„Tak R3, je na čase vyrazit." pronesl jsem a pokusil se zapnout systémy. „Jak to myslíš tím, "není z čeho?" optal jsem se nechápavě, když jsem si přečetl zprávu od droida. Droid neváhal a hned dovysvětlil. „Palivové články že ztratily šťávu...sakra." procedil jsem skrz zuby a vylezla ven ze sedadla. „Budu muset zajít za starostou R3. Tak tu na mě zatím počkej." nakázal jsem droidovi.
...
„Jak že?!" optal se trpaslík a vypadal rozzuřeně. „Ano starosto. Žádám vás o to, aby jste mi dodal nové palivové články pro loď Delta 7." pronesl jsem hlubokým a pevným hlasem. „Co si to dovoluješ mladíku? Od doby co jsem tě tu z dobré vůle a že soucitu nad Mace Winduem nechal jsi ani jednou nezaplatil daně. A teď po mě chceš palivové články?" pronesl rozzuřeně a jeho oči mě propalovaly nenávistným pohledem. Povzdechl jsem si. „Asi zapomínáte s kým mluvíte. Jsem..." než jsem to dořekl mi skočil do řeči. „Vím kdo jsi, Anakine Skywalkere. Arcirytíři a šedý jedi! A co je mi potom?" optal se nasupeně. „Mohu celou tu vaši vesničku zbořit v základech. Nehodlám platit vaše přerostlé daně, díky kterým se většina z těch co tu žijí ani najíst nemohou. Natož aby opustili tuhle planetu." přiložil jsem krapet do ohně.
Všiml jsem si však že trpaslíkův pohled se pomalu mění v koutkách z nenávisti do strachu. „Co by jsi asi tak udělal, stál sám proti celé městské stráži?" optal se s pozvedlým obočím. Pohlédl jsem na jednoho z té jeho stráže. Měl na sobě železné brnění, helmu a v ruce zbraň na střelný prach. Poté jsem obrátil výsměšný pohled na starostu. „Vaše sebevědomí ve vaše vojáky je úctihodné. Ale kromě fyzické síly by se mi nemohli rovnat. A když k tomu připočtu dav těch, kteří vás nemusí...ne nemáte šanci!" pohrozil jsem mu.
Tu trpaslík rezignoval. „Dobrá, tak ti je tedy prodám." „Kolik?" „Dvacet." „Deset." „sedmnáct." „Čtrnáct." „šesnáct." „Fajn, beru." pronesl jsem a vysypal na stůl několik destiček. „Tady je ale pouze deset kreditů! Nesnaž se mě podělat!" „Vem si k tomu moje obydlí." dodal jsem a vydal se na odchod. „Už se sem nevracej." odvětil. „To ani nemám v plánu." odvětil jsem naopak já a opustil místnost.
Kylo Ren:
„Tento úkol je nesmírně důležitý a proto ho vkládám do rukou tobě. Vycrule." pronesl jsem pevným hlasem zamaskovanému muži, klečící předmnou. „Musíš najít a sledovat jistou osobu jménem Anakin Skywalker." jen co jsem to dořekl pozvedl muž s maskou hlavu. „Jak si přejete, pane. Mám jej eliminovat?" optal se chladně. „Nikoliv," pronesl jsem bez rozmyslu, „až zjistíš po čem jde, tak mi oznámíš oč jde a dle toho ti pak následně dodám rozkazy. Nyní jdi!" rozkázal jsem. Muž se zvedl i s kopím, opřeným přes rameno a odešel. "Já teď mám na práci si to vyřídit s Rey." Pomyslel jsem si a otočil se na patě.
Ahoj lidi. Tak váš vítám u druhé knihy. Pouze doufám, že se vám tato kniha líbí a že i po konci Sequel trilogie vás dovede zabavit. (^^) Budu moc rád za případné ohodnocení a dlouhý názor :-)
ČTEŠ
Star Wars: Dědictví Skywalkerů
FanfictionPokračování knihy Star Wars: Dědictví síly se odehrává o dva roky později. Přesně hned po ukončení epizody sedm, kdy Anakina že spánku probere nečekané zachvění v síle. A přinutí jej se vydat na další nečekané dobrodružství.