Első látásra....szerelem?

381 19 2
                                    

-Héé hé srácok várjatok meg!-enyhén lihegve sietek utánunk.

Mosolyogva bevárnak. Judit a legjobb barátnőm és a barátja Levi. Nagyon édesek együtt. Judit alacsony kis karcsú termet mégis izmos. Szeme színe meghatározhatatlan. Elegyedik a szürke és a kék benne a közepe fele pedig sárga. Levi ellentétben vele magas izmos és szőke enyhén hullámos a haja. Szeme zöld színű.

-Gyerünk Vaniiii. Siessünk. A jó bikinik nem várnak meg- párat szökken barátnőm sétálás közben. Barna rövid haja pattog utána.

Mosolyogva tartom a tempót. Most készülünk megvenni életem első bikinijét majd irány a strand. Akaratlanul is elvigyorodom a strand szón. Sok helyes pali fürdőnaciban. Vizes fényes felsőtestek. Ja na meg a gizda nyavalygós picsák ahogy a bordáikat fogdossák hogy kövérek és lihegnek a jó palik után mint a kielégítetlen utcára dobott szukák. Na de mindegy is. Beérünk a plázába és rutinosan vesszük a tömegben a kanyarokat. Belépünk egy üzletbe. Gazellák hada marakszik a legjobb bikinikért. A pasijaik meg kis csoportba verődve beszélgetnek a hasonszőrű sorsukról.
Bemegyünk és elkezdünk keresgélni.
Egy idő után kezdem megunni. Egyik se tetszik. Judit mellém perdül két pár bikinivel. Ezekhez mit szólsz?

-Ez aranyos. Gyere!- behúzom egy fülkébe majd felvesszük a bikiniket.

Igen Juditnak jó ízlése van és a bikini tökéletesen kihangsúlyozza azt amit kell és a háttérbe szorít minden felesleges egyéb domborulatot. Szinte már túl tökéletes is

-Leviii. Gyere nézd meg.

Félrehúzza a függönyt és elismerően bólint. 
-Meseszépek vagytok.

Mögüle egy füttyentést hallunk. Odanézünk. Egy banda fiú közül az egyik hallatta. Nem sokkal utána páran csatlakoznak a füttyögéshez. Pár lány rosszallóan néz minket. Az egyik fiú viszont csendben bámul. Mikor észreveszi magát enyhe pírral az arcán elnéz. Lehet két méter magas a srác. Fekete haja van gyönyörű kék szemekkel. Bő ruhát hord de a karján látszik hogy szénné van gyúrva. Elpirulok és elnézek. Levi arca elborul és nekik készül ugrani.

-Nézzétek a jó édes anyátokat!

Vihogva nézik. -A kis pukkancs.De édes.

-A te anyádat szívesebben látnám az ágyamban.

Tovább röhögnek. Egyedül a magas nem szól semmit.
Eltorzul az arcom és kilépek a fülkéből. Utálom az ilyen embereket. Hányingerem lesz tőlük

-Gyere csak dunduska mit szeretnél? -Cuppognak páran.

-Komolyan nincs jobb dolgotok minthogy itt álljatok és a faszotokat lóbáljátok háta rácuppan pár kurva? És komolyan? Dunduska?-ridegen felkacagok.- De frappáns. Na húzzatok innen és kezdjetek valamit a már így is elbaszott életetekkel. Nyomorékok.

Hitetlenkedve megrázom a fejem és visszamegyek a fülkébe. Behúzom a függönyt. Előtte még látom, hogy halványan rám mosolyog a fekete hajú. A szívem hevesebben kezd verni. Ő most tényleg rám mosolygott? Megérte, ez a kis szóváltás mindezért. 
Visszaöltözöm mint aki jól végezte dolgát, mert hát most úgy is érzem hogy tökéletesen csináltam mindent. Judit is követi a példámat majd kimegyünk a fülkéből a kiválasztott darabokkal. A csapat már sehol nincs. Nem tudom hogy ennek örülök-e? Hisz velük elment Ő is. A tökéltesség érzése most a porba hullik és vele együtt az én érzéseim is. Nincs más hátra mint megvenni a bikiniket. Elhagyjuk a boltot és csenben követem Juditékat. Nem teljesen tudom hová megyünk de ez most mit is számít? 

Az élet béklyójaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora