Następnego dnia...
POV Julka
Leżałam na łóżku wspominając sobie wszystkie chwile z Kacprem. Nie minęła minuta a ja już zaczęłam cicho płakać.
Zeszłam na dół bo chciało mi się pic .
Gdy tak szłam zobaczyłam w kuchni Kacpra który robi sobie śniadanie.K- hej, księżniczko. - powiedział brunet delikatnie się uśmiechając. - jesteś głodna ?
J- hej.- powiedziałam przecierając oczy i podchodząc do Kacpra. - nie zjem coś później.- mruknęłam podchodząc do szafki z kubkami. Wyjęłam jeden po czym nalałam sobie wody.
K- jak się czujesz ?- spytał jedząc kanapki
J- nawet dobrze trochę mnie głowa boli.- powiedziałam siadając na krześle w kuchni i pijąc napój.
K- to dobrze.- powiedziała uśmiechając się.- a pójdziesz jutro do szkoły.- zapytał a mi przypomniało się że ja chodzę wogule do szkoły.
J- Nie chce mi się Kacper. - powiedziałam z smutną minką szczeniaczka.
K- no dobra i tak masz chyba jeszcze trochę gorączki. Najlepiej idź się połóż i odpocznij.
J- lexy chrapie jak świnia nie przetrwam tam.- powiedziałam śmiejąc się pod nosem.
K- to idź do mnie.- o i to właśnie chciałam usłyszeć. Wstałam z krzesła i udałam się na górę wskoczyłam do łóżeczka i przykryłam się kołudertą po sam nos zamknęłam oczki i próbowałam zasnąć.
POV Kacper
Poszedłem do Julki sprawdzić czy śpi. Delikatnie uchyliłem drzwi i zobaczyłem śpiącą słodko blondynkę. Podszedłem do niej i pocałowałem w czoło.
dwa tygodnie później...
POV Julka
Przez ten cały tydzień chodziłam do szkoły. Poznałam kilka bardzo fajnych chłopaków. Zaprzyjaźniłam się też z taką Olą.
Oceny dość bardzo mi się pogorszyły. Tak naprawdę to mój dzień wyglada tak.
Idę rano do szkoły. Wracam idziemy nagrywać. Po nagrywaniu idę się uczyć. A późnej spać. Teraz tez już nie mogę spać z Kacprem jakoś tak jak jest ta szkoła to się od siebie odsunęliśmy.Z moich rozmyśleń wyrwał mnie dzwonek. Szybko wstałam zapakowałem się i wyszłam ze szkoły miłam nadzieje ze może ktoś po mnie przyjechał ale się myliła. Pobiegłam na autobus i wróciłam do domu.
Szybko weszłam do domu i miłam zamiar iść na górę i się uczuć. Mam do zrobienia prace i nauczyć się 4 tematów albo będę mieć kolejne jedynki. Już wchodziłam na górę ale czyjś głos mnie zatrzymał.
K- Julka, dzisiaj nie nagrywamy.- powiedział i podszedł do mnie. - chcesz zrobić ze mną babeczki?- zapytał
J- Kacper ja bym chciała ale muszę się uczyć, późnej coś porobimy okej?- powiedziałam i pocałowałem go w policzek. Nie czekając na odpowiedz pobiegłam na górę.
POV Kacper
Gdy Julka odmówiła odrazu podeszłam do stuu który był w drugim salonie. Nagrywał coś z dziewczynami.
CZYTASZ
„Tajemnica" / Julia kostera x Kacper blonski ❤️❤️❤️
Fanfiction[zakończone] 🖤to wszystko ją przerastało było tak cudownie a za razem okropnie byli najbliższymi osobami w swoim życiu 🖤 tylko czekaj to był sen.... Dwie osoby które nie potrafią bez siebie żyć przeżyli ze sobą dwa lata w jednym domu a ich drogi...