Alan sitt perspektiv
Alicia forsvinner inn på kjøkkenet i en voldsom fart, og Karolina følger raskt etter henne. Irritasjonen min mot Jack vokser seg bare større og større. For det første så fortalte han meg at Alicia ikke kom til å være på denne hytteturen. For det andre så stilte han Alicia det spørsmålet, selvom han vet at den første gangen hennes var med meg.
Jeg er kanskje typen som forteller detaljer til kompisene mine om sex øktene jeg gjennomfører, men ikke når det gjaldt Alicia. Alicia ønsket jeg kun å ha for meg selv. Ingen andre skulle få vite hva jeg gjorde med henne, men Jack klarte å legge sammen to pluss to, og fant fort ut at jeg hadde tatt jomfrudommen hennes.
Det er en voldsom stillhet rundt bordet, før Sara begynner å le. Latteren hennes begynner å gå meg på nervene. En latter som er mer falsk enn Sara sin skal du lete lenge etter. Faen.
«Kate, nødt eller sannhet?» hører jeg Cornelia rope ut, tydelig ivrig etter å fortsette leken som ble avbrutt.
Avbrutt av Alicia som forsvant inn på kjøkkenet for å ta oppvasken, fordi hun ikke ville fortelle om første gang hun hadde sex. Sex med meg. Med en gang det spørsmålet ble stilt visste jeg at hun ikke kom til å besvare det. Alicia er en reservert jente, som ikke snakker om sex livet sitt åpenlyst på samme måte som Cornelia og Sara gjør.
Jeg kunne kjenne blikket som Alicia sendte meg når jeg tømte glasset mitt med alkohol, selvom jeg ikke besvarte blikket hennes. Jeg har ikke møtt de blå øyene siden jeg kom hit. De blå øynene som skinner like mye som havet. Kanskje det er derfor jeg ikke har sett henne i øynene, fordi jeg er redd for å drukne. Drukne i øynene som for åtte måneder sine satte kroppen min i fyr og flamme. Ting er annerledes. Hun er ikke min lenger, og jeg hater å innrømme det.
Jeg fortsetter hele kvelden uten å møte blikket hennes. Jeg orker ikke å se på henne. Se på jenta som vekket nye urovekkende følelser i kroppen min på en helt spesiell måte. Følelser som jeg aldri før hadde opplevd før henne. Følelsen om at hun betydde noe for meg. Faen, hun fortalte meg at hun elsket meg. Ingen jenter har noen gang sagt det til meg før, fordi de vet at de ikke får lov. De vet at det ikke er lov til å elske en person som kun er interessert i et knull. Alicia var ikke kun et knull, og kanskje det var derfor hun sa de spesielle ordene til meg. Den eneste responsen hun fikk var at jeg ikke trodde på henne. Jeg fortalte henne at det ikke var sant. Hun brettet ut hjertet sitt for meg. Satte seg selv i en utrolig sårbar situasjon, og det eneste hun fikk tilbake var jeg som ba henne om å gå.
Klokken er bikket to på natten, og det jeg har gruet meg til skal skje. Jeg må sove på rom med Cornelia og Sara, som mest sannsynlig kommer til å mase om at jeg skal ligge med dem. Noe jeg har tenkt over flere ganger som har overasket meg, er at det virker som de finner seg i at jeg ligger med begge to. De klarer å dele på meg, uten noen sure miner.
«Du kan sove mellom oss» sier Sara når jeg legger meg i enkelt sengen som står plassert ovenfor dobbeltsengen. Ikke snakk om at jeg ligger mellom dem.
«Jeg sover her» svarer jeg kort, men bestemt.
Cornelia og Sara ser på hverandre, før jeg hører at de hvisker noe til hverandre. Jeg himler oppgitt med øynene. Skal de virkelig ligge her inne å hviske, som om jeg ikke befinner meg i samme rom?
«Skjer med at han har blitt så kjedelig» hører jeg plutselig Cornelia si, og hviskingen hennes mislykkes. Kjedelig? Bare fordi jeg ikke vil knulle dem så kaller de meg kjedelig. Latterlig!
Etter nesten en halvtime hvor jeg ligger og hører på den irriterende hviskingen til Cornelia og Sara har de endelig sovnet. Jeg kan høre de puste tungt, mens jeg kun ligger og stirrer opp i taket. Jeg har slitt mye med søvnen etter bruddet. Jeg har vanskeligheter med å sove, noe jeg egentlig vet grunnen til.
YOU ARE READING
ROLLER COASTER LOVE
RomanceDette er oppfølgeren til Dangerous love ♡ Hva skjer når den mystiske rundbrenneren som alle jenter har lyst på møter den uskyldige og pliktoppfyllende jenta som ingen legger merke til ? Det oppstår et jordskjelv. Et kraftig jordskjelv har oppstått...