COLLEGE BADBOYS vs NERDS
Chapter 7
"khawngaihin in ngaihsak deuh thei angem... tiang mai+ atan hun ka nei biklo ania... hemi formula hi inthiam angai alawm.. formula in thiamloh chuan engtinmah he chapter hi inthiam lovang"
"aishh.. naupang chhiatthlak lutuk... engvanga lo kal nge maw ka nih le..."
.."anih chuan lo kal lo mai ula... homework pawh kanla tilo ania... darkar chanve bak a awm tawhlo... "
"nihchuan kooks.. kan homework hu he nerd hi tihtir ila.. keini chu party naah kan kal thei lawm... "
"deal" tih pahin jungkook chu thawh mai atum a...
"hahh ... in sal ka nia mi.. in homework ka tihsak cheu nga maw... teuhlo lutuk... hemi formula hi thiam ula.. naktuk zanah kan chhunzawm dawnnia"
(time skip)
jungkook pov
"yoongs.... namjoon chu engtikah nge alo thlen dawn.."
"alo thleng trep ang... guard in an man vaih chuan kan thi animai"
"ka call achhang thei silo a... a rawn lei thei ngem aw. arawn ken loh vaih chuan ka thi animai.."
"thildang daih.... kha nerd laka i rilru put kha engtin nge itih tak???"
"kha lam kha chu sawi ka duhlo... hlat ka tum pauh leh ka hnaih zel a... tuna kan thil tawn mek pawh hi ka hrethiamlo.... engpawh ni se.. namjoon lo thlen hun ah, ka rui anga ka muhil hmak ang"
"that's ma boi... "
diktak chuan kha nerd,, taehyung kha ka rilru ah a awm reng... ka hrethiamlo... lehkha min zirtir lai tekhan ahmel bakkha en tur ka hrelo... aishhh... jeon jungkook enge maw ingaihtuah le.... mahni mipat pui ngaizawng duh chi inihloh kha... niaa Rose hi nihpui ila.. kala duh chho ve mial maithei sin... Kha nerd ka ngaihtuah loh theihna kawng chu engpawh nise ka zawh mai ang..... namjoon alo thleng a... drugs nen.. kan mamawh akim ta ....
(time skip College 9am)
"jiminie.... jungkook leh kan class ami ROSE kha an inngaizawng tih ihria em???"
"hria e... an inzui reng a hriat loh ngaihna a awm hleinem...tae thildiklo a awm ami.. iva ngui ve??'
"awmlo e.. ka lu na lutuk a... medical room ah ka kal dawn ania.."
"kalo kal ve ang aw... tae.."
"angai l-----" a sawizawh hma chuan zawimuang in alu nat em avanin a tlu riai+ a...
"tae tae... oiii lalpa.. tae itha em... tho rawh... min pui ruuu"
Tae chu darkar chanve vel chu nikhawhrelo in a awm a... a khua asik hluah+ a.. a chauh hmel em+ bawk a... a rawn harh chhuah leh chuan college medical room ah alo awm a... jimin in akut alo vuan a... jhope abulah alo thu bawk a.. asir ah yoongi leh jungkook kut kuangkuah in anlo ding bawk a...
"taeee... i harh tiraw... itha em???"
"imm ka tha lawm.. engthil nge thleng a.."
"i khua asik nasa lutuk a... i nawmloh techuan sawi vat tur che lawm...ka mangan zia ihria em???"
"ka tihpalh jiminiee.. ka tha tawh lawm"
Doctor alo lut a .
"damdawi ka chawh che anga.. tunah in lei nghal dawnnia.. chuan nihnih vel tal chu college kal lo in chawl hahdam angche.. hostel ah i awm tho a.. ka rawn check thin ang che"
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...