chapter 20

1.2K 110 22
                                    

Thlasik khawvawt tak kar ah daegu a ama hming ngei a an sak "tea with tae" dawr ah chuan amah in athu a, ahma a table ah chuan thingpui sa tha tak leh cookie set a in hung a, a ngaihtuah na erawh akal thui hle thung... a bestfriend nena an hun hman zawng+ ten alung an ti leng a, an inhauh te, an tah duh leh an nuih dun lai te chuan a lung an tichhia a..chu ai mah chuan a hmangaih ber a kalsan dan in a thinlung an ti rum thung.. "thil a thleng chak mah+ ani" ti a amah leh amah a inbiak lai chuan a rilru ah mi pakhat, second khat pawh a atheihnghilh ngailoh chu a mitthla ah arawn lang a...chhungkaw hausa tak a seilian nih achak a, mahse a nu erawh a dem hauh lo thung, a lo seilen dan ah alungawi a, anunah inchhirna anei ngailo... mi pakhat, a hmangaih hauh loh tur alo hmangaih tih loh chu...

Ni e, thil chu athleng chak reng ani, hlim taka a bestfriend nen library a an awm laia anu hnena thu lawmawmloh tak a hriat dan te, a hmangaih hnena kalsan lo tura a intiamna a hlen theihloh dan te chuan a mit atangin mittui hruk senloh an luan ti...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ni e, thil chu athleng chak reng ani, hlim taka a bestfriend nen library a an awm laia anu hnena thu lawmawmloh tak a hriat dan te, a hmangaih hnena kalsan lo tura a intiamna a hlen theihloh dan te chuan a mit atangin mittui hruk senloh an luan tir ani...

*FLASHBACK 1MONTH AGO*

"tae, chuan avawikhat nan sex hman chu enge a an???" tiin chhaih uang fe hian jimin chuan azawt a..

"i ninawm..."

"taeeeeeeee.... hetiang hian min ti theilo ang..."

"imm anihleh... tunbak kan sawi tawhlo ang... ihmaww, hriatreng tlak ani..," anui ver+ a

"Aishhhh... ka lo zak ea... intih leh hunah video in lo la ru aw"

"nahhh.... i a mi... porn star a min chhuah itum ami???"

library vengtu in a rawn hauh hma chuan an nui dun hawk+ a....

"heyy nangni kha ... library hi bengchhenna hmun tur anilo.. in bengchhen duh chuan pawnah chhuak ru"

nuih insum fahran hian jimin chuan "tihpalhh... "

"chuan Mr.jeon anen in inbe leh em?? "

a thaw huai a "be lo.."

"tae, aharsa ang tih chu ka hria.. mahse jungkook hi kalsan lo turin ka duh che... i ring ngam ani lawmni?? engmah i chungah a thlen aphal tawp lo ang"

"ka hria lawm... mahse engmah thil thleng tur kan hre lawk lo a.. jiminiee ka awt che ee... nangni chuan buaina innei ve tawp silo a"

"lungngai suh tae.. engkim atha leh vek mai ang.. ka tiam ache.. "

Tae phone a rawn ri ral+ a..

"eomma anihhi... hello nu... enge a??"

"tae, a rem chuan tunah ilo haw thei angem?? thil thleng a awm thut a.."

"enge thleng a?? engkim atha tiraw??"

"bawiha.. lo haw lawk tum la umm?? chuan kan sawi dun dawnnia"

"awle nu.. kalo haw ang" (phone cut)

"tae... anu chuan enge asawi a..??? "

"tunah inah haw turin min tia.. ka hre biklo, engemaw athleng aniang"

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now