chapter 2

1.4K 120 13
                                    

COLLEGE BADBOYS vs NERDS

Chapter 2

third person POV

"jiminieeee tho rawhh... kan first day anihhi kan tlai ange"

"ka tho daih tawh.. insiam rawh.. bathroom ah ka lut hmasa dawn ania.."

"bathroom ah techuan ka lut zo vek tawh.. va hmanhmawh mai teh"

(minute 20 hnuah)

"taee, i tarmit i vuah lo ania"

"ka ning ee.. vuah lo a kal vang+ ka van chak ve tak... "

"i vuah khan i cute alawm mahse"

"min ngaizawng ami.. jimin"

"kal vat mai ang... i ninawm,, nimin a thil thlng vang khan ka hnual phah vek tep a.. mahse vawin chu atha thei ang ber in hmang aw"

"imm, kal ang"

Class an thleng a.. an thlen chuan 10minutes vel alo la awm a... tlar hmasa ber ah an thu a... an pahnih chauh chuan anlo in kawm a...  an inkawm bawrh+ lai chuan, an class hmeichhe ho chu an rawn rak vak+ a, pawn ah an tlan chhuak vek a..

"namjoon oppa, i sexy lutuk ania"

"jungkook, vawin chu i nalh hlemai"

"yoongii.. ka hmangaih che"

Hmeichhe ho rak nawk+ karah chuan  mipa pali, leather jacket dum ha, hmeltha deuh+ an rawn kal a... hmeichhe ho chuan present te an pe a, mahse an laksak leh chuang lo va... class an rawn thleng a, tlar hnung ber ah leh a hnung ber dawt tu ah an thu a... teacher lo luh hma zawng chu hmeichhe ho chuan an bawr laih+ reng a...


"jungkook oppa, zanin ka birthday party ah ilo kal ang tiraw,, mawhh"

"shittt,, i thutna ah va thu rawh Rose.. oppa tia min ko lo turin vawi engzat nge ka hrilh che"

"mahse oppa,, ka birth---"

"atawk, shhhh... go and sit there"

Tum bur chung in rose chu athutna lam apan hna+ a...

"heyy yoongi, sawta saw kan buaina te kha... "

"imm , kalo hmu lawm,, han tibuai ve reng+ ila" an in highfive a, teacher alo lut a...

"chibai vek ula, kei hi in mathematics prof. tur  park jinyoung ka nia.."

"tae, teacher hot deuh kan nei dawn anihhi"

" ngawi mai teh.. min be suh.. luh tirh atanga hrem nghal nih ka duhlo ania"

"ka sawi leh duh chu.. he college ah hian bighit highshool atanga chhuak nilo, shool dang atanga lo kal, panga in awm a... an hming ka lam apiang hi lo ding se,Lee tae ha,min ha jin , kim taehyung, park jimin leh song yunhyeong... he mi te hian 98% hmu tling in, school topper te vek annia.. adang ho hi chu, bighit highschool atanga lo kal chhunzawm vek innia.. in inhmelhriat sa anga, tuna mi ho hi in lo kawm ve vek dawnnia"

"heyy kook... ava nuam dawn ve.. target thar"

"imm... mahse namjoon leh hoseok hian hre ve vak suh se.. kan pahnih in aw"

Intro leh enge maw pawimawh sawi nek+ chhungin first period chu alo zo der a....

"ka rin ang ngei in he college hi alo pui ngei mai... kan teacher mawlh kha,, tiraw tae"  an nui dun hak+ a...

An hma zawn takah yoongi leh jungkook an rawn ding a...

Jungkook chuan taehyung lehkhabu laksak pahin "heyy, nerds.. min la hria em"

"ka lehkha bu---"

"i lehkhabu hi iduh ami,, huhhh" tih pah in chhuat ah apaih darh sak a...

Class ami te ho chu anlo nui dar+ a...

"nang hi... eng thil nge maw itih le..." tih pah in taehyung chuan alehkhabu chu achhar a...

taehyung sam ah tham sak pah in "nimin kha chuan i pawr viau nilawmni,  huhh...tunah ohhhh.. tah i tum ami"

"min thlah rawh, enge ichungah tihsual ka neih"


"jeon jungkook engthil nge maw itih leh, rang takin i seat ah let leh rawh... " teacher arawn lut hlauh a..

"i vanneih na akaltluang hle mai... lehpek atan lo in ring rawh aw baby .... " taehyung beng bulah a hrilh ru a... a siai sak a akalsan a...

"tae itha em??"

"immm jiminie... i tha zawk em,, aman bet tlat che a.. na inei em??"

"keichu ka tha...he mi period zawh ah hian kan off dawn ania.. campus fang ang aw"


(time skip)

taehyung leh jimin chu hlim deuh in an tlan a... college library a kal turin, lehkha bu an zakzeh bawk a....

Taehyung in mipakhat a sut hma zawng kha chuan hlim takin an kal a..

"shitttttttt....  kawng i en tha theilo ami ..fimkhur tache.. thih iduh ami"

"ka tihpalh lutuk" tih pah in tae chuan a lehkha bu thlauh chu achhar a... a hawi chhuah chiah chuan... "ohhh j-jungko--"

"nang leh bawk... hahaa... i lawmawm ve hranpa hrim+ ka ti.. kan intawng reng mai nihhi tiraw"

"ka tihpalh lutuk.. mister.. ka kal thei tawh ngem.."

"ka kaltir mai che i ring ami... lo kal lawk teh" tih pahin a kut ah akai dawr+ a...

"min thlah rawh enge maw itih leh... jiminieeee min pui rawhhh"

"taeeeee.... fighting.... chak takin awm rawh,, fighting"

Yoongi dawn inrawlh vat in "hmeichhia inni mi??"

" nangkha ka be lo che .. i thianpa in ka thianpa a kidnap a... engmah tih itum bawk silo... principle hnenah ka report dawn che u.."

"hahhh... i bialpa ania mi.. iva ngaihtuah ve ... gay ini mi"

"i buaina tur a awm lo..."

jungkook chuan tae chu abana pawt dawr+ chungin bathroom ah ahruai a...

"min thlah rawh... i va zaklo ve"

"ngawi hmak rawh... nang ni ang mi hi ka ngaina lo cheu.. he college a ilo kal ve hi i inchhir dawn tih ka hrilh lawk che... nangni ang nerd.. he college hi mi hausa tan chauh aw.."

"e-engmaw i sawi... nia ka hausa velo nangni ang in... mahse he college a lut turhian engtiang taka bei nasa nge ka ni tih ihria em??"

"chutiang ka hriat atulna ka hrelo... " tihpahin bathroom ah chuan a nawr lut a.. akalh hnan hmak a... tae chu arak tuarh+ a.. mahse jungkook in tui a arawn leih bak engmah chhanna dang ahmu lo....



"hello tae.. khawiah nge i awm.. itha em,, tae"

"ji-jiminieeeee... bathroom ah ilo kal thei angem??"

"ka hrethiam... tae kalo kal.. tikhan lo awm rawh"

bathroom ava thlen chuan...

"taee,, khawnge i awm, itha em"

"jiminie.. hetah ka awm.."

Kawngka hawn sak pah in "tae   .. enge  a awmzia... i huh vek ania,, khapa jungkook tih kha tiraw... tae ka ngaidam miah lo ang"

"atawk jiminie.. ka tha lawm... tunah kan room ah kal nghal ka duh, khawngaih in"

"aw-awle... kan kal nghal ang.... tunah.. vawin ah period pakhat chiah kan nei tawh bawk a... kan miss mai dawnnia.."


Hostel ah an let a... an room ah an lut a...




End of chapter 2

___________________

Lalmapuii taehyung

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now