chapter 3

1.3K 117 14
                                    

COLLEGE BADBOYS vs NERDS

Chapter 3

"tae, vawin chu lo kal lo mai laa.. lo mu hahdam la"

."nahhh jiminie aho emai.... ka tha lawm"

"mahse tae... khapa kha i hmuh leh angai dawn sinn"

"mahse ka kallo ngawt thei hleinem.. vawin ka kalloh vang in engkim athat phah dawn hlei nem"

"mahse taeee"

"atawk... ka hmachhawn anga.. a tul leh kan insual anga ni mai... atawp kan thleng ang" tih pahin tae chu a ding hluai a..

"ah ahhhhh... in sum+ ... hehee.. tae gay inih khaa.. khatiang badboy nen in insual techuan.. a sawp darh vek ang che." nui deuh bawrh+ chungin jimin chuan tae chu a beng thak+ a...

"gay pawh ni mah ila.. khapa bulah kher kha chuan gay ka ni lo animai.."

"hahaaa awle+... kal phawt ang.. puih i ngaih chuan ka awm reng ania aw".....

Class an thleng a... ala hma deuh vangin mi tlem te bak anlo la awmlo a... Tae leh jimin chu tlar hma ber ah angai ang bawkin an thu leh a.... phone khawih pah a an inbiak mawlh+ lai chuan..

"heyy nerds.. in dam maw"

Tae leh jimin chu an hawi chhuak a.. jungkook leh yoongi chu an hma ah sual hmel zet hian anlo nui a...

"jimin... anui hmel phen ah sawn setana ka hmu,, i hmu ve em?" tae chuan jimin a hrilh ru sa sa a...

"ka hria lawm... hmu lo angin awm rawh.. saww anlo kal ania"

"heyy.. ka biak che chu ihrelo ami" tih pah in jungkook chu tae dawhkan ah chuan a rawn kun hniam a...

"khawngaih in min tibuai lo thei angem.. ka mood afuh vak lo ania.. ka thinrim palh ange"

"ahhhhh.... ka hlau lutukkk... heyy yoongs,, helai nerd cute deuh  hian min thah atum ania" tih pahin jungkook chuan dramatic deuh in a khur der vel a... an nui hak+ bawk a...

"heyy... nerd.. ka hlau che aniaa,, min han en tehh" tih pahin taehyung tarmit ala thla a, avuah a,, "heyyy nerd ka nih hi .... ohh taehyung daddy min ngaidam rawh" yoongi leh jungkook chu an in highfive a, an nui leh hak+ thina...

"ka tarmit kha min pe la.. khawngaih in min tibuai tawh suh.."

"ahhh.. ni dawn tak e.. kha aw i tar mit" tih pah in pek atum a.. mahse a pek hma chiah chuan a thlauh a "ohhh ka thlauh daih ... tu emaw chuan vawin chu tarmit tello in a awm angai dawn anihhi"

Tae chuan a tarmit chhar pah in "a keh vek... hahh enge maw ni a i inhriat le"

"heyy jungkook,, i ti mah+ lo maw.. duh tawk rawh" jimin chuan alo ti ve bawk a...

"ohhhh.... ka tihpalh lutuk... min ngaidan ru aw" tih pah in a beng a pawt der vel a... class ami ho anlo nui dar+ bawk a...


"jeon jungcock.. jungfuck.. jungkook.. eng pawh chu ihming ni se.. minlo zui rawh.." tih pah in tae chuan class chhuahsan atum a...

"heyy,, tae.. i ti tak+ dawn ami.. i chiang maw" tih pah in jimin chuan a rawn hrilh ru sa sa a...

"imm.. tun hi atawp na ni rawh se.. jimin.. min lo tawngtai pui ang che.... heyy jungfuck min lo zui dawn nge dawn lo... atawp kan thleng ang" tih pah in class achhuahsan a...

"heyy.. kook... i zui dawn em"

..."zui dawn ee.. engthil nge jeon jungkook bulah hian tih atum ka hmu chak alawm.. hahhh acute ka ti zawk mah... a lawmawm ve hranpa hrim+... jeon jungkook hi tuman khatiang khan an be ngam hleinem .. a nuam dawn riau in ka hria... " tih pah in a zui chhuak a...

yoingi leh jimin chuan an en reng ringawt a ....

"dang tache... heyyy kha jungkook khan ka bestfriend chungah thil pawi athlen tir vaih chuan.. i hria em.. ka nasa ngawt ang"


"ahhh... i hming kha jimin tiraw.. tom and jerry i en ngai em.. tuna ithinrim tak khan jerry kha i ang lutuk ania" nui vak+ pah chuan yoongi chuan a ti a... jimin chuan amelh rum ngei mai...

"aishhh.... i hmuh ve vek kha.. i bestfriend zawk khan alawm ka thianpa cho... "


"Lalpa.. tae kha veng rawh aw... engmah achungah thlen tir suh" tih pah in jimin chu atawngtai bawrh+ a...

"nahhh.... indo na a kal tur pawh anih loh kha... hahaahhh... eng ang nerd nge maw innih le... engpawh nise.. ka kal phawt ge.. i bestfriend chu a ruh alo tliak anih pawn   ama cho chhuah ani tih hre ru aw" tih pah in yoongi chuan jimin sam a tuai sak zauh a... achhuahsan a..

an teacher lo kalloh vangin first period an rawn cancel hlauh a...

(college pawn ah,, volleyball court ah)

"heyy nerd.. helai ah tinge kan kal"

kut kuangkuah pah in "heyy mister,, ahmasa in ngaihdam min dil rawh"

"ohhhh engvang in maw... ngaihdam ka dil che nga maw... hahh i fiamthu mi???"

"min dil dawn lo chiah maw"

"hahahh... jeon jungkook hian tumah ngaihdam adil ngailo"

"anih chuan ka tarmit leina tur pawisa min pe rawh.. nih loh chuan kan insual ang" rum zet a melh pah chuan tae chuan achalsam a tuai zauh a...

jungkook chu nui nasa kher mai... anuih nasat lutuk vangin a tawng mai thei lova...  atawp atawp ah chuan nui chungin "mmmm.... taehyung tiraw ihming kha... insual kha isawi ami khahhh"


"ka uang lo ania aw jungfuck"

"imm imm... engpawh nise.. ti lo phawt mai ang... ummm.. kan insual anih chuan, alo ber ah korea rama damdawiin tha ber ah i kal nghal angai dawn sia.. hahahhh... i ruh zawg+ kha tliak vek se iti mi" nuih in sum zet chuan jungkook chuan arawn ti leh a...

"chu-chutiang em+ a chaklo chu ka nilo ania aw.. ka ruh zawng+ tliak vek mahse.. alo ber ah i ruh pakhat tal atliak ve tho ang.. nih loh pawh i hnar tal athi ang"

......

"ahhh... ka cho lo che ni mai rawh se,, aahhahhh i thinrim lai khan i cute tih ihria em... hahahh.. ka kal phot nge aw.. min insualpui chu tum lo law+ rawh"
.....

"loksss... la kal lo tehh" tihpah in tae chuan jungkook kut ah amanbet a...

..

"ka kut thlah rawh . enge??"

"ka- ka tarmit m-man chuu" tae chuan arawn ti bah nak a...

jungkook nuihza lutuk chu insum thei lo a . a rawn nui chhuak vak a...

"nuihzatthlAk a awm ami . mister??"

jungkook chuan tae phone alaksak a...
"imm... ka number ka save ania.. min lo be dawnnia.. hahahh ... i cute reuh lutukk" tih pah in jungkook chuan tae chu akalsan a...

jungkook chuan akal pah in "aishhhh cute tihkha engvanga sawichhuak nge ka nih.... nerd an cute ngailo... jungkook i ngaihtuahna kha adiklo... nerd anih kha... khatiang nerd mai+ bulah khan ka nem mai+ tur anilo " kal pah in a mah leh amah a inbe mawlh+ a...


Taehyung chu a ding reng a... "tenawm lutukk.. ka tarmit min tihchhiat sak a.. ngaihdam  min dil mai theilo ami... cute a??? hahahhh ka mawng anihchu... jungfuck bathroom a min kalhkhum man kha chu ila hmu dawn chiang khawp" tih pah in a han chang athial bap+ a...

End of chapter 3

(boring chapter... next atangin a ngaihnawm deuh tawh ang.. min lo hrethiam hram+ ru 😒🤔)
__________________

Lalmapuii taehyung

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now