Hey semua!Ice disini.Baiklah,saya disini adalah untuk menerangkan body part complex Gempa sebab saya tau pasti ada diantara korang semua yang confuse kan?Baiklah,mari saya terangkan.Persoalan dibelakang tabir ya?Author sebenar korang akan jawab.
PROCESSOR
Tempat dimana Gempa akan proses semua maklumat yang dia dapat.Ia juga mampu menunjukkan pada Gempa apa yang akan terjadi jika Gempa membuat sesuatu dalam bentuk graphic.Processor ini juga penting kerana ia akan menentukan apa yang Gempa akan buat.
Sama macam kita,cuma kita guna akal fikiran kita yang ada dalam otak.So,jangan letak otak dekat lutut ya?
Jangan keluar tak pakai mask or scan guna MySejahtera kawan yang dah vaksin.
Itu memang minta auto kena maki dengan netizen.
MAIN COMMAND
Part ni yang paling penting dalam Gempa sebab ia mengandungi cip AI Gempa.Kalau tak ada benda tu,hum...Gempa cuma patung bergerak yang tak ada emosi,tindakbalas dan reaksi muka.Ha,yang ni Ice tak boleh nak cerita banyak sebab cip AI Gempa ni unik!Hebat betul pencipta dia!
EYES
Ha,korang semua kenal tak Ali dari cerita Ejen Ali?Ha,kawan kitaorang tu!Kan dalam cerita tu kan Ali pakai IRIS?IRIS tu dapat kesan semua bahaya dan menunjukkan imej holografic tentang apa yang akan berlaku.Ha,pemprograman Gempa pun macam tu jugak!So,setiap kali Gempa melihat,dia boleh scan bahaya ataupun apa sahaja!Sama macam IRIS jugak,dia ada :
•Night vision
•X-ray mode.
•Scanning AnalysisHaha!Hebat kan?Tapi IRIS Ali lebih hebat dari pandangan Gempa.Heheh jangan bagitau Ali tau!Nanti dia kembang macam mee maggi terlebih rendam!
Opss-!Terbanyak pulak Ice bagi maklumat!Alah,terspoiler sikit je tak apa kut?Hehe!Itu sahaja daripada saya,BoBoiBoy Ice!Nanti Ice akan cerita lagi pasal teknologi Gempa ni ya pada chapter² akan datang!
Kalau anda ada soalan,sila penuhkannya dalam kotak comment dibawah.Biar author cerita ni pening nak jawab.Muahahaha!!Jumpa lagi guys~!BoBoiBoy Ice,logging out!
~To Be Continued~
Hahaha!Hamboi Ice.Sedap kau eh bagi kerja kat Ez?Tak pe².Gue ada kuasa author siaplah hangpa.
Hey guys!Author Kim_Ezra logging in!
So,dengan penerangan Ice Ez harap korang fahamlah ya.Takut² kalau korang tak faham je apa fungsi² merepek merabun yang Ez taip dalam cerita ni.Hehe-!Bye bye yeorobunn~
Stay safe!Author Kim_Ezra
YOU ARE READING
My AI BodyGuard Twin
FanficMy AI Bodyguard Twin Kembar BoBoiBoy,merupakan anak kepada jutawan teknologi yang berjaya,yang inginkan kebebasan bersekolah seperti budak biasa. So,selepas dah dapat kebenaran dari ayah mereka,mereka pun berpindah ke Pulau Rintis dan tinggal bersam...