Chapter 32

884 103 49
                                    

8:00am

"J-jin hyung???"

"Ohh tae? I harh alaw.. inbuatsaih la breakfast ka peih tawh ania.. zawhna min zawh tur chu breakfast kan ei laiin min zawt dawnnia.. chuan thil thalo engmah thleng a awmlo ania" tih pah chuan room atanga chhuakin choka lam ah akal nghal a..

Taehyung pawhin thil hrethiamlo deuh chungchuan bathroom ah alut a, a hma zana a in hnem em vanga alu na bur te chu la reh lo mahse a hmai te aphih hnu chuan tlemin a Zia ve ta deuh a... A inpeih hnu chuan choka lamah Kal nghal in Jin chuan a thutna tur lo kawhhmuh in breakfast an ei dun a..

"Jinhyung???----"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jinhyung???----"

"Tae.. min zawh tur chu ka hria lawm... Sauce kha min lo lak tehh!! .... Ihh nizan Khan jungkook in min rawn call a, I in hnem lutuk vanga I chahthlak Thu asawi a ... Nangmah rawn hmasa lo che a ama in hruai che aduhloh Thu asawi bawk a... i inluah pangailo zeta han dah che ka duh silo a Ka hruai haw che nihhi" tih pah chuan anui hak+ a..

Tae pawh rawn nui ve sak in "ka lawm e aw hyung... Ahh khawnge I chhungte?? "

Jin chuan fiamthu ti Tak deuh hian "I hria em.. min kalbo San lo la chuan ka pu in min boral San tawh tih leh tuna Kan awmna apartment hi joonie nena Kan ta Ani tih te ihre tur hi ania"

"Mawww????? Hyung tihpalh aw" tihpahin a kun ngaih a ..

Taehyung Sam nui chunga tuai Thur sak pahin "aishhh, a ngai angbawkin I rilru ala no em+ reng anihhi.... Engkim atha lawm.. apa te pawh gwangju lamah an let leh a.. joonie nen chiah kanni tawh Mai..."

"Anih khawnge joonie hyung??"

"Jungkook tenen vacation atana Kan mamawh leiin an Kal a.. entirnan Hawaiian thawmhnaw leh lukhum te,, Kan flight tur leh kan----

Tae chuan phawk fahran in "maw hyung?? Vacation hmang Turin Hawaii ah in Kal Dawn maw???"

"In niloin Kan... Kan vaiin Kan Kal Ang tae... Kan vaiin.. jimin yoongi jungkook hoseok joonie leh kei . Chuan nangmah pawh.. "

"M-mahse hyung... "

"Mahse ti Suh... Tae... Hun Kal tawh te Kan theih nghilh tlang theilo Ami.?? Jungkook hian ahmangaih che, athil tih kha adiklo tih ka hria amah pawn apawm... Tinge Kan vaia hlim taka Kan awm Mai loh tae??? Ka thu sawi tur hi a hriam deuh Mai thei a mahse ngun deuhin lo ngai the angche" tiin an thil ei lai an chawl a..

Jin chuan athusawi chhunzawm leh in "ihmaw tae.. inu boral zana thil thleng kha... Jungkook thiante ram pawna mi Korea ah an rawn Kal a.. khami ni Khan I awmna leh I chanchin engmah ihrilh lo tiraw???a call ila lo a, i be lo bawk a.. Chuan Ani in rilru tih thawven Nan tiin athiante party ah akal a.. chuan game khelin kha nu a kiss kha ama duhthlanna nilo in an game khelh vang leh a rui phur thiltih Mai Ani!!! I chanchin te hrilhin ithil tawn te hrilh nila chuan ibulah awmin akalsan miah lovang che tih ka Chiang.. chuan kha hmeichhia akiss lai kha, kha ka cousin tia kalo sawi thin park jihoon phiangsen Khan Alo film khanglang a.. alo thawn bawk che a... chuan nang lahin thudik hriat tum lo leh min ngaihtuahna nei miahloin I Kal bo a... I lehkha hnutchhiah Kan hmuh a Kan thinlung Nat Zia I hria em?? Hmun tinreng an Kan zawng che sin!!!! Jungkook kha zan engzat nge a mut loh tih leh tui far khat pawh aka a aluh loh rei Zia kha!!! " Atih rual chuan abiang ah Dan ruallohin amittui arawn luang a...

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now