"ohh hey taehyung... ilo thleng hma hlemai.. hnathawk dang pawh anlo la kal lo a.. keipawh ka thleng ve deuh chiah" Taehyung dar 9:30 a restaurant alo tleng ahmuh chuan hyungsik chuan alo be bawrh+ a..
"in ah t-tihtur ka-ka neiloa.. " tae chuan ati sap a..
"lo.kal rawh keimah ngeiin thil ka hrilh kual ang che minlo zui la" tiin kitchen lam apan a.. taehyung pawhin engmah sawi hran lovin a zui ve nghal a..
kitchen zau leh thianghlim tak an thlen chuan "ahh hetah hian eisiam tur bik mi pasarih an awm a, chuan waiter leh waitress 10 an thawk bawk a.. lungngai suh an ngeih em+ angche.. tumah sual leh ngeiawm tak an awm lo ania... mahse nangchu hetah i awm ve lo anga.. VIP room lam i chang anga, VIP room chu company lian tak+ in inhmuhkhawm nan te, meeting lian tham ... chuan mi hausa fa, tleirawl hawklak pawh an awm ve nawk+ ania ... luh man ato avangin mi nazawng erawh an lo kal ngailo.. an order lak leh thiam taka lo biak vel bak a ngai chuang lo a.. chuan----
"lawk in s-sir.. chutiang techu mi thawk thrang leh thiamzawk te thawhchi anilo ami?? kei ang experiance pakhat mah la neilo tan chuan i cafe ka tihhmingchhiat i hlau lo emni?"
hyungsik chu anui sak a "hyung.. hyung tiin min ko rawh... boss emaw sir.. hahahh.. itan chuan hyung ka ni.. hrethiam em??"
"awle h-hyung.. ma---
"shh.. i tithei tih ka hria lawm... i hmeltha a, tin zirna lamah pawh a thiamber ini a.. chuan min ring rawh, vawikhat i tih chuan abak chu a awlsam ang.. mahse milian tak+ anni tih kha hrereng la"
"ka lawm e" chibai abuk lawp+ a.. "engtikah mah ka theihnghilh tawh loang"
"imm good.. sawlai saw ka room ania.. min mamawh chuan min rawn be dawnnia.. chuan midang anlo thlen hunah kawm ngeih itum dawnnia.. kan chef pu hwa alo thlen hunah i form tur a rawn keng ang.. " tiin a room lamah a luh san a
Nilengin hnathawh tur em+ nei hran lovin a awm a.. hnathawk dang te chuan an kawm ngeih in VIP room duty anih vangin an zah hle bawk a.. an chef pu hwa an tih mai pawhin a duat in, in nel em+ sa ang maiin an inkawm ngeih a.. tumah in ngaihzawng ang leh a thawhna hmasa a an en angin an en lova, a naupang ber anih avangin an nau angchiah in a ni khat ni ah an en nghal a..
"tae, dar 6 ah ka thianpa te company leh staff te an rawn kal dawn ania.. VIP room kha ilo buatsaih dawnnia.. chuan i vawikhatna tur anih vangin fimkhur takin i che dawnnia.. nervous lo la confi tak in aw" tiin hyungsik chu a room atanga rawn chhuah pahin a rawn au lawng+ a..
"sir.. h-hyung.. heihi ka ti tak+ ang maw??" tae chuan a ti zawi sap a..
Taehyung dar ben thek+ pah chuan "ka ring che lawm... i ti thei em+ ang.."
..
6:00pm..
"tae min ring rawh... thawk la la muangchangin .. saw anlo thleng e....."
Hyungsik chu athianpa te awmna ah chuan a kal nghal a.. VIP room kawngkhar bulah tae a ding a.. tae i ti thei, thawk la la, nang aia thiam an awmlo ania fighting...amah leh amah a infuih a.. mi pa nga vel lo lut chu a en reng a..
taehyung POV
"heihi kan hnathawk thar ania.. taehyung anihhi... tae heihi seojoon ania.. chuan heihi----
a sawi zawh hma chuan model ang tak+ te zinga mi pakhat sam dum chuan "ohh heyy bogum ka nia, park bogum.." tih pahin min rawn nuih sang a "heyy hyungsikiee.. hnathawk hmeltha deuh ineih techuan min hrilh lawk tache.. kalo inchei deuh tur ania" ati zui nghal zat a.. keipawh in nuih luih tum tak chungin tha takin chibai ka buk ve a...
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...