chapter 14

1.3K 116 35
                                    

"chuan taehyung accident tih chhuanlam hmanga zui tur che a min tih kha chanyeol nena inlo ruahman maw??" cigarette zu khu hlat+ pah chuan akut a a pistol ken chu an tuai vir vel a...

"oppa ka---

"ngawi hmak rawh... kha in ruahmanna phiangsen vang khan ka tana hlu em+ in min hua tih i hria em??? huhh.... tunah chanyeol chu call nghal rawh"

"khawnga---

"shhhhhhhhhh..... call vat rawh" a ti vin tuarh a...

Khur hlawk+ chung in "he-hello chan.. tunah college common room ah ilo kal thei ngem?? .. aih chutiang lam anilo.... ka--"

"atawk... arawn kal loh chuan, i dam chhuah inbeisei suh ang che"

"jungkook oppa.... tinge hetiang hian i awm a?? nang.. nang techu hetiang inih ngailoh kha"

"zan hnih khat kan mut dun vang leh, ka rilru lak pen nana ka nihpui che vang khan
kanlakah i huangtau mah+ nihkha rose.... nang ang lakah hian khawngaihna ka lantir ngai lo tih ihriat kha... "

"kook chanyeol alo thleng ania... " yoongi chuan a rawn ti a...

"welcome welcome... kan misualpa chu..."

"jungkookn enge maw itih le.. engthil chiah nge iduh a? ka sawi awmzia chu ka---

jungkook chuan chanyeol beng vela a pistol lek kual vel pah in "shhhh... khatak kha ani point chu... engthil chiah nge iduh tihhi ka zawt let ang che.. taehyung nena kan inhmuh dawn khan engvangin nge rose hi ruahman na tenawm tak ilo neih pui theih???"

"kha mi chungchang kha chu--

Yoongi in an thusawi lai rawn pawt chat in "atawk... chanyeol i pehhel rei mah+... kan dawhtheihloh zia hre chiang ber tu te zinga mi inih kha..." a rawn ti vin hlar a..

"engdang mah in sawi angailo... naktuk ah in pahnih hian taehyung hnenah ngaihdam in dil anga, chuan thil engkim in sawi fiah ang.... rose, min kiss khan ka namsawn che tih pawh kha sawi ang che... (a nui sak a) anihloh chuan (a pistol chu lek kang leh in ) he hian in lu bur kha ka shot hreh miah dawnlo ania.... chuan chanyeol... vawi tamtak warning ka pe tawh che.. tae bulhnaia awmlo turin... vawi khat pawh a bula i awm,, nilo vawikhat pawh i melh leh anih chuan ka that angche... achiang em???? chuan atawp nan KA CHANPUAL TUMAN AN KHAWIH VE HI KA PHALLO... " tih pahin jungkook chuan yoongi a signal a.. an chhuak ta a..

(time skip)

"khaa ka tih reng kha .... jungkook chuan chhan awmlo in tikhan atilo ang ka tihkhaa"  jimin chuan intithei fahran hian tae chu an chhaih vel a..

tae chuan "phone call tal pawn min rawn zawh tur ania"  a ti nuah+ a

"aishhhh , rose in aphone alaksak thu asawi mawlh+ kha... tae i inti hreawm mai+ ... pawm ve mai+ tawh teh"

"nakinah kan sawitha leh dawnnia... tunah chuan lehkha zir chiah ni rih rawh se"

"lehkha zir lehkha zir... nia+ ithu vek lawm"

Jungkook leh yoongi an rawn kal a...

Jungkook chuan khuh kharh+ pah hian "min in sawifiah tir mai la chuan khatianga chet kha angailo tur ania"

Taehyung chu sawi tur pawh ahrelo... jungkook in amelh reng tih ahrethei, mahse hawi pawh ahawi chhuak ngam lo.... jungkook lah chuan chutianga taehyung a awm vel chu hmuhnawm ti tak in a en reng a.. abeng bulah ava kun a "i duh emaw, duhlo emaw, zanin ah in dorm ah kanlo kal ang, atha em??"

Tae chu a hawi chhuak thut a.. amelh ngai melh reng chung in "a-aw-l-le" ...

Jungkook chu anui sak a.. yoongi a signal zeuh a, an period off lai anih vangin an chhuak a....

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now