Where stories live. Discover now