Част 22

879 38 0
                                    

                                                                    Гледната точка на Валери 

Събудих се от звъненето на телефон. Кой се беше разванял толкова рано сутринта? Погледнах и видях, че беше Лия.

- Кажи, Ли защо звъниш толкова рано?

- Вал , 10 сутринта е. Къде се губиш 2 дена? Не се прибираш, не спиш вкъщи откакто те видях в болницата. Къде си в момента?

- В апартамент.

- Не ми се прави на устроумна?! В чий апартамент си?

- На Кристиян.

- А не смяташ ли въобще да видиш племенничката си отново или брат си? Вчера излъгах, че си у една приятелка, за да не ни пречиш.

- Обещавам да се прибера днес, но Ли трябва да си намеря местенце за себе си. Не мога завинаги да остана да живея у вас. - казах. В този момент влезе Кристиян с поднос пълен с храна и любимият ми горещ шоколад. Добре ме познаваше.

- Знам,но дотогава ще си залепена с нас.

- Поне ще ми помогнеш ли? Вчера видях две оферти. Не искам ходя сама.

- Вал, не мога да разхождам малко бебе из Ню Йорк. Ще кажа на Григор, той ще се съгласи.

- Ли ще затварям, ще се видим довечера.

- Дочуване.

Затворих телефона и нападнах препечените филийки с шоколад, когато Кристиян ме попита.

- За какви оферти става въпрос?

- За апартамент, в който да живея. Не мога вечно да живея при брат си и Лия.

- Дума да не става, можеш да живееш с мен. Има достатъчно място за двама ни. Можеш да пренесеш дрехите си и нещата си, ако искаш. Какво ще кажеш?

- Ще помисля и ще ти кажа.

- Добре, наистина помисли. Да се събуждам всеки до теб, да закусваме заедно преди работа и да се връщаме заедно. Тук си имам само Скот. Искам да съм с теб. - взе парчето филийка, което ядох и ме целуна. - Да мога да те целувам където и когато си поискам, няма да пропусна шанса.

- Хубаво се подмазваш, но ме остави да се наям.

Следобедът прекарах с Кристиян в леглото и гледахме филми в Netflix, докато на мен не ми стана скучно и започнахме да се целувахме. В момента лежим, а той ми чертае с пръст кръгове по корема.

Близо До Теб Where stories live. Discover now