chapter 34

953 101 62
                                    

"nahh koo~~~... Tikhan awm tawh suhh... Ka ti Tak+.. khawiah mAh ka Kal Dawn hleinem.. mumang Mai+ anihkha immm???" Tiin taehyung chuan jungkook hnunglam atanga kuah chungin jungkook dar ah a lu anghat a..

"Immm ka hria lawm" ati bung nghut ringawt a..

"Nahh enteh jeon.. dar 5 Ari tawh ania.. zing ni chhuak en Ang.. lo Kal rawh" tiin akutah vuanin an room atanga kaih chhuah atum a..

"Nahh tae.... Ni chhuak techu heta Tang pawn Kan en thei tho lawm..."

"Shhhhhhhh min hniallo in minlo zui Mai rawh ... " Tih rualin a Kai chhuak dawr+ a..

Midang tih harh hlau takin farm house chu an chhuah San a.. farmhouse chhak zawlah chuan kalin ni lo chhuak tur châng in an ding a... Taehyung vawt ti a khur beuh+ ahmuh chuan jungkook chuan "aishhh... Let leh Ang... Thawmhnaw lum hakna Hun tal min pe nila chuan tha tur ania... I taksa pan deuh nen kha chuan ni chhuak I nghak thei miahlo Ang"

"Aih jeon.. Kan let lo Ang... Hetah ni chhuak Kan nghak Ang... Okay okay I duh leh va let rawh... keichu hetah ka awm Dawn" tih pah chuan kut kuangkuahin leiah chuan athu nghal a.

"I luhlul Zia hi I hria em tae" anui sak a.. tae hnungah chuan thu ve in ahnunglam atang chuan nghet takin akuah a...

"Jeon I hria em ka----

"Jeon---

"Hey kookie!!

"Ahh Immmm?? Enge??" A rawn ti deuh hu a

"Tinge I ngaihtuah nasat em em a?? Mumang chauh anih kha... Hei min en la.. na pawh neilo in I bulah ka awm mek hi.. khawiah mAh ka Kal Dawn hleinem"

Jungkook chuan "immm" tih bak in achhang lo .

"Koo... I mumang Vang chauha hetianga awm inilo tiraw adik em?? Thil dang a awm tiraw?? "

Jungkook chuan thawk an la hluai a.. "I kalbo hma zanah Khan hetianga rapthlak mumang kha ka nei tawh a... Zanlai ah thang harhin thlanin min bual veka... Chuan Ka rawn call che a.. vawi nga vel.. ila theilo a.. chuan ka----

"Koo~~ mumang Mai alawm." A rawn ti thawp sat a

Jungkook chuan chhunzawm leh in "ka mumangah chuan Kan pahnihin movie en Turin Kan Kal a.. kawngpui lehlamah popcorn nen ka nghak che a.. chuan traffic light a hring velah ka lam panin I rawn Kal a.. engkim kha slow motion vek Ani... Traffic light chu a rawn sen leh nghal a.. nangmah lam hawia motor awm te Khan an rawn pan che a.. ka au vak+ che a ... Mahse nang chuan muangchangin nui chungin min rawn pan zel a.. rawn tlan ka tuma mahse ka-ka che thei lo.. c-chuan car var pakhat hi chak deuh a rawn tlanin a-----

A sawi zawh hma chuan taehyung chu in her in jungkook hmaiah akut chuan vuanin a rawn kiss a ... Reilo teah in thlah leh in "kookie.. mumang satliah Mai+ anihchu... Car var chu ka kut hian ka lo Nam ding a, chuan I lam pan a rawn Kal zelin I popcorn Ken lai te chu ka chhuhsak che a.. chuan kan pahnihin movie Kan en dun a.." atih pah chuan jungkook hmuiah chuan akiss leh zeuh a..nui ver ver chungin "kookie chu+ I mumang tawp Dan tur chu Ani... "

"M-mahse tae... Ka ngaih atha thei lo... Enge maw thleng leh turah ka ngai... Min kalsan---

A sawi zawh hma chuan taehyung chuan a hmuiah chuan a rawn kiss leh a... In thlah leh Mai tawhlo in muangchangin an in kiss a.. an nghah ber ni pawh A rawn chhuak ve bawk a.. zawimuanga an inthlah hnu chuan taehyung chuan "harsatna Kan tawk hnem tawh alawm tiraw jeon... Nangman min kalsan te anih ngawt loh chuan khawiah mAh ka Kal Dawn hleinem.. nang hi min kalsan I tum zawk anilo maw??" Nui chunga tiin an boruak rawn thlak a tum a ...

"Ka hmangaih che baby''

"Keipawn ka hmangaih lutuk lutuk lutuk lutuk che jeon"

"Nahhh tae... Pathian hmingin jeon ti Khan min ko tawh lo teh"

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now