*college cafetaria*
_third person POV_
"jinhyung... sawi tawh rawh lee... eng thil in nge college ah hian rawn hruai lut che"
"imm immm... muang chang in... Thil dang daih...tae ilo van hmeltha tawh ve a.... kum khat kan inhmuhloh chhung lekin i dang lam vekin ka hria"
"nahhh... pehhel suh... mawhhhhh... sawi teh"
"aaaa athui lutuk....modelling lama kal ka chak zia in hriat vek kha.. kan training lai khan nuam ka ti ve lutuk a.. ka duhthusam a thleng dik tan dawn ah khan ka ngai a.. mahse training laklawh lai khan ka pu a cancer tih kan hrechhuak a.. thla ruk bak hun anei tawh lo an tia.. ka pu ka ngainat zia inhriat kha.. keimah ka inngaihtuah vang ngawt in ka pu thi mai tur chu ka kalsan thei lo ani...chuvang ania korea ah ka rawn let leh.. ka training chhunzawm thei ta silo a.. ka pa te hnathawh naa puih ringawt ai chuan college kal chhunzawm ka thlang ta zawk a.. ka pu hi lo thi ta ang se chuan a hreawm ka tih dan tur zia chu... ka pu tello a awm harsa ka tih thin zia kha, tunah pawh ala ni reng.. atelloa awm hun tur chu ka ngaihtuah ngam lo... "
jimin leh tae chu an mittui alo tla phung tawh a... jin thusawi zawh ah chuan an rawn kuah a...
"heyyy mimawl ho... min ti tap ve ringawt dawn alawm" tah chhuak deuh chung chuan jin chuan arawn kuah let ve bawk a...
"jinhyung... i pu chu atha leh vat mai ang" tiin jimin chuan tap pur in a rawn hnem ve a..
"mawla.. thla ruk bak anei tawhlo atih khaaa" tae chuan arawn ti a..
An nui leh Lai rih a... an tap bawk a...
"in a si... min ti tap ve ringawt lawm... kan awmkhawm leh theih phah a.. ka hlim lutuk ania"
"eee taka hyung... hetah hobi a awm sin... apa kha hemi college principal hi ania... amak iti ve em..."
"ka hre tawh lawm... hoseok pa kha ania heta ka rawn luh ve theih nachhan... hoseok in min sawi pui a... "
"eheu... jimin.. hyung hian arawn let hma in hobi nen anlo inbia a.. mahse min be ve miah lo ania..." tae chuan a rawn ti hlawl a..
"niaa... hoseok chu a fel a.. a awm ve tho.. keini te chu alakah chuan engmah kanni hleinem.. tae kal mai ang"
YOU ARE READING
COLLEGE BADBOYS vs NERDS (kooktae)✅
FantasyCollege badboys, college ah an hausak vang leh an hmelthat vang in an lar a..., ngaihzawng neih pawh an tan chuan intihhlimna bak anilo.. mahse an college ah nerds pahnih an tawn hnu ah an chungah enge thleng??? 💜💜💜💜 18+ Bully Taekook Yoonmin N...