"ka tello hian khawiah mah peng tawh hlek suh... hrui hian ka thlung dawn che mawnle" jimin chuan a bag siam fel pah chuan an ti deuh hlak+ a...
"chuan jungkook chuan a kiss nawn leh che amawww"
"imm jinhyung... ka sawi tawh khaa.."
"anih in date puiah a sawm che em???"
"aihh... kan inkiss zo ngawi renga kan thut laiin min rawn zawng hmu nihkha"
"chu .. kan zawng hmu che chu iva lawm loh hmel ve" jimin chuan hmui pawrh leh titau tih hriat takin an rawn ti leh hlak a...
"amak jiminiee... ila kawi zel aaa.."
"enge ka lak kawih loh ang??? kan ngaihtuah em+ che a... kha min yoongi zawnga lah khan teacher te bulah in ngaihtuahawmloh thu ringawt asawi a... khapa kha chu a hranpa in ka la dahtha ang" a bag zipper chu na deuh a zip sawk+ pah chuan an mengrum vel a...
"naute u"
"immm"
"namjoon hi enge in hmuh dan???"
"engtizawngin"
"ahhh... in date puiah min sawm a"
Tae leh jimin chu phur fahran hian jin bulah an rawn tawlh nghal a...
"tikhan min melh suh uu... in duh zawng anih loh ka chhuahpui lo ang..."
"nahh hyung.. keini min rawn angai hleinem.. nangman i duh chuan chu aia hlu chu awm hleinem, chulo ah in inhmeh ve hrim+ ka ti" tae chuan thutak fahran hian a rawn ti a..
tae dar a ben pawp pah jimin in "college kan kal hnua i thusawi ah ala tha ber"
An nui leh vak+ a..
"tak+ in... kan chhuah duh hunah lo kal ve ula ka ti ee... "
Jimin chuan "hostel ah awmlo ila chuan kan kal pui ngei+ angche... mahse in pahnih chauh a inchhuah kha atha zawk lawm... boruak kan tichhe mai+ ang..."
"nih chuan chhuak ang u... bus in min kalsan vaih chuan ke a seoul thleng kan kal angai ang.."
An chhuak a.. teacher te leh students dangte an kim hnuah chuan seoul lam an pan leh a... hemi zing ah hian an thawh hma in jungkook te thianho chu an chhuak vek tawh a.. motor hran in.. achangchuan students techuan an thik lek+ thin achhan chu hetiang nikhua ah hian an thianho hi an special thei em+ a, teacher ten an duhsak bik a, anmahni lah an chapo si a.. an ngeiawm ve duh viau ang...
(next day 10:15am)
"first period ka ning thin zia hi chu hria ula chuan college atang hian min chhuahpui thin ang" yoongi chuan mutchhuak hmel zet chuan a rawn ti nuah+ a...
"yoongs engtik ah nge jimin chu chhuahpui ah i sawm dawn???"
"naaa kook, thuruk anihkhaa"
"eheee... engtik lai khan nge thuruk kanlo neih hran tak a??? yoongi jungkook???"
"nahh hoseok.... chutiang anilo..."
"chuan jimin chu chhuahpui ah i sawm dawn maw??? engtin nge tih itum a?? hostel ah in awm vek hi?" namjoon chuan a rawn ti a
"chhuah ka duh chuan tunge min dang chuang ang??? .. nilawmni hoseok???"
"aishhh.... nia nia... mahse tinge jimin kher??? engtik lai khan nge hmeichhia nilo in mipa lamah rilru ilo pek tak a??"
"jimin chu a cute alawm"
"nia.. mahse midang i date ang mai+ kha ni suh se aw.... tak+ in yoongi.. jimin hi ka thiantha tak ania.. a rilru hi naupang ang chiah ania.. ka hriattheih chin ah ngaihzawng aneih kala hrelo... play kual vel itum anih chuan bul itan hma in tilo law+ rawh .. ka thian te ve+ innia... tumah chan cheu ka duhlo ania" hoseok chuan thutak zet hian a ti chuai raih a...
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...