"anih nu min ngaihtuah suh aw... kan thiante dang an lo thlen belh anga mawww... kan vaiin ilo haw hma kanlo la meng ang" jimin chuan ati zui lawm+ a..
"awle bawihte... ka rawn let vat ang"
Mrs.sora chu athiannu birthday lawm turin tae te chu achhuahsan a..
jimin bawk chuan "anu hi chu eisiam hi athiam thlawt ani.. tiraw yoongi... kha ka sawi kha, hei vang hi lawm tae pawn anu hi a kalsan theih miahloh... readymade chaw ei ringawt ai chuan atui iti ang ka tihkha" tihpahin abialpa zawi tak, mut chhuah hmel zet a jungkook nena sofa a mu chu abia a...
"kook... ivannei bik e ka ti"
"timaw yoongs"
"nu eisiam thiam deuh inei dawn bik a"
"heyyy, mak eee, keima nu pawn a thiam ve tho lawm" hmui pawrh tarh in jimin chuan arawn ti vat a...
"imm+ ka vannei zawk nilawmni cutie.. lo kal teh... ka malchungah hian thu rawh"
Jimin chu phur deuh in abialpa malchungah athu a... bathroom atangin towel a asam rawn hru pah hian arawn chhuak a...
"anu chu akal tawh mi???"
"imm, va inthlak vat rawh... kan inhmu khat si.. jinhyung te pawh anlo thleng tep tawh ang"
"jin hyung tepawh anlo kal dawn maww??? tinge min hrilh ve miahloh a??" rum zet hian jungkook amelh a
"ah ahh... engmah ka hre biklo ania... tikhan min en suh... aishhh mak ee.. heta kalo kal dan pawh ka hrelo ania.. engtin nge joon te lo kal tur chu ka hriat ang???" rang fahran hian a insawi fiah nghal zung+ a... yoongi lah chuan athianpa, a partner in crime ve ngawih+ ni bawk chutianga bah deuh nak a a insawi fiah chu alo nuih nghek bawk a...
"nih,, tikhan lo awm ru,, heyy jiminiee.. ka room ah minlo zui teh... mahni a inthlak ka ngam lo ka dawih zia ihriat kha.." tih pahin a room lamah inthlak turin alut nghal a..
"aishhhh, a dawih vang hian engtik thleng nge maw ka inthlak pui a ngaih dawnni" tih pah in atho truah+ a.. jungkook in alo dang vat a "shhh... tikhan lo thu rawh ka va kal nge" atho nghal a, tae room lam apan a
"heyy juancock, han tihthaih miah suh... min hau leh hrep dawn ania" ati zui lawm+ a...
Room kawngka chu zawi muangin a hawng a... tae chu darthlalang hmaah, freesize tshirt lian thei ang ber nen, kekawr pawh ha lem lo hian alo ding a... lotion alo inhnawih hlarh+ a, a tshirt chuan a mawng akhuh vek bawk a... jungkook chuan tae hnung lam atangin zawimuangin a kawng fek takah kuah in , adar ah a khabe a nghat a...
"heyy,, mmmm... night cream maw???"
"heyy, khawnge jimin?"
"tinge jimin niloin keimah kalo kal chu ilawmlo ami??" tae nghawng ah chuan zawimuangin a fawp a
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...