"iti Tak+ Dawn maw??? Atello a I awm theih I ring Ami tae???"
"Chim... Kan jungkook hriat thin Ani tawhlo tih Kan pahnihin Kan hriatchian ve+ kha!!! Tunah engkim tha angin lang mahse adawt leh ah enge thleng Ang?? Room thim Tak ah min kalh khum in kut min thlak leh ta se? Anihloh vek leh amah inti na in ataksa in chhiat phah tase? Nih loh vek leh mr.jeon te nupa rawn let in ka chungah enge thleng Ang? Jungkook carrier leh jeon company pawh keimah vangin achhe vek thei.. chutianga thlen tir ai chuan engkim tih tawp vek kha ka thlang zawk.. min hrethiam tiraw Chim?"
"K-ka hria.. mahse ikalbo tih hria se engtin nge a awm Ang?? "
"Min theihnghilh Mai Ang... Nihloh vek leh min hua anga! Mahse abula ka awm chuan Kan pahnih tan thil chhe ber athleng thei.. "
"Awle anih leh.. tumaw hyungsik chu?? Enge in in laichinna? Tinge ama bulah kher Kal iduh nachhan?"
"Ka sawi tawh Ang kha animai... A restaurant ah hna ka thawk a.. ka unaupa angchiahin ka en a.. Ka awmloh chhungin min biak atum nasat thu min hrilh a.. " tih pah chuan taehyung chu athaw halh a .. jimin in a nu car khalh in hyungsik restaurant lam an pan mek Ani...
"Tae.... I hria tiraw Kan bulah pawh I awmthei reng tihhi?? Ka ngai lutuk che sin... "
'"jiminieee... Kan inhmu reng thei Dawn alawm... Tunah chuan engpawh nise jungkook hlat ah ka awm angai... "
Minute reilo te hnu ah hyungsik restaurant an thleng a.. hyungsik te in lamah kalin jimin pawhin a haw San a...
8pm..
Knock knock
Knock knock....
"Lo lut... Ohh yoongi bawiha.. jimin in ilo Kal tur Asawi miahloa ... Lo lut la" jimin nu chuan a luhna tur in kawngka akian a..
"Nu.. khawnge jimin hi??,"
"A room ah a awm a... Enteh bawiha , thenawm nu nen chhuah lawk Kan ngaia kalo Kal Dawn chiah a... Jiminie khi lo awmpui la Immmm??? Ka reilo Ang. Kha I hria em, Kan thenawm nu Kar hmasa a apasal nena in then ta kha??"
"Immm hria lawm nu.. va Kal rawh..."
"Bye bawiha.. ka rawn let leh hma chu lo chhuahsan Suh aw.."
Jimin nu chu a chhuak a... Yoongi pawh jimin room ah alut nghal a... Jimin chu table hmaah thu in laptop Alo khawih a ....
"Nu tinge ohh yoongi.. he-hetah enge I rawn tih???" A laptop a close a..
Yoongi chuan thawk an la te+ a... Jimin bulhnaiah kalin "engvangin nge kha thil kha itih???"
"E-engmaw???"
Jimin kawr nghawng ah tham in a hnuk tho nghal a "I hrelo maw??? K-khawnge taehyung?? Khawnge I thuhruk??? Mawhhh???"
"Y-yoongi Ana ania" tih pahin tal chhuah atum a..
Mahse a aia nghet a tham chungin "tunah jungkook hospital ah nikhaw hrelo in a awm tih I hria em??? Engtin nge taehyung I lakbo theih zawk?? Huhh??? "
"Atawk min thlah rawhhh!!" Tih pahin a tha neih zawng+ in na takin yoongi kut chu a thing thla a..
"T-tinge in hma in sial em+ a??? I best friend chauh I ngaihtuah anihkha yoongi"
"J-jimi----
"Atawkk... Engvangin nge ka lakbo maw??? Achhanchu kha ramhuai lak atanga a zalen theih Nan mawle!!! Taehyung hi ka best friend chauh anilo.. ka nunna Peng pakhat anihhi, kha ramhuai Khan a duh+ a a sawisak Turin kha hremhmun te takte ah Khan ka hnutchhiah reng Dawn Ami??? Ka chunga thleng ni ta se min lakchhuah loh bik I ring em??? Mawhhh" a tih rual chuan thinrimna mittui nen a taksa leh akut te chu a khur nghal a..
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...