COLLEGE BADBOYS vs NERDS
Chapter 6
"jimin... ka sawi khaa.. kan kal ve na chi anilo.. ka awm anuam miah lo ania... haw ila.. kan thawmhnaw hak te hi.... jiminieee haw ka duhh"
"tae... keipon nuam ka ti lo... tah hian lo ding la.. juice ka va la ang... kalo let nghal ang.. khawiah mah lo kalsawn suh ang che.. hria em... kan haw dawnnia"
"rei suh aw..."
Hetiang party ah hian anla kal ngailo mai nilo in an thawmhnaw hak hi an piantirh ata an vawikhat hakna ania... tae chu a ding reng a... mipa pakhat, sang deuh.. sam dum.. hian a kawng ah a rawn kuah a...Tae chu aphu zawk a.. arak deuh thawt a..
"shhhhh.... bengchheng suh... zanin i dress chu nalh hlemai..."
"min thlah rawh... tunge maw inih le"
"Baby.. kan chhuak daih dawn ami...."
"kal sawn nghal rawh.. ka au vak hma hian"
"aishhhh... lo kal tehhh..." tih pah in kaih chhuah atum a.. mahse mi pakhat hian arawn dang a...
"park chanyeol... athusawi kha i hre thei lo ami.... min thlah rawh atih kha"
"hahh... jungkook.. engthil nge maw itih le bro... he pa lamah hian itang amaw.. heyyy c'mon... a hmeltha iti ve tho ami.. zanin ka awmpui anga, naktuk zan i awmpui ve thung dawnnia.. atha em???!
"shut the fuck up....a kawng atang khan i kut kha la sawn vat rawh... vatttt.... "
Chanyeol chuan tae chu athlah a.. hriat thiam.loh hmel deuh in jungkook chu a en a.. "heyyy bro... enge ichungah thleng..."
"kal sawn vat rawh... hepa hmuh ah hian i dickhead kha rawn lan tawh suh ang che... anih loh chuan i mawng kha ka pet darh vek ang.." tih pah in jungkook chuan chanyeol chu a melh kawk a... tae kutah akai a.. achhuahpui a...
"j-jungkook... ka kut hi thlah rawh .. ana ania"
"heyy nerd... kha pa bulah khan enge ilo tih...mawhh" ati tuarh a .
"ka bulah arawn kal alawm"
"hahahhh.... a duh duh a akhawih theih inia mi.. huhh... "
"heyy mister..... enge i buaina... ka--"
"tawng suh... ka bulah chuan i sual viau ni lawm ni... kha pa bulah khan i fel ta viau ami"
"nahh.. enge maw ibuai na le.. vawin ah min kalsan rawh iti nilawmni??"
"kha-kha kha chu.. ahh.. engpawh nise.. lawmthu min hrilh zawk tur i ni.. awmlo ila chuan kha chanyeol khan a khawih chhe vek ang che "
"imm.. ka lawm e.. min puih avangin" tih pah in kal.mai atum a..
"heyy... khatiang thawmhnaw kha ha tawh suh.. i inhmeh velo... i hria em.. nerd inia.. nerd thawnhnaw ha mai+ rawh... khatiang thawmhnaw i hak leh chuan ka beng ang che.. " tih pah in a jacket a hlip a.. tae chu ahaktir mawlh+ a....
"k-ka lawm e" tae chu ahmai a sen tawn+ a..
"heyyy... ohmygodd tae... ka hlauhthawng zia ihria em.... i thi amaw ka tia.. lo kal sawn suh ka tihkhaa... tinge i awmna ngai ah i awm mai+ theih loh a.... heyy nangkha.. ka tae chungah hian enge ilo tih.. tae itha em???" jimin chuan a rawn ti bawrh+ a...
"immm .. jiminie ka tha lawm... ka----"
"heyy nerd... engmah ka tilo aw...amah chauh in kalsan tawh suh... awmlo ila chuan tu emaw night stand ah atang hrim+ ang.."
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...