chapter 18

1.2K 115 24
                                    

July thla a in her chhuak a, an in zui atangin thla thum aliam ve ta reng mai... yoongi kalbo atangin thla khat lai aliam a, akalbo ni erawh jimin tan chuan nimin ang mai kha ala ni, an college hmun tin mai chuan yoongi bak a hriatchhuah tir silo, tae in message mak tak tak stranger hnen atanga adawn thin pawh a reh lo.. fur anih vang nge khua avawt em+ a ruah a sur ser+ bawka, tae leh jimin chu an dorm ah an awm a, inbiak pawh an in be lem lo.. bryan adams hla when you love someone tih chu ring vaklo a play in tukverh atang chuan ruah sur chu an en reng a.... korea rama college tha ber, mi nazawng luh phakloh na a lut thei tura an beih nasat zia te, an luh atanga an nun a mi maksak tak+ an rawn luh dan te, mit khap kar loh a an inhuatna atanga hmangaihna alo pian chhuah dan te, hetiang tak hian hmangaihna in an nun a tibuai ang tih reng an ngaihtuahlo...

__when you love someone__
__you'll do anything__
__you'll do all the crazy things__
__that you can't explain__
__you'll shoot the moon__
__put out the sun__
__when you love someone__

Ni e, kan hmangaih te tan chuan thil maksak ber, keimahni ngei pawh in a kan sawifiah theihloh kan ti thin reng ani... college a mi lar ber+ te an ngaihzawn vangin college zirlai ten an huat phah a, tarmit phenah hmangaihna in an mit a tih del sak a, an hmangaihte vangin college naupangte diriam na an hmuh hmaih fo..

"jiminie.. ahma a kan hlim thin anga awm leh theih kha ka duh" tae chuan arawn ti chuai raih a

"tae nangte chu khawvela fapa tha ber inia lawm"

"yoongi nen chuan in inbe leh em??"

"imm bia e... midang tumah aneih loh tur thu min tiam a.. mahse tae ka ring chiah lo"

"engvangin maw??"

"hetiang athlen hi chu ka ring sa alawm.. kan chhungkaw dinhmun ringawt pawh a inthlau lutuk... (mittui tling pam chungin tae akuah a) tae hmeichhia ah lo piang ila chuan chance ka nei ve tur ania"

"ka tihpalh jiminiee.. i bestfriend hian engmah tih theih ka nei silo a... "

Ringgggggggggggggg

"hello.. ohh chibai Mr.jeon.. engaa..t-tunah.. keimah maw.. awle+"

"mr.jeon maw.. jungkook pa maw.. tinge a???"

"ka-ka hrelo .... tunah college bula cafe ah khan min hmuh aduh tih asawi a.. "

"tunah zan dar 9 a ri dawn a.... nimin leh vawin ah jungkook class arawn kallo a... inla inbe bawk silo...tae insiam rawh kalo kal ve ang"

"aihh... mr.jeon chuan keimah chauh in min hmuh aduh a.. thil diklo a thlen loh hram ka beisei... i duh chuan minlo mut san dawnnia.. ka kal aw"

"awle, fimkhur la, engemaw athlen chuan minlo call vat angche"

Ruah sur ser+ karah chuan ahmangaihber pa hmu turin hmanhmawh takin atlan chhuak a... cafe kawt a car dum lian zet mai ding run chuan a ti zam ru hle nghe+ a.. thawk an la phawt a.. "tae tha deuh in... jungkook tan.. fighting" amah leh amah inbe mawlh+ chung chuan muangchangin alut a... dawhkan hnung lama pa lian ve tawk tak, coat suit ha, ahmel en atang reng+ pawh a pa zahawm tih hriat tak lam pan chuan akal phei a...

"uhummmm... kim taehyung maw?? thu rawh"

"chibai le mr.jeon.." thutna awl ah chuan athu a...

"coffee i duh em??"

"aih ka lawm e"

"awle.. ka hmuh duh na chhan che chu (coffee an in leh rih a) jungkook nen, nilo, ka fapa nen hian eng chin nge inthlen tawh???"

"e-engaa??"

"ka fapa nen hian in inzui tih ka hria a.. ka sawi awmzia chu.. ka fapa nen hian eng tianga thui nge in thlen tawh??"

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now