chapter 43(Last)

1K 121 60
                                    

Lu hai bur chung chuan thei leh theilo in a mutna thuthleng atang chuan a tho chhuak a.. An mansion lian tak chhunga maid ho kitchen a an lo awm leh taehyung a hna ah alo kal tawh pawh chu mak ati vak tawh lemlo.. Bathroom ah alut a, a inbual zawh chuan darthlalang hmaah a in en vang+ a.. A sam te chu tan a ngai tih hriat takin an lo sei in amit an lo khuh tep a..

 A sam te chu tan a ngai tih hriat takin an lo sei in amit an lo khuh tep a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

a leh lam zawng tak erawh chuan a ti lang sexy in a ti lang pa em+ thung.... Za lo fe hian a nui sak a.. Bedroom lamah hna kal tura insiam turin a lut zui leh nghal... A phone a check a, chhun dar 12 alo ri der tawh.. Company atangin missed call pawh alo awm nual..

Khumah chuan athu a, a tha atho lo takzet.. Taehyung lukham sir ah chuan thlalak ni awm tak hi a hmu a.. Ala kang a anui sak...

"Kan in hmuh hmasak ber chuan ka haw lutuk che a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kan in hmuh hmasak ber chuan ka haw lutuk che a.. Insual puiah te ka sawm vel che a.. Khami ka sawi laia min nuih zat zia kha.. Tun ang hian lens ka vuah ngailo a, ka tarmit lian deuh te kha nuihza siam nan min hmansak thin a.. "

Ni e, tae khan college ah chuan tarmit lian tak a vuah thin thu kha a sawi tawh ngei alawm.. Mahse college an kal laia a thlalak ber kher chutia lo awm ngawt nge anih tih a hrelo....

"Tunah chuan kum enge maw zat a liam a, i sam rawng i thlak a, tarmit i vuah tawhlo bawk a.. I thawmhnaw te pawh branded hlir anni tawh a.. Nu leh pa hausa tak i nei tawh bawk a, model niin milar tak ini bawk a.. Mahse i hria em? College kan kal lai kha ka hre chhuak lo pawh anithei, mahse khatih hunlaia taehyung, min thlak danglam vek thei tu kha ni leh la ka ti zawk.. I inthlak nasa mah+ iti velo ami??"

Thlalak chu a en reng a.. A mittui a rawn luang ngiai+ a, a hma lawka taehyung thusawi a rilru ah a rawn lang a.. Ni e, tinge ka thlah zalen mai loh ang?? Hanbin sawi kha a dik anih chuan ka hmangaih thil duh ber chu ka tih hlawhtlin sak thei tur ani..

Company secretary a call a, a kal theihloh tur thu hrilhin hna pawh a thulh fel ta...bedroom kawngka a rawn in kik dat+ a..

"Lo lut rawh" ati ram hmak...

Maid pakhat chu rawn lut in "kapu mamawh inei em?? Tae khan Breakfast ei tir ngei+ tur che in min hrilh a, mahse i muhil tui sia"

Nia, taehyung kha chuan tupawh a kawm ngeih vek a, maid te takngial pawn a hminga ko in an ngaina vek thin...

COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅Where stories live. Discover now