🖤Fack I kiss him🖤

6K 151 10
                                    

Kilka dni później.....

POV Julka 🖤
Nie mogę przestać o nim myśleć ten jego szczery uśmiech śliczne oczka to wszystko jest jakieś pierdolnięte nie wiem co o tym myśleć najgorsze jest to ze on  chyba nie odwzajemnia mojego uczucia. Nie odważę się go zapytać boje się co powiedzą inni co on powie jedno słowo  za dożo może zrujnować mi życie.

POV Kacper
Nie mogę przestać myśleć o tym co powiedziała Julka kilka dni wcześniej ale co jeśli mi się przesłyszało ale przecież spała ze mną i sam nie wiem. Ciagle tez rozmyślam czy ja coś  do niej czuje nie jestem pewien ale może...

POV lexy
Boże Julka staje się jakaś smutniejsza zamyślona i przygnębiona chyba chodzi o Kacpra ale podobno ona już zakończyła rozdział z Kacprem. Wszyscy jakoś bardziej się od siebie odsunęliśmy ja nie jeżdżę z Marcin tak często do maca nie ze nie chce ale Marcin i ja mamy dożo innych spraw do roboty.

POV Julka
Wstałam o 7:00 i poszłam się uszykować do szkoły zrobiłam różowy makijaż oczu kreski i pomalowałam usta na matowy róż ubrałam biała koszulkę z napisem „forever" i czarne dżinsy na to założyłam jakaś bluzę ale było mi w niej zimno.
Spięłam  włosy w kok i zeszłam na dół zdziwiłam się bardzo bo w kuchni stał Kacper.
K- hej - powiedział
J- hej- powiedziałam trzęsąc się z zimna
Kacper to zobaczył i zdjął bluzę z siebie i podał mi czarna cieplutka bluzę
K- weź zimno jest - powiedział chłopak
J- no dobra - powiedziałam biorąc bluzę i przebierając się w nią
Kacper podszedł do mnie i poprawił mi bluzę. Ciarki przeszły mi po plecach wzięłam płatki z mojej szafki a następnie mleko z lodówki i zrobiłam śniadanie Kacper ciagle się na mnie patrzył trochę się spłoszyłam i prawie miska spadła mi na podłogę lecz kaper złapał ja i przy okazji moje ręce nasze wzroki się spotkały a usta miliły centymetry Kacper gwałtownie się odsunął a ja spojrzałam mu głęboko w oczy mogliśmy wyczytać z nich wszystko ta chwila mogła trwać wiecznie ale nic nie trwa wiecznie Kacper się opamiętał i odwrócił wzrok skupiając się na telefonie ja zjadłam i wyszłam z domu bo muszę iść do szkoły chodź strasznie mi się nie chce. 

POV Kacper
Nie no czuje coś do niej ale jej tego nie powiem boje się ja skrzywdzić. To będzie moja tajemnica.

POV Julka
Mam taka ochotę powiedzieć Kacprowi ze go kocham ze nie wiem na wszystkich lekcjach myślałam tyko o nim a miłam się nie zakochać. Chce wracać do Wrocławia zapomnieć o Kacprze wrócić do przyjaciół
W rozmyślaniach przerwał mi dzwonek jest w końcu  koniec lekcji wyszłam ze szkoły i zobaczyłam auto Kacpra zdziwiłam się ale podeszłam bliżej i rzeczywiście siedział w środku Kacper wsiadłam do auta i się przywitałam kacler puścił eluwina i w miłej atmosferze dojechaliśmy do domu. Już chciałam wyjść z auta ale Kacper złapał mnie za rękę i powiedział
K- Julka zawsze możesz na mnie liczyć - powiedział
O co mu chodzi a może on już wie Kurwa jak lexy mu wygadała to ja zabije.
Nastała chwila nie zręcznej ciszy ale
K- dobra zapomnij o tym - powiedział zestresowany Kacper
J- ale ja nie chce zapominać - powiedziałam czekając na odpowiedz
Nasze usta były coraz bliżej serce biło mi jak szalone tym razem wiedziałem ze ja i on chcemy tego pocałunku zbliżaliśmy się po woli patrzyliśmy sobie prosto w oczy. Nagle poczułam jego usta i rozpłynęłam się w pocałunku oderwaliśmy się od siebie i nie wiedziałam co zrobić zestresowana wyszłam z auta i pobiegłam do domu.

POV Kacper
Boże jestem debilem po co mi to było. Nie wiem teraz co zrobić jak jej to wyjaśnić tak po prostu o tym nie zapomnimy wyszedłem z Auta zamykając je i udałem się do domu jak myślałem Julka już była na górze w swoimi pokoju. Poszedłem na górę się wykopać i się ogarnąć bo idziemy nagrywać.

————————————————————
Uuuuuuuuu🥰

„Tajemnica" / Julia kostera x Kacper blonski ❤️❤️❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz