🖤Będe walczył do końca🖤

2.5K 86 16
                                    

POV  Kacper

Kolejna noc. Kolejny raz Julka zasypia wtulona we mnie. Kolejny raz słyszę jak jej serduszko bije w nocy. Kolejny raz mówię jej kocham cię na dobranoc. Kolejny raz czuje że z każdą minutą kocham ją jeszcze bardziej.

Po porostu Julka stała się moim życiem moim wszystkim ale przecież nie można mieć wszystkiego co? A otóż jak widać można.

Były ciężkie i piękne chwile. Były upadki ale po każdym wstawaliśmy i szliśmy dalej. Były krzyki płacze i uśmiechy. W każdą noc która spędziliśmy razem na nocnych spacerach poznawaliśmy się coraz bardziej. A teraz po tych 3 latach spędzonych razem znam ją na wylot. Wiem o niej wszystko a zarazem nie mam pojęcia czym nowym mnie zaskoczy na kolejny dzień. Wiem że żeby ja uspokoić trzeba pocałować ją 3 razy w czoło. Wiem ze jest krucha jak piórko i zarazem twarda jak kamień. Wiem ze kocha dostawać żółte tulipany.

I wiem też że nigdy nie przestanie mnie kochać... 

POV Julka

Tak właśnie zaczęło się to wszystko. Tak wlanie zamieszkałam z Kacprem. Tak właśnie mi się oświadczył. Tak właśnie stał się moim całym życiem.

Teraz właśnie siedzę z moim Kacprem, Lexy i Marcinem w naszym mieszkaniu przypominam sobie to wszystko i nadal nie poznałam skąd taki sen w mojej głowie ale to zawsze zostanie TAJEMNICĄ może kiedyś się tego dowiem co tak naprawdę ukrywa przedemną świat.

L-  myślicie że wszystko będzie dobrze... ?przecież masz raka.- powiedziała cichym i smutnym głosem Lexy.

M- wszystko się ułoży.- mówił Marcin pocieszając Lexy. A do mnie dotarło ze Kacper może za niedługo umrzeć.

K-  nie martwcie się będę walczył jak nigdy wcześniej.- powiedział Kacper szybko mnie przytulając i całując trzy razy w czoło.  Po moich policzkach gwałtownie spłynęły łzy. - nie płacz skarbie.- powiedział i z mojego czoła przeszedł na moje usta.

Tak to właśnie zakończenie książki.
Zostawiłam was trochę w takim zakłopotaniu i w ogóle ale może zrobię drugą część kiedyś tam.

Jak narazie pisze drugą książkę. Będzie ona rownież i Julce i Kacprze ale nie będzie ona o projekcie. Nie będę zdradzać reszty po prostu sami sprawdźcie pierwszy rozdział już chyba jest.

„Tajemnica" / Julia kostera x Kacper blonski ❤️❤️❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz