Alicia sitt perspektiv
Et par dager senere står jeg i dusjen i den nye leiligheten, etter å ha brukt resten av helgen på å flytte. Det var faktisk pappa som hjalp oss med å flytte, etter at han hadde kommet over sjokket fra både banneordet mitt og ikke minst beskjeden om at datteren hans skulle bli samboer med rundbrenneren.
Når jeg og Alan kom ut fra kjøkkenet den ettermiddagen var hele stemningen forandret i stua, og jeg kunne se på ansiktet til pappa at mamma hadde tatt en alvorsprat med han angående krangelen som ble utløst. Jeg vet at det vil ta tid før pappa godkjenner dette forholdet, men den dagen han innser hvor stor kjærligheten min ovenfor Alan er, den dagen han aksepterer det, vil det være verdt ventetiden.
Det føltes ut som jeg fikk enda sterkere følelser for Alan etter episoden med familien min, noe jeg ikke trodde var mulig, men måten han trøstet og stilte opp for meg var helt fantastisk. Når jeg fortalte han at jeg hatet pappa, noe jeg absolutt ikke gjør, så fortalte han meg at det ikke var sant. Han kjenner meg for godt til at det ikke hadde vært tilfelle. Jeg elsker han for det.
Når jeg går inn på soverommet ligger Alan i sengen og leser en bok. Dynen dekker han kun fra hofta og ned, og jeg skal ikke legge skjul på at det er et ganske tiltrekkende syn. Han smiler til meg, før blikket hans fester seg til kroppen min som kun er dekket med et hvitt håndkle.
Plutselig lyser øynene hans opp, før han reiser seg opp fra senga. Jeg skjønner meg engang at han har noe på gang, fordi jeg kjenner igjen det blikket.
Han drar opp en liten flaske fra nattbordskuffen, før han kommer gående mot meg. Blikket mitt er festen på den lille flasken, og jeg prøver å forstå hva det er, men jeg har ikke sjans.
«Hva er det?» spør jeg nysgjerrig.
Han smiler lurt, men istedenfor å svare på spørsmålet mitt, kommanderer han «Legg deg ned på senga».
Jeg legger meg ned på magen i senga, mens jeg fortsatt beholder det hvite håndkle på, og Alan vet like godt som meg at jeg er naken under det hvite stoffet.
«Ta på disse» kommanderer han videre, før han gir meg en sovemaske. Den dominerende oppførselen hans har ankommet, men jeg klager ikke, tvert imot, jeg liker det.
Jeg tar på sovemasken, og det blir helt mørkt. Jeg husker denne sovemasken. Han brukte den på meg, når han forførte meg med en isbit, etter han hadde stelt i stand en helt uforglemmelig date. Vår første ordentlige date.
Plutselig kjenner jeg hendene til Alan som drar håndkle nedover ryggen min, slik at stoffet kun dekker rumpa mi. Jeg har ikke sjans til å se hva han driver med, og det gjør hele situasjonen ekstra pirrende.
Jeg rykker til når jeg plutselig kjenner en varm flytende væske treffe ryggen min, men hendene hans som berører huden min bare sekunder etterpå, får meg til å roe meg ned. Det er olje.
Han smører oljen utover ryggen min, og jeg kan kjenne varmen som oljen etterlater huden min. Jeg som nettopp var nydusja, skjønner at jeg er nødt til å ta enda en dusj senere i kveld, men det gjør meg ingenting, fordi jeg er sikker på at dette kommer til å bli verdt det.
«Huden din er så myk» hører jeg han si, før han begynner å masere meg.
Han treffer akkurat de riktige punktene på ryggen min, og jeg lurer på hvordan han har blitt så god til å masere. Kanskje det bare ligger i han, som et slags naturtalent.
Hendene hans flytter seg til leggene mine, før han gnir oljen oppover beina mine, helt til han kommer til det hvite håndkle. Elektrisiteten våkner i meg når jeg kjenner fingrene hans så nærme bakdelen min, og før jeg rekker å innstille meg på hva som skal skje, kjenner jeg håndkle forsvinne.
أنت تقرأ
ROLLER COASTER LOVE
عاطفيةDette er oppfølgeren til Dangerous love ♡ Hva skjer når den mystiske rundbrenneren som alle jenter har lyst på møter den uskyldige og pliktoppfyllende jenta som ingen legger merke til ? Det oppstår et jordskjelv. Et kraftig jordskjelv har oppstått...