IX. Dědička

55 5 0
                                    

Elia:
Došli jsme k budově, která sloužila pro výslechy. Před vchodem stálo pár strážných ale stačil jediný pohled aby se rozestoupily a nechali nás projít. Když se dveře zavřeli, pocítila jsem známý pach zaschlé krve a slabé nářeky. Když jsem zde byla poprvé, udělalo se mi špatně. Hold pro osmnácti letou holku co do té doby jen dřela mezi spodinou to bylo trošku silné kafe. Teď po dvou letech už moje smysli otupěli dostatečně na to aby jsme si těch hrůz kolem nevšímala. “Každý jsme jen kolečkem ve stroji.“ prošli mi hlavou a pak jsem se ohlédla na toho cyzince. Byl očividně v šoku. Ale nedával to na sobě znát.

Anakin:
První věc kterou jsem pocítil bylo znechucení. Znechucení né nad sténáním, né nad zuboženými těly v klecích kolem. Ale znechucení nad zvráceností toho všeho. Bylo to ohavné. V celé budově se vznášela aura bezmoci. Ale věděl jsem že když bych ukázal jen náznak znechucení, určitě by mi ukázala nějakou ukázku. Zahrál jsem tedy aspoň šok z toho co je to za místo. Ikdyž jsem tušil že ona si to může vyložit všelijak.

Elia:
Došli jsme ke dveřím výslechové místnosti. „Počkejte tady!“ rozkázala jsem svým mužům a sama vstrčila neznámého mladíka dovnitř. Jak slíbil, nebránil se. Posléze jsem vešla za ním a zavřela za sebou dveře. Byla to malá místnost a kromě stolu a dvou židlí tam nebylo nic zajímavého. Ihned pochopil a posadil se. Sedla jsem si naproti němu a začala s výslechem. „Jméno?“ „Anakin Skywalker.“ hned poté co to dořekl jsem se zarazila. “Takhle se přeci jmenoval...ne určitě to musí být nějaká meilka“ pomyslela jsem si.

Anakin:
Její náhlé zaražení mě překvapilo. “Což pak mě může znát? Ne, to je nemožné. Tak proč ale...počkat Anakin Skywalker byl můj děda. Jak by ale mohla znát jeho?“ proběhlo mi hlavou. „Původ?“ zeptala se dál. „Měsíc Yavin IV. ležící v soustavě Yavin.“ „Rodiče nebo příbuzní?“ pokračovala v otázkách. „Otec Luke Skywalker a matka Mara Jade Skywalker. Bratranec Ben Solo.“ Když jsem řekl Luke Skywalker,opět se zarazila. Tentokrát však pauza byla delší. „Jsi v pořádku?“ dovolil jsem se optat. Krapet zrudla a poté si odkašlala. „Tady pokládám otázky já, ještě jednou mě vyrušíš a půjdeš na mučidla!“ rozkřikla se vztekle. Přikývl jsem.

Elia:
“Luke Skywalker... To jméno mi je též povědomé. Určitě se o něm minimálně jednou zmínil otec.“ pomyslela jsem si a chtěla pokračovat když tu se mě zeptal. Bylo to tak nečekané že jsem se neovládla. “Už dlouho se mě nikdo takhle nezeptal...“ uvědomila si ale a všimla si v jeho očích náhlého překvapení. Ucítila jsem jak mi rudnou líce a okřikla jej abych to zakryla. „Povolání?“ „Arcirytíř jedi.“ Jen co to dořekl jsem si vzpomněla. “Mého dědu zabil Jedí Anakin Skywalker!“ došlo mi.

Anakin:
„Kdo byl tvůj děda?“ zeptal jsem se klidně. Očividně se zarazila, asi vůbec nevěděla že svou mysl pro tu chvíli nechala otevřenou. „Jak víš o kom jsem právě přemýšlela?“ zeptala se. “Neobvyklé. Zdá se že to opravdu neví.“ „Síla mi to řekla.“ Když jsem to dořekl tak na mě nechápavě hleděla. Poté však vytáhla zbraň, kterou celou dobu držela u opasku a namířila na mě. „Jen klid. Říkám ti pravdu.“ pronesl jsem klidně a nenápadně položil ruku na meč.

Elia:
“Určitě to je někdo hodně nebezpečný, když jej teď nezabiju, tak se pokusí mě připravit o místo.“ Jeho další slova mě však zarazila. „I ty tohle dovedeš.“ „Jak?“ zeptala jsem se ale stále mu mířila na hlavu. „Učením se o temné a světlé straně síly.“ řekl a náhle jsem pocítila jak se ruka se zbraní pomalu a bez mé vlastní vůle otáčí proti mé hlavě. „C-co to děláš?“ vyjekla jsem náhle a nažila se zadržet to svou druhou rukou ale nešlo to. „Stráže! Rychle sem!“ vykřikla jsem ale než se dveře stačili otevřít ta stůl, tak je zarazil stůl.

Anakin:
Cítil jsem její strach, tohle byla pro ní zcela nová situace. Snad poprvé v životě neměla věci pod kontrolou. „Tohle je síla temné strany.“ řekl jsem čekal na její reakci. „Snažila se bojovat ale nešlo to strach jí úplně prostupoval a tu náhle se to stalo. Mohutná síla v ní vystřelila do všech stran a mě odhodila ke zdi za mnou. „Výtečně.“ řekl jsem s vyraženým dechem a pomalu vstal.

Elia:
Přišla jsem si náhle tak slabá. Nevěděla jsem co se stalo. Bylo to šílené. Tělo se mi třaslo a bylo jako v jednom ohni. “Takže takhle končí život Elie Dooku. Vnučky hráběte Dooku, Dartha Tyranuse?“ pomyslela jsem si a hleděla na popraskaný strop. Zachlechla jsem kroky a náhle jsem zahlédla obličej toho kluka, jak se nade mnou sklání. Cítila jsem jak z něj náhlý hněv opadl. „A tohle zase světlé strany.“ řekl a náhle jsem pocítila příjemný chlad.

Tak jo. Tohle už je za dnešek fakt poslední kapča. 😂 No jo no. Trochu jsem se rozjel. Takže snad vám to nevadí a dozvěděli jste se taky něco nového o našem Anakinovi a Elie Dooku. Pro ty co by se v tom bordelu nemohli vyznat. Ano, Elia je opravdu vnučka Hraběte Dooku. Jak se dostala na tuhle planetu a další novinky. No dozvíte se.

Star Wars: Dědictví SkywalkerůKde žijí příběhy. Začni objevovat