...SURPRISE MOTHERFUCKERS .. A hmasa in, he story hian ngenna a hmu nasa ve khawp ahh.. Ngaihdan in anglo tak+ innei hlawm a.. Tun chapter pawhhi ka in ngaihtuah ve nasa.. Mahse atawpah chuan ahma a kalo ngaihtuah lawkna sa, kalo phuahsa angin ka rawn kal tlang pui leh dawn a.. In duhdan ani lo emaw anih pawh in in rawn ang leh bawrh+ mai donnia...
.....
"Morning baby, i kal hmanin breakfast ei phawt anga w" engmah thlenglo ang maia awm luih atum hram+ ..Taehyung chu a nui lui sak a.. "Jungkook hetiang hian awm suh.. I hnaah kal tawh rawh"
"Ka kal dawn lawm.. Mahse ka kal hmain breakfast mumal tak in i ei ani tih hriat ka duh a.. Chuan ka kal chauh ang"
"Awle anih.. Mahse tun chiah ni rawh se.. Nidang ah chuan ti duh tawh suh" ati ram hmak a.. Table, eitur awm khat vekna bulah chuan athu a..
Jungkook chuan phur takin "ei ang le.. Chuan vawin i buai dawn em?? I buai loh chuan tlai lamah yoongi te airport ah lam ila.. Chuan zanah dinner kan ei d---
Fork chu table ah a nghat ri thuai a.. Maid ho anlo hawi phawk nasa.. "hetiang hian awm suh.. Chapo na i nei velo ami??? Tinge engmah thlenglo angmaia awm itum a?? K-ka kal phawt ange.. Ka rawn haw tlai ang minlo nghak duh suh.." Atih pahin atho a, jungkookin engmah a sawi hmain a chhuak nghal...
..
Table a eitur awm te chu ngawi rengin a melh tlawk+ a.. Engmah thlenglo anga awm kha harsa atih tawk tawh tehreng nen.. A harsat zia tih belh turin thil a thleng leh si... "Hahahh kim taehyung.. Ka bansan dawn reng+ lo che.. Enge maw tak chu thleng a awm ani tiraw??? Ka zawngchhuak em+ ang" ati sap a..
....
"Hello mr.jungkook enge nita?? Min rawn call ve teh mial a??"
"Park bogum.. Tunah hmuh nghal che ka duh.. Engmah min zawt lo la.. Tunah inhmu nghal ang" jungkook chuan thupe tih hriat tak in ati a..
"Ohh inbengdai rawh... Awle+ khawiah nge kan inhmuh ang?"
"Adress kalo thawn angche.. "
Phone cut ..
Minute sawm dawn lai a nghah hnu chuan restaurant piah deuh a car pawl rawn in park chu ahmu a.. Bogum alo thleng tihna ani... Zan dar kua a ri tawh a.. Chumi hmuna awm ve te chuan korea designing company neitu in hetiang kawngkam eitur zawrh na puan in mai+ ah enge arawn tih, tih zawhna nei hmel pu in an en deuh thup hlawm a..
"Helai hmun ber kher maw?? Eng chu nge maw min sawi pui i duh le?? " tiin zam hmel takin bogum pawh a rawn thu ve nghal a... Model lar tak a rawn kal vang nge a hma ai in chumi hmuna awm ve te chu mak an tih hmel zawk... An en thup vek mai a ni...
"Taehyung nen in inkar ah enge awm??" Tih zawhna a ka atangin a chhuak hmasa ber.. Bogum alo hawi phawk nasa "enge i sawi awmzia???"
Jungkook chuan bogum mit takah amelh a.. A ngaina vaklo tih pawh amitmeng atangin a hriat theih... "Engmah tunah hian zep inei tur anilo.. Park bogum, taehyung nen in inkar ah enge awm???"
Bogum chu anui hak a.. "Hahahh enge maw sawi i tum le? Taehyung nen kan in kar ah engmah a awmlo... Engvanga chutiang thu min zawt nge inih??"
"Anih chuan eng vanga yoongi te inneih zan ah khan inkuah nge innih?? Chuan tinge a hna kal tur i rawn lam thin?? I rawn thlah leh bawk a?? Engmah a awmlo maw????"
Bogum chuan hriatthiamloh hmel takin "dude.. Min zawh chhan ka hrelo.. Mahse taehyung nen kan inkar ah engmah a awm hleinem.. Tunlai phei chu hna ah ka kal khat a.. Kan inhmu zen+ lo.. Enge thleng a???"
Hna ah akal khat maw?? Anih chuan tinge a rawn thlah ziah si???
"Dawt min hrilh tum suh park bogum... Tae hi i duh tih ka hria.. Chuan i rawn thlah ziah tih ka hre bawk.. Engkim.min hrilh vek rawh" nel awm loh zet chuan ati leh a..
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...