chapter 23

1K 145 42
                                    

"dick!!!"

"ninawm hoseok... enge maw i hriat a, tiang ringawt i sawi le... " nuih nasat vanga bianG sen vek chungin jimin chuan thei leh theilo hian a rawn ti a..


"yoongi leh jungkook te nena kan porn video en hmasak ber in hre duh em?? class 7 kan nih laiin ania...class ah kan en a.. teacher in min man chhuak a... nilengin pawnah min din tir a... "


"kan din loh chuan kan chhungte hrilh an tum a... ka la hre reng... namjoon te hi apa bussiness vanga korea a an lo haw lai ania... a hriatchhuah in min hau hrep dawn amaw kan tia.. " yoongi chuan a rawn ti a

"chuan engtin zel..."

"ka tello in hetiang lo en tawh bik su atia..."

"chutiang ka sawilo aww" namjoon chuan a rawn ti zawm zat a

An nui ho dar+ a..

"ahhh.. ti daih ila.. khawnge taehyung hi.. tinge in rawn kal tlan loh a jimin??"

"jinhyung.. tae chu... Lalpa lehh... nizana message ka thawn bak kha kan la inbe leh lo...kan call nghal ange"

Ringggggggggggg

Ringggggggggg

Ringgggggggg

"ala theilo ania.. class luh ahun dawn tawh..  "

"thil pawi athleng em lo ang chu.. 10minutes ala awm a.. nghak ila.. alo thleng mial maithei sin"

5minutes later...

"ka ngaih atha thei lo... jin hyung.. phone call ala bawk silo.. engtin nge niang... nizanah ka riah chhuah san daih a.. zingah yoongi nen college kan rawn tlang nghal bawk sia.."

yoongi chuan jimin kuah pahin "shhh..cutie  hahdam rawh.. library ah a awm aniang ka ring... college ah hian lo en kual ula.. hoseok nen hostel ah kan va en ang... tirawh bro.. kal ang"


"in hmuh chuan min rawn call nghal ru aw.."


hoseok leh yoongi chu hostel lamah an let nghal a.. .. namjoon, jin leh jimin pawh library lamah an tlan nghal a... library ah a awm awzawng lo... college a len tham em avangin library atanga basketball court inkar kal nan pawh 5minutes lai an hmang a... yoongi te lahin hostel an dorm a in kalh vek thu an rawn hrilh si... jimin leh jin chu an chiai vek tawh.. jimin hreawm ti lutuk chuan achang leh a riah chhuah san vangin amah leh amah a in dem a..


Namjoon chuan "jimin, daegu ah a nu call la, engemaw hriat aneih takin.. mahse engmah hrilh suh angche... chuan babe nangin taehyung chu lo call char+ la.. college science lab te, main hall leh class dang te pawh lo va en kual ula.. chuan keiin a fianrial deuh lai kalo va en ang.. thil thleng a awm chuan kan in call vat dawnnia.. "


An kal na turah kalin jin leh jimin chuan namjoon hrilh angin an ti nghal a.. engmah tae chungchang hriat belh annei lo...


Namjoon chuan tae kalna awm ni a a rin a enkual nasa hle a, a khat tawkin a call reng bawk a... class lah an tanna arei tawh si... darkar chanve lai a zawn kual hnu chuan university rooftop a han thleng hlawl a... a thui em avangin a hah hle nghe+ a..  rooftop ah chuan mipa cher lam, sam blonde, amah a thu chu ava hmu a... tunge anih ahre chiang bawk a, hun khawh ral lo chuan apan vat a... engmah sawi hmasa lovin abulah athu a...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now