JUNGKOOK POV
"Hello?"
"Kook.. Gangnam ah inau kan tlawh dawn a.. Ilo kal ve duh em??"
"Kapa nen maw?? Engtikah nge inkal dawn??"
"Darkar chanve hnuah kan kal ang.. Aw inpa nen kan kal dawn.. Ilo kal ve ang tiraw??"
No nonono ka nau ka hmu chaklo tihna niloin.. Darkar hnih hnuah tae in photo shoot aneia.. Zanin ah kan lengchhuak dawn.. Junghyun hmu tura kal hman ka ni reng+ lo...
"Aih nu.. Nidangah junghyun chu ka hmu mai ang.. Lo va kal ru.. Chulo bakah company ah hna kala khawih laklawh alawm"
"Aishhh... Company chhuanlam lo khan tae nen kan inhmu dawn ti mai teh... Hahahh ka hria lawm.. Lungngai suh inau chu kanlo biak angche"
Chhan pawh ka chhan hma in a off hmak... Ka dawt sawi hi chu aman chak thei ngawt mai...
Tunah dar 12:30pm a ri tawh a.. Company ah lah kapa in min rin loh lutuk vangin hna zawng+ secretary gong-a hnenah alo dah vek bawk si... Paper sign bak tihtur ka neilo..... Tae nen zan 9:30 ah chauh kan inhmu dawn lehnghal... Enge ka tih tak ang??? He office lian leh changkang takah hian thu chunga coffee in leh phone khawih bak tihtur ka neilo...
Table drawer te chu kan hawng vel ringawt thin... Thawmhnaw design paper bak awm bawk silo... Mahse rei deuh ka hawn ka hawn takah chuan paper lian vaklo leh thi(necklace) lo awmtlang rial hi ka hmu a.. Thi chu moon shape ani a, analh reuh lutuk.. Kapa ta anih ka ring chiah lo a..ka ta pawh ni maithei.. Mahse thi ka awrh ngailo... Paper chu ka hawng a, a ziak thenkhat chu a reh tawh .. Chuan jimin ta ni bawk.. Tinge hetah a awm daih??
Mahse a ziak reh lai leh a ziak rehlo lai te chu ka thiam ang tawkin ka rem khawm a.. Vawi thum vel lai ka ennawn hnuah chuan ka hrethiam chiah.. Taehyung kalbo dawna a ziah ni ngei tur ani.. Chuan thi pawh hi ama ta ani ngei ang.. Ka jacket ipte ah ka ak a..
ka tho hluai a.. Hnathawk te hnenah ka chhuah tur thu ka hrilh hnuah a car lam apan a.. Seojoon te entertainment lam panin taehyung shooting nei lai en tur chuan ka kal ta ngawt a.. Traffic zam ah darkar chanve dawn kala tang zui.. Tae chuan shooting a tan dawn chiah ang.. Ti nuah+ pah chuan rei fe hnuah ka thleng a..
"Ohh chibai le mr.jeon.. Enge tihsak theih che ka neih?" Tiin an hnathawk pakhat in minlo bia a..
"Vawin ah khawiah nge shooting anneih dawn??"
"Ihh vawin chu routine anglo deuhin an kalpui a.. Shooting annei zo chiah a"
phawk fe hian "maw??? A-anih chuan khawnge tae-- .. Model ho hi?"
"Lunch ei turin an chhuak a.."
Chuvang ani maw zing atang khan ka buai atih char+!!!
"Khawiah nge an kal an sawi em??" KAti leh kher a..
"Ka chiang chiahlo nain, hemi building atanga building panga na velah sawn an kal thin a"
Lawmthu pawh hrilh talo chuan ka tlan chhuak lehnghal a ... car ah thu in muangchangin ka khalh leh a.. Building panga naah chuan restaurant alo awm ngei a.. Building hmaah chuan a car ka park a, car chhungah atang chuan ka hawi kual vela .. Enge maw an lunch ei mai+ te hmuh ka duh viau le.. Engtiklai pawn ka veng reng thei hleinem... Ka boyfriend em pawh ala ni loa.. Tia in ngaihtuah reng chung chuan ka hawi kual zel a.. Pawn atang ringawt a ahmuh theih loh vang chuan a chhungah ka lut a.. Cap ka khum vang leh mask ka vuah tlat vang chuan min hriat loh hram ka beisei...
Taehyung leh mipa pali vel thu chu ka hmu ngei a.. Anmahni hlat deuh ah chuan ka thu ve ta ringawt a..mahse thik tur bak ka hmulo.. Model hoin taehyung an chhaih vel ahmuh te chuan kalo thinrim ve em+ ringawt..
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...