"ehemm... in va sawifel ta maw??"
"fuck you jimin... "
"heyyy tae min haw suhhh.. mawhhh ka tiam ache tiang khan midang lamah ka tang tawh miah lo ang"
"mu hil rawh"
jimin chuan "heyy jungkook... tae in kuah lum ka duh ati.. lo kal teh"
tae chuan blanket a inkhuh pil vek pah in "park jimin ka that dawn che... ka bestfriend i ni amaw ka tia.. ka hmelma lian ber ilo nihhi... "
"tae tikhan awm suh... jungkook in a en reng che nia"
Tae chuan jimin kut a nghet taka vuan chungin "khawngaihin ka uanglo ania... nichina in drama vang pawh khan ka zak hnem tawh.. duh tawk ru.. please jimin"
a aia ringin "ouchhh... tae i zah apianga min sih vak hi sim teh... jungkook lo kal rawh.. hetianga min sih reng chuan ka thi mai ang... rawn tuar ve tawh rawh"
Taehyung chu dah pawh a dak chhuak ngam tawh lo... jimin a sik vak a.. jimin lah in drama alo chang zel bawk si... jin lah in a thiante aiin namjoon bula awm chu nuam ati zawk amaw tih mai turin namjoon nen an awm tlang reng bawk a... hoseok lah teacher te nen engthil emaw tifel in a chhuak daih a..
yoongi chuan "heyy cutie lo kal teh.. "
tae bawk chuan zawi te in "park jimin.. ikal chuan kan inthianthatna ka ti tawp ang... ka uang lo nia.. kal suh... ka that dawn che.. ji-jimin park park" akal hman 😣
"hemi thlalak hi kum 14 ka nih lai ania.. jungkook leh namjoon nen kan vacation hman tlang hmasak ber ania.."
"ohhh yoong ivan cute em+... heta in thlalak ah hi chuan tuna i mizia ang inei hi amak zawk" tih pah in jimin chuan yoongi thlalak chu a zoom vel a..
an sir ah mutchhuak hmel deuh leh ngei hmel zet a lo melh reng tu an awm tih pawh an hre chang lo...
an pahnih chuan an nui har+ reng a..
"heyy jungkook.. ramsa chuan alo seh reng+ che em???" nui chung chuan namjoon chuan an rawn chhaih zauh a..
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...