an duhthusam angmaia thil thleng ang mai ani... thil engkim a tluang purh vek a.. fiamthu ho lam tak+ thawh a an nuih ho te, in hmangaihtaka in date a an chhuah dun te, jungkook pawhin an company rochungtu tur anih angin college zawh velah hnathawkin a hah hle a.. mahse taehyung nena an inbiak chuan a hah ati dam sawng+ thin...
2weeks later
Friday night 8:30pm vmin's dorm..
"tae my sweetheart baby"
chhanna adawnglo..
"my chocolate pie taebaby"
Chhanna adawnglo...
"kim taehyung bitch... "
"aih ka pe dawn chuanglo che" tih pahin a thil ziah lai aziak chhunzawm leh nghal a..
"kim taehyunggggg... yoongi i hmuh vaih chuan maw ka thi animai.. ka thian ini amaw ka tia"
"aishhh khatiang lam bawk khan maw kan tan leh dawn... ahhh idea... yoongi hyung chu ka call anga.. hey hyung lo kal teh.. jimin diary a athil ziah hi.. i hmuh ve loh ka hlau ania.. ka va ti dawn"
"arghhhh eng vanga nang ang misual hi thian atana nei che nge maw ka nih le" tiin naupang nuar angmaiin a ke aleng vak+ a..
"immmm anih+ ka pe ang che.. mahse ka pek che hmain ,, pawnah ka snack duh ber min va lei phawt la... tha em???"
"aishhhhhh ka pian nawn leh naah chuan nang hi ka bestfriend ini lo chiang ngawt ang" tih pahin a tho a... a jacket ha turin room ah alut a... tae erawh ti fuh inti takin anui ver+ a... athil ziah lai a ziah chhun zawm leh nghal mai a..
Ringgggggggggggg******
"aishhh tun ang hunah tunge mawni le."
"hello~~~"
"tae b-bawiha.. "
"ohhh pi lee.. chibai enge ni ta,, in dam amaw???"
"b-bawih a.. e-engtin nge ni ang?? b-bawiha" phone atang chuan atap khur dar+ ani tih tae chuan ahrethiam nghal a..
"pi-pi lee.. engnge thleng?? anu chungchang ami?? m-mawhh" ading hluai a.. a thawm hria in jimin pawh arawn tlan chhuak nghal a..."engnge tae.. eomma chu ngatinge" a rawn ti bawrh+ a..
"b-bawih a... minute sawm liam ta khan in inah in awmpuinu achhuah avangin ka va lut a... ka-ka thi-thil hmuh chu... sora hi wheel chair ah pawh awm loin ,chhuatah alo bawk a.. (a tap a) ka au vak+ a.. m-mahse mi-min chhang lo a... t-tun maiah khan damdawiin ah kan indah f-fel chiah... bawiha ilo kal ang tiraw???" pi lee-i chuan ati khur dar+ a...
"k-kalo k-kal ang" phone acut nghal a...
"tae.. tinge?? eomma chu ngatinge???"
"jiminie... tunah daegu ah ka kal ng-nghal angai.. anu.. anu kha.. a-a ... damdawiina ah an d-dah a.. k-ka------"
"imm imm tae... jungkook call ila.. kan kal dawnnia"
."a-aihh... ani chu tih-tihbuai angai l-lo... hna v-vang in abuai a.. ka-ka tihbuai belh t-thei lo..."
"awle+ anih leh... anu ka call anga.. kan kal dawnnia"
Jimin chuan anu callin minute 10 hnuah an rawn lam a... hmanhmawh takin daegu lam panin a zan azan chuan an liam ta nghal a... kawng tluan in jimin chuan taehyung hnemin a fuih char+ bawk a...
Rei fe an tlan hnu chuan daegu thlengin, damdawiin lam an pan ding nghal chat a... receptionist in a awmna room hrilh in an tlan nghal a.. room kawt ah chuan pi lee-i leh an awmpuinu leh mi pahnih khat an lo awm a...
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...